Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוב שההגה בידיים של אגד....


orankohn

פוסטים מומלצים

היום בכביש ירושלמי רגיל ראיתי אוטובוס של אגד בקו שירות 29 שמדגים באופן ברור את רמת האחזקה של חברת אגד. 
אין ספק שמישהו בהחלט השקיע מאמץ לא מועט ואפילו יצירתי בתיקון סט פנסים אחורי של אוטובוס המאן מספר 78-005-69. 

 

כנראה לזה אגד מתכוונים כשהם כותבים באתר שלהם :
https://www.egged.co.il/אגף-19282,1470-אודות.aspx

אגף התחזוקה של קבוצת אגד נהנה מניסיון מצטבר של למעלה משמונה עשורים במתן שירותי תחזוקה לאחד מציי האוטובוסים הגדולים בעולם. הפעילות של אגף תחזוקה כוללת:

אגף התחזוקה של קבוצת אגד נהנה מניסיון מצטבר של למעלה משמונה עשורים במתן שירותי תחזוקה לאחד מציי האוטובוסים הגדולים בעולם.
הפעילות של אגף תחזוקה כוללת:

  • 16 מרכזי שירות לאוטובוסים.
  • 5 נקודות שירות לאוטובוסים.
  • מפעל ייצור חלקי חילוף, שיפוץ מכלולים וגיפור צמיגים.
  • מערך לוגיסטי הכולל מרכז לוגיסטי ארצי ומחסנים אזוריים בפריסה ארצית.
האגף מעסיק כ-700 מומחים ואנשי מקצוע בתחומים שונים, מהווה רשת מוסכים מורשה עבור יבואנים מובילים כגון: גולדן שרותי אוטובוסים, פנדן, ועוד. האגף מעניק שירות לכ- 1500 לקוחות, ביניהם: אפיקים, דן בדרום, מטרופולין, קווים ועוד עשרות חברות היסעים מובילות.

 

מקצוענות, שירות ותמחור בליבת החזון

חזון אגף התחזוקה הוא להפוך למרכז ידע ושירות מוביל ברמה לאומית לתחום התחבורה הציבורית, להיות לספק המועדף על ידי כלל השחקנים בשוק התחבורה הציבורית בישראל, תוך שמירה על תמחור תחרותי ושירות מצטיין.

כדי לעשות כן אגף התחזוקה משקיע משאבים רבים באיתור כוח אדם מתאים ובהכשרתו לתחום התחבורה הציבורית.  במסגרת זו, מחלקת ההדרכה של האגף מנהלת מערכי הכשרה בהם לוקחים חלק כ-25% מהעובדים באגף, במגוון תחומים בניהם: מכונאות, אוטוטרוניקה, חשמל, מיזוג אוויר, מרכב ועוד.

 

 

ידע ומקצוענות

ההיכרות עם כלל סוגי האוטובוסים והניסיון שנצבר בטיפול בהם מבטיחים מתן מענה מקצועי לכל בקשה, ולכל אחד מכ-90 דגמי האוטובוסים, המיוצרים על ידי 13 יצרנים.
 

נגישות מלאה לחלפים

היקף הפעילות של קבוצת אגד מחייב אותה לנהל מלאי מלא וזמין של חלפים עבור צי האוטובוסים שלה. מגוון החלפים עומדים לשירות הלקוחות במרכזי השירות וזמינותם מיידית.

 

 

Screenshot(1244).thumb.png.1e68ffeb19a8a893419cdaf153649573.pngScreenshot(1245).thumb.png.ee23160e34fc8c2df1da63c64a904418.pngScreenshot(1246).thumb.png.221441b205c1f4356b9c7cef1f9dcef4.png

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • מצחיק 11
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעבר לשעשוע שהשרשור מזמן...

הקשר בין רמת השירות של אגד תחזוקה לבין התמונה לא ברור.

 

אתה מבין שמדובר בארגון בו המחלקות הן עצמאיות כן?

החטיבה באגד שמחזיקה את האוטובוס רוכשת את שירותיה מחטיבת האחזקה באופן נפרד בכל פעם שאוטובוס צריך טיפול.

סביר להניח שבמקרה של האוטובוס המצולם הוא בכלל לא הגיע לטיפול במוסך של אגד תחזוקה אלא סתם עובד בתחנה שם לו טייפ...

אבל אם אפשר להשמיץ ולהנות אז למה לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין למה אתה מגונן על תופעה של חאפריות כזו. 

ניתן לצפות מחברה מובילה בתחבורה ציבורית שאם יש בעיית תקינות  באוטובוס הרי הוא לא ממשיך לנסוע עם נוסעים ומוכנס לתיקון במוסך ולא מקבל תיקון פרטאצ'י שהיה מבייש גם מדינת עולם שלישי. 

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, דג כתב:

מעבר לשעשוע שהשרשור מזמן...

הקשר בין רמת השירות של אגד תחזוקה לבין התמונה לא ברור.

 

אתה מבין שמדובר בארגון בו המחלקות הן עצמאיות כן?

החטיבה באגד שמחזיקה את האוטובוס רוכשת את שירותיה מחטיבת האחזקה באופן נפרד בכל פעם שאוטובוס צריך טיפול.

סביר להניח שבמקרה של האוטובוס המצולם הוא בכלל לא הגיע לטיפול במוסך של אגד תחזוקה אלא סתם עובד בתחנה שם לו טייפ...

אבל אם אפשר להשמיץ ולהנות אז למה לא...

אתה חושב שזה נכון שאוטובוס ינסע בצורה כזו עם נוסעים כקו שירות? 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, ניקו פ. כתב:

אתה חושב שזה נכון שאוטובוס ינסע בצורה כזו עם נוסעים כקו שירות? 

לחלוטין לא... זה בהחלט לא תקין וצורם לעין.

אך נראה שהנקודה שלי לא הובהרה כהלכה.

 

מה שעשה פות"ש הוא שעטנז בין מחלקות שונות שבתכלס פועלות כחברות עצמאיות תחת אותו ארגון גג.

מי שבפועל "מחזיק" באוטובוס, הוא לא המוסך...

האחריות והחאפריות היא של בעל האוטובוס, שהוא חטיבה נפרדת באגד, ולא של המוסך תחזוקה...

לכן אם ההודעה הראשית בשרשור היתה עקיצה לאגד בכלליות, ללא "הודעת הדרושים" המיותרת ולא קשורה, באופן כזה שמשמיץ את המכונאים של אגד ללא סיבה, אכן זה היה נטו משעשע והאמת בתחום הזה אף נדרשת ביקורת ציבורית עוקצנית. הבעיה שהמען שפות"ש בחר לעקוץ הוא לא נכון.

עריכה אחרונה על ידי דג
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, orankohn כתב:

ניתן לצפות מחברה מובילה בתחבורה ציבורית שאם יש בעיית תקינות  באוטובוס הרי הוא לא ממשיך לנסוע עם נוסעים ומוכנס לתיקון במוסך ולא מקבל תיקון פרטאצ'י שהיה מבייש גם מדינת עולם שלישי. 

חשבת על עשרות הנוסעים שמחכים בשמש לאוטובוס שבושש מלהגיע רק כי הפנס נשבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, דג כתב:

אתה מבין שמדובר בארגון בו המחלקות הן עצמאיות

 

למה זה משנה? כשאתה מקבל שירות רע מחברה מסויימת מעניין אותך איזו מחלקה פישלה? 

זו לא ביקורת על מחלקת התחזוקה של אגד, אלא על אגד.

 

זה לא משנה אם האחראי שכח להזמין, אם השינוע לא הפסיק לקחת את האוטובוס למוסך או אם 3 טכנאים היו חולים באותו יום ולא עמדו בהספק, או שהרכש לא קנה מספיק רכבים ספייר. העובדה היא שנוסע על הכביש אוטובוס שנהגו, הבוס שלו ועוד כמה אנשים בדרך, יודעים שהוא לא תקין.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@orankohn

אני מאוד אוהב לקרוא את ההודעות שלך, את הגישה שלך באופן כללי, סקירות על רכבים שאתה מעלה מדי פעם ועוד אבל אתה לפעמים נוטה לעשות קצת יותר מידי רעש מדברים שאין לך בסיס עובדתי מספיק מוצק לגביהם.

 

אולי האוטובוס ניזוק חצי שעה קודם לכן, הנהג ראה שהנזק לא מהותי ואפשר לנסוע כך למוסך או לסיים את הקו בשביל לא לגרום לטרטור וחוסר נוחות לנוסעים, אלתר מה שאלתר והוא בדרך לדיפו ומשם לתיקון? 

 

ניתן לראות שם שההדבקה בוצעה על ידי שלט פרסום שכנראה היה מודבק במקום אחר באוטובוס, זה די בוודאות אלתור בשטח בשביל להגיע לתיקון ולא "תחזוקה" כלשהי.

 

מי אמר שהוא "נוסע ככה באופן קבוע"?

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, Be roo כתב:

למה זה משנה? כשאתה מקבל שירות רע מחברה מסויימת מעניין אותך איזו מחלקה פישלה? 

זו לא ביקורת על מחלקת התחזוקה של אגד, אלא על אגד.

כבר כתבתי על ההבדל...

לפני שעתיים, דג כתב:

אם ההודעה הראשית בשרשור היתה עקיצה לאגד בכלליות, ללא "הודעת הדרושים" המיותרת ולא קשורה, באופן כזה שמשמיץ את המכונאים של אגד ללא סיבה, אכן זה היה נטו משעשע והאמת בתחום הזה אף נדרשת ביקורת ציבורית עוקצנית. הבעיה שהמען שפות"ש בחר לעקוץ הוא לא נכון.

אין לי כוח להסביר את זה שוב ושוב והאמת זה גם לא משנה...

 

יצא לי לא פעם לשבת באוטובוס בתחנה מרכזית צפופה, כאשר הנהג מתחיל נסיעה, יוצא מהרציף ברוורס, נתקע באוטובוס אחר, עושה נזק, וממשיך כאילו כלום כי ככה זה השגרה אצלם. אחרי זה משהו יבוא יצלם ויעקוץ את "המכונאים של אגד שמפשלים בעבודה". קלאסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Buki כתב:

 

אולי האוטובוס ניזוק חצי שעה קודם לכן, הנהג ראה שהנזק לא מהותי ואפשר לנסוע כך למוסך או לסיים את הקו בשביל לא לגרום לטרטור וחוסר נוחות לנוסעים, אלתר מה שאלתר והוא בדרך לדיפו ומשם לתיקון? 

 

ניתן לראות שם שההדבקה בוצעה על ידי שלט פרסום שכנראה היה מודבק במקום אחר באוטובוס, זה די בוודאות אלתור בשטח בשביל להגיע לתיקון ולא "תחזוקה" כלשהי.

אולי יתכבדו אגד ויחליפו אוטובוס בתחנה הבאה?

 

מי נתן לנהג את האופציה להחליט מה נזק מהותי ומה לא? לפי אילו קריטריונים?

הנזק נעשה באיזשהי תאונה, מי? מו? מה? 

ואם הוא בדרך לתיקון, שיוריד את מספר הקו. 

 

 

לפני 14 דקות, דג כתב:

כבר כתבתי על ההבדל

לא ענית מה זה משנה אחראיות של מי זה.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, David32 כתב:

אולי יתכבדו אגד ויחליפו אוטובוס בתחנה הבאה?

 

מי נתן לנהג את האופציה להחליט מה נזק מהותי ומה לא? לפי אילו קריטריונים?

הנזק נעשה באיזשהי תאונה, מי? מו? מה? 

ואם הוא בדרך לתיקון, שיוריד את מספר הקו. 

 

 

אני לא יודע אם הוא בדרך לתיקן ואם יחליפו אותו בתחנה הבאה.

אני לא יודע אם הוא נוסע ריק או עם נוסעים, לא יודע אם במקום התאונה היה קצין רכב שאישר לנסוע כך, אולי בלחץ שכח להוריד את מספר הקו, אני לא יודע שום דבר. 

 

 

 

חוץ ממה שרשמתי שזה ככל הנראה תיקון מקומי בשטח, פשוט הדביקו את הפנס את החופה שנשברה עם שלט פרסום. 

 

 

לא יכול להסיק שום דבר מהתמונה הזו על רמת תחזוקה של האוטובוסים באגד, זה בכלל לא קשור. אני רואה אוטובוס שנזוק ותוקן במקום בשביל להמשיך לנסוע, לא יודע לאן הוא נוסע וכמה זמן הוא נוסע כך, אז לא יכול להגיע למסקנות.

 

האופציה האחרת זה לפנות אותו בגרר.

על נזק כזה? גם זה לא נראה מאוד הגיוני.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג אגד כאן. 

אני לא בא להגן על הנהג או על אגד, אבל אני יודע בוודאות שזה אלתור של הנהג שראה שהפנס השמאלי תלוי כלפי חוץ מפגיעה כלשהי אז הוא הצמיד למכסה האחורי בעזרת המודעות המובדקות על האוטובוס.  

אוטובוס במצב כזה לא יוצא מהמסוף/סניף בחיים. 

האם זה תקין? לא... אבל כנראה שזה עד סיום הקו עצמו ואז יחליף אוטובוס. 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, כפי שבוקי ציין, אין לדעת כמה זמן האוטובוס נסע במצב כזה, אם כי הוא היה עם נוסעים בקו 29  בדיוק כדקה מנקודת הסיום של המסלול שלו. 

 

עלי לציין שפוסט זה נובע בין השאר מרושם מבוסס היטב שנוצר אצלי על תחזוקה ירודה וחוסר איכפתיות של חברת אגד, לפחות בקווי ירושלים. 

אני כדרך קבע מבצע הליכות רגליות בשכונתי, גבעת משואה ירושלים, בשעות לפנות ערב/ערב. במסלול הליכתי נוסעים תדיר שלושה קווים של אגד - 12, 17, 29.  במסלול יומי יוצא לי להבחין בלפחות עשרה אוטובוסים בקווים אלו שחולפים על פני. כמעט כולם ללא יוצא מהכלל עם תקלות שונות במערכות התאורה. אני לא מדבר כבר על תאורות גג או צד שאינן תקינות אלא על מצב שכמעט בכל אוטובוס פנס ראשי אחד שרוף (לעיתים נראית רק נורת חנייה קטנה של 5W) ומאחור כמעט כל אוטובוס עם תקלות בתאורה אחורית/פנסי בלימה. שאני נוסע ברכבי בלילה כמעט כל אוטובוס עם פנסי/ים קדמיים בלתי מכוונים/מסנוורים. 

משעמום שיגרות ההליכה רשמתי לי בנייד מספרי אוטובוסים עם פנסים קדמיים תקולים והמשכתי לראותם במצב זה שבועות רבים מאוד. 

לעיתים רחוקות אני גם נוסע באוטובוסי אגד. שעליתי על אוטובוס מ.א.ן כזה עם פנס ראשי שרוף אמרתי לנהג: "פנס מעבר שלך שרוף". הוא ענה באדישות:"אני יודע".

מה שמעניין -   העפתי מבט בלוח השעונים מה אני רואה ? 

בלוח המחוונים יש צג בעברית  (!) עם פירוט תקלות שונות וממש רשום: "פנס חזית ימין לא תקין. אור בלימה אחורי ימין לא תקין". כלומר , גם אי אפשר לומר שהנהג אינו מודע לתקלות מעין אלו...

שלחתי די מזמן מכתב תלונה בנושא למפקח על התעבורה.  מעבר לתגובה - "פנייתך התקבלה והועברה לטיפול" לא ראיתי שמשהו השתנה. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, David32 כתב:

אולי יתכבדו אגד ויחליפו אוטובוס בתחנה הבאה?

ואז היה פה שרשור.  "חיכיתי לאוטובוס חלופי למעלה משעה בגלל פנס שבור שהיה אפשר להדביק"

אני הייתי פעם על אוטובוס בירושלים שנתלשה לו מראה שמאל, ולקח 40 דקות עד האוטובוס החלופי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...