Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כדאי להזמין מראש לשעות הדפוקות ואם יידחה זה יידחה לשעות הטובות 

image.png.2eb394e31d2e49e44ce64ff04e9fbdc6.png

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, ניקו פ. כתב:

כדאי להזמין מראש לשעות הדפוקות ואם יידחה זה יידחה לשעות הטובות 

image.png.2eb394e31d2e49e44ce64ff04e9fbdc6.png

 

אני תמיד מזמין מראש לשעות הדפוקות, במקום להגיע סחוט ואז לחכות שהחדר יהיה מוכן ו/או לצאת לטייל בעיר כשכל מה שאני חושב עליו זו מקלחת ושינה טובה- מעדיף להגיע בערב / לילה, לקחת מלון בשדה אם היעד הבא לא קרוב, ולקום רענן בבוקר ליום טיול נטו.

פורסם
לפני 7 דקות, flytomars כתב:

 

אני תמיד מזמין מראש לשעות הדפוקות, במקום להגיע סחוט ואז לחכות שהחדר יהיה מוכן ו/או לצאת לטייל בעיר כשכל מה שאני חושב עליו זו מקלחת ושינה טובה- מעדיף להגיע בערב / לילה, לקחת מלון בשדה אם היעד הבא לא קרוב, ולקום רענן בבוקר ליום טיול נטו.

אני לא חושב שהבנת מה זה שעות דפוקות.. 

לדוגמא 5.30 בבוקר זו שעה דפוקה (שעה שוויז אייר מאוד אוהבים), כי היא שורפת לך לילה, וכתוצאה מזה גם את היום שלאחר מכן

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, Igalz כתב:

אני לא חושב שהבנת מה זה שעות דפוקות.. 

לדוגמא 5.30 בבוקר זו שעה דפוקה (שעה שוויז אייר מאוד אוהבים), כי היא שורפת לך לילה, וכתוצאה מזה גם את היום שלאחר מכן

 

אה, אכן לא הבנתי. אני מכיר אל על שמגיעים ב8-12 בבוקר שזה נחשב שעות מעולות, מצד שני כמו שכתבתי- לי אלה שעות גרועות. וויז יצא לי לטוס המון פעמים ללונדון- והשעות הדפוקות שלהם זה נחיתה באחת בלילה, לכאורה שעה נוראית אבל לחיית לילה כמוני שלא הולך לישון לפני 3 זה זמן מעולה לנחות ולשים את הראש לישון במלון קרוב לשדה (יש אחלה איביס בלוטון) ואז לתחיל את הטיול בבוקר.

דיסקליימר- אני מטייל לבד כך שלילה אחד במלון זה לא מה שיהרוג אותי, מצד שני משפחה עם ילדים- לנחות באחת בלילה עם ילדים ואז בנוסף לשלם על עוד לילה במלון לכולם- כנראה לא להיט.

פורסם

הכל תלוי במהות הנסיעה, הזמן העומד לרשותך ואילוצי הגעה.

יש מקרים שמגיע בבוקר מוקדם ומיד מתחיל לעבוד ויש מקרים שמגיע לילה קודם. הכל בהתאם לנסיבות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נראה לי שהגיע הזמן להקים תת-פורום סגור שיגלשו בו רק חברים עם מספיק כסף כדי להזמין טיסות בשעות נוחות, ללון בבתי מלון איכותיים, ולא לקנות מזון מרמי לוי.

 

בחיי שאני לא מבין את הרדיפה הזאת אחרי החיסכון. רבאק, חצי מהמשתתפים בדיונים האלה הם בעלי עסקים ורופאים ואנשי הייטק - מה מוביל אנשים כאלה לשקול טיסה עם בלובירד או וויז? תשאירו את זה לחוטבי העצים ושואבי המים ותהנו מהעושר שבשבילו עבדתם כל השנים.

 

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

בחיי שאני לא מבין את הרדיפה הזאת אחרי החיסכון. רבאק, חצי מהמשתתפים בדיונים האלה הם בעלי עסקים ורופאים ואנשי הייטק - מה מוביל אנשים כאלה לשקול טיסה עם בלובירד או וויז? תשאירו את זה לחוטבי העצים ושואבי המים ותהנו מהעושר שבשבילו עבדתם כל השנים.

זמנים שזה השיקול העיקרי אצלי בהזמנת טיסה.

אם אני חוסך יום אני מוכן גם לשלם הרבה על הטיסה וגם לסבול בטיסה לא נוחה.

בבלובירד טסתי פעמיים בשבוע במשך 3 חודשים ללרנקה מחוסר ברירה (טיסה מוקדמת הלוך ומאוחרת חזור באותו היום) כי הם היו היחידים עם שעות שהתאימו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם לא תקנה ברמי לןי איך יהיה כסף לטוס בביזנס?

 

וברצינות - סט הפרמטרים לבחירת טיסה כל כך גדול עד שאין להכליל, כל נוסע  ושיקוליו לכל נסיעה. אבל אתה צודק לגבי ה"חיסכון" כי אנשים מתקמצנים בכרטיס הטיסה ומשלמים כפליים לעוד לילה או שניים במלון. או בקונקשן ארוך ולא נוח. בעיה של אופטימיזציה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, Night Driver כתב:

בבלובירד טסתי פעמיים בשבוע במשך 3 חודשים ללרנקה מחוסר ברירה (טיסה מוקדמת הלוך ומאוחרת חזור באותו היום) כי הם היו היחידים עם שעות שהתאימו.

 

זה באמת מקרה חריג, כי בכל סצנריו אחר מדובר בחברה כ"כ גרועה ומפגרת טכנולוגית שאפילו ארקיע נראית טוב לידה.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

בחיי שאני לא מבין את הרדיפה הזאת אחרי החיסכון.

אתה באמת לא מבין. כי אתה עסוק בלחלק עיצות יעול להנהלה במקום לקרוא את השרשור.

אנשים פה לא מתלוננים על כסף, אלא על שינויי זמנים.

במקרים שאני תיארתי, אני פעמיים קניתי כרטיסים במחיר יקר, כפול מהזולים, נטו בגלל זמנים שהיו נוחים לי, ובתמורה קיבלתי הזזה של הטיסה בדיוק לאותם זמנים זולים, מבלי לקבל פיצוי כספי (חוץ מהאפשרות לוותר כל הכרטיס לגמרי).

אז מה הקשר חיסכון?!

לפני 3 שעות, Derish כתב:

נראה לי שהגיע הזמן להקים תת-פורום סגור

פתח לך פורום ותקים בו איזה תת-פורום שתרצה. לא נפריע לך.

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

בחיי שאני לא מבין את הרדיפה הזאת אחרי החיסכון. רבאק, חצי מהמשתתפים בדיונים האלה הם בעלי עסקים ורופאים ואנשי הייטק - מה מוביל אנשים כאלה לשקול טיסה עם בלובירד או וויז? תשאירו את זה לחוטבי העצים ושואבי המים ותהנו מהעושר שבשבילו עבדתם כל השנים.

 

החיסכון זו תופעת לוואי, תן לי וויז עשר פעמים על פני אל על (לא שעכשיו יש לי ברירה, כל הטיסות הקרובות שלי אל על)

טיסה קודמת שילמתי עוד על אקסטרה לג רום באל על - קיבלתי מקום ליד החלון כשיש אקסטרה רק לרגל אחת, רגל שניה נתקעת בדלת חירום שבולטת מהדופן. הבטיחו אקסטרה לג-רום ולא לגז ברבים, כנראה הטיסה הכי לא נוחה שהייתה לי בחיים (וגם לחבר את האוזניות אי אפשר, המגש נפתח בצורה בלתי אפשרית, קיצר טיסת זוועות). תוסיף לזה אחוז בלתי נתפס של חרדים שתופסים סטוראג' כפול כי כמובן שהכובע גם צריך מזוודה, וכמובן שחייבים לאכול טונה (במקרה הטוב) או דג מסריח אחר (במקרים היותר נפוצים), נשמע שאני איזה גזען שונא חרדים - אין לי שום בעיה איתם, רק לא להיות סגור איתם בתא מעופף למשך 4 שעות :P

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

מנסיון לפני שנה או שנתיים - לופטהנזה שינו שעת טיסה. זה היה בחזור ונדמה לי בשעתיים או שלוש עיכוב, אז לא נורא, אפילו היה נחמד.

אבל - אם אתה לא מאשר - זה אומר שאתה מסרב לטיסה, מבטלים כרטיס, ומחזירים לך כסף. שלחו על זה אמייל אחד בלבד. לא שלחו שום תזכורת. שמתי תזכורות לבדוק מחירים וזמנים וכו.

בהתחלה היו להם 3 טיסות באותו היום למינכן. 

אחרי זה שוב הזיזו את הטיסת חזור, באיזה שעה קדימה נדמה לי. שוב צריך לאשר אחרת מבטלים לך את כל הטיסות.

בסופו של דבר, הם ירדו מ3 טיסות ל2 טיסות וכנראה רק הרוויחו מזה - אתה מוכר כרטיסים זולים. מפנה אנשים שלא עונים על האמייל, ומוכר כרטיסים יקרים. איך אומרים מצליח בגרמנית?

מה שכן, באחת מהפעמים קלטתי שהטיסה הוזלה, כן כן,  שהטיזה חזור יותר מאוחרת ויותר זולה, וקניתי עוד סט של כרטיסים וביטלתי את הישנים. חסכתי ככה איזה 200 דולר נחמדים נדמה לי.

עם משפחה למדתי שלנחות בערב ולקחת רכב זה רע, אבל אני ממש לא רוצה לבזבז לילה במלון בשדה התעופה, ולקחת רכב למחרת בבוקר ואז לשרוף חצי יום. מה גם שצריך שני חדרים וזה עלות אדירה. מעצבן, שורף זמן, וכסף.

שהייתי רווק וזוג עשיתי דברים כאלה. כולל לנחות במקום אחד עם טיסה ממש זולה, לקחת רכבת או אוטובוס של חצי יום, להגיע ליעד ואז לחזור לארץ ממנו.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, flytomars כתב:

תוסיף לזה אחוז בלתי נתפס של חרדים שתופסים סטוראג' כפול כי כמובן שהכובע גם צריך מזוודה, וכמובן שחייבים לאכול טונה (במקרה הטוב) או דג מסריח אחר (במקרים היותר נפוצים), נשמע שאני איזה גזען שונא חרדים - אין לי שום בעיה איתם, רק לא להיות סגור איתם בתא מעופף למשך 4 שעות :P

 

 

כחרדי, צחקתי בקול...

פורסם
לפני 23 דקות, flytomars כתב:

 

החיסכון זו תופעת לוואי, תן לי וויז עשר פעמים על פני אל על (לא שעכשיו יש לי ברירה, כל הטיסות הקרובות שלי אל על)

טיסה קודמת שילמתי עוד על אקסטרה לג רום באל על - קיבלתי מקום ליד החלון כשיש אקסטרה רק לרגל אחת, רגל שניה נתקעת בדלת חירום שבולטת מהדופן. הבטיחו אקסטרה לג-רום ולא לגז ברבים, כנראה הטיסה הכי לא נוחה שהייתה לי בחיים (וגם לחבר את האוזניות אי אפשר, המגש נפתח בצורה בלתי אפשרית, קיצר טיסת זוועות). תוסיף לזה אחוז בלתי נתפס של חרדים שתופסים סטוראג' כפול כי כמובן שהכובע גם צריך מזוודה, וכמובן שחייבים לאכול טונה (במקרה הטוב) או דג מסריח אחר (במקרים היותר נפוצים), נשמע שאני איזה גזען שונא חרדים - אין לי שום בעיה איתם, רק לא להיות סגור איתם בתא מעופף למשך 4 שעות :P

 

 

כי לא טסת 5 שעות כשלא נותנים לך לקום (תקופת הקורונה) או שמישהו בטיסה של 5 שעות מקלף קלמנטינות (אחת זה היה הלוך והשניה חזור. כל הטיסה הייתי עסוק בלהגיד תודה שאין גויאבות בהולנד).

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...