Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 3008 הלך ראש מנוע


locus

פוסטים מומלצים

היוש

פיזו 3008 עלתה לכביש ב 9/2021

54K נסועה בשנתיים וחצי שעברו מאז

באפריל השנה האוטו לא הניע, טכנאי שטח הגיע ולא הניע, למחורת נגרר הרכב.

הרכב הוא רכב חברה שאני נהג יחיד (אני ומשפחתי הגרעינית), ננהג בצורה רגילה.

שורה תחתונה, הלך ראש מנוע ונשברו שסתומים לדברי קצין הרכב.

הרכב עדיין באחריות ובפיזו הזמינו ראש מנוע חדש.

הרכב שהוא עובד הוא נחמד, יחסית נוח, יחסית זריר (מנוע 1.6 בנזין טורבו).

היו לו כל מיני "שטויות" לאורח התקופה כגון מראות לא נפתחות, מערכת הפעלה עולה פעם בחודש בצרפתית, מסך הטאץ הראשי נכבה תוך כדי נסיעה, ועכשיו תקלת שבר והשבתה כללית (כבר חודש והצפי לא ברור).

אני זוכר את עצמי קורא ככ הרבה פעמים פה על המנוע 156HP ו 165HP ועכשיו הם פתרו את הבעיות..

בכל מקרה, מבחינתי אי הנעימות היא מוגבלת בגלל שזה רכב חברה, אבל פייר, מאכזב.

יבואו כל הפרנקופילים ויטענו לסטטיסטיקה לא מייצגת / קורה גם בשאר החברות

מבחינתי היה לי לפני כן 3 שנים אוקטביה, 3 שנים קורולה עם אפס תקלות שניהם.

הקצין רכב מתאר עוד מקרים כאלו שקרו.

עריכה אחרונה על ידי locus
  • אהבתי 2
  • מבאס 2

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1.6 טורבו בנזין

8 הילוכים אוטומטי

ביקשתי מקצין הרכב שישלח לי את המייל מפיזו

אמרתי לו שמעניין אותי, אמר שישלח.

הרכב טופל כל 20k

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי אתר שטוען ששחיקה ברצועת טיימינג זאת תקלה די נפוצה בדגם זה (בערך באמצע הדף בקישור המצ"ב).

אם לא בדקו את מצב רצועת הטיימינג (כולל החלפה במידת הצורך), זה עשוי להסביר את מקור התקלה

 

https://www.whocanfixmycar.com/advice/peugeot-3008-common-problems

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד רכב בודד לא מייצג כלום, יש אלפי כלי רכב עם המנוע הזה. ודווקא המנוע עצמו והגיר אמינים מאוד ובפער עצום מהמערכות מסביב.

 

בעיות עם הטיימינג צצות באזור ה150 אק"מ וגם אז יש סימנים מקדימים בולטים שיש בעיה. (רעש "דיזלי" בשניות הראשונות בהנעה כתוצאה משרשרת טיימינג רפויה שמצליפה)

לפני 16 דקות, guya72 כתב:

מצאתי אתר שטוען ששחיקה ברצועת טיימינג זאת תקלה די נפוצה בדגם זה (בערך באמצע הדף בקישור המצ"ב).

אם לא בדקו את מצב רצועת הטיימינג (כולל החלפה במידת הצורך), זה עשוי להסביר את מקור התקלה

 

https://www.whocanfixmycar.com/advice/peugeot-3008-common-problems

אם הבנתץי נכון שם מדובר על דגם הדיזל

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר פצצה

המנוע כשל בצורה מהותית

כמו שאמרתי קצין הרכב אמר שזה קרה כבר לכמה רכבים אצלינו, בדכ ב70k

אני זכיתי ב54k

מבחינתי האישית זה 100% סטטיסטיקה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, locus כתב:

הגיר פצצה

המנוע כשל בצורה מהותית

כמו שאמרתי קצין הרכב אמר שזה קרה כבר לכמה רכבים אצלינו, בדכ ב70k

אני זכיתי ב54k

מבחינתי האישית זה 100% סטטיסטיקה

 

מעניין לדעת ממה כשל המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבקש אל תפגע כאן ברגשות מחזיקי הצרפתיות (הם החליפו את מחזיקי הפאביה של פעם),
הדור של השנים האחרונות של פיג'ו זה סוג של רולטה או שאתה על הגל ואז אתה הכי מרוצה שבעולם או שאתה פשוט שופך כסף והמוסך קזינו) תמיד מרוויח...

 

וכן 2 הרכבים כרגע אצלי בבית הם מבית צרפת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, guya72 כתב:

מצאתי אתר שטוען ששחיקה ברצועת טיימינג זאת תקלה די נפוצה בדגם זה (בערך באמצע הדף בקישור המצ"ב).

אם לא בדקו את מצב רצועת הטיימינג (כולל החלפה במידת הצורך), זה עשוי להסביר את מקור התקלה

 

https://www.whocanfixmycar.com/advice/peugeot-3008-common-problems

 אין שום קשר בין ההערה שמצאת באתר הזה, למנוע 1.6 שבו יש שרשרת תזמון ולא רצועה. 

 

אני מכיר את המנוע 1.6 בנזין לא רע ובעיות בשרשרת תזמון לא אופייניות למנוע הזה מהגרסאות המאוחרות של THP156 ואילך.

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, menir1 כתב:

 אין שום קשר בין ההערה שמצאת באתר הזה, למנוע 1.6 שבו יש שרשרת תזמון ולא רצועה. 

 

אני מכיר את המנוע 1.6 בנזין לא רע ובעיות בשרשרת תזמון לא אופייניות למנוע הזה מהגרסאות המאוחרות של THP156 ואילך.

 

 

במנועים האלה עדיין יכולות להיות בעיות עם השרשרת בסבירות לא רעה אם אחד מהבאים קורה:

1. המותחן התעייף (הוא עדיין לא מושלם גם אחרי הרוויזיה).

2. לא הוחלף שמן בזמן, במצב כזה ממה שהבנתי ממישהו שעבד בלובינסקי השרשרת היא הראשונה שתלך. הרכב עם מעל ל 21 אלף בשנה, אם משכו את הטיפולים קצת מעבר ל 20 אלף זה די מסתדר עם הק"מ של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפרט טיפולים של היצרן מנחה על טיפול של כל 20k ק״מ או שנה (הנחייה הזוייה, אבל זאת הייתה ההנחיה גם שהחזקתי את ה-GTi). אין כשל ידוע בשרשרת. הוא מדבר על מקרים שקרו ב-50k ו-70k ק״מ, אני לא מכיר את זה. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...