Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה מנוע בנזין הוא סובל מבעיה סדרתית. אין טעם להתקין מנוע משומש שסובל מאותה בעיה ויכול למות אף הוא מחר.

אלא אם ההחלפה נעשית למטרת מכירת האוטו מיד לאחר מכן (וגם אז ה'תרגיל' יעבוד רק עם רוכש מספיק מנותק כדי לא לדעת בעצמו שיש בעיה במנוע והמנוע המשומש יוחלף גם הוא בקרוב...)

  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לפני 13 דקות, שי כתב:

אם זה מנוע בנזין הוא סובל מבעיה סדרתית

תוכל להרחיב? איזו בעיה סדרתית מדובר?

 

לפני 58 דקות, מתייעץ צעיר כתב:

המנוע מרעיש מאוד, ואובחנתי בכך שהמנוע הלך וצריך להחליף אותו.

מי איבחן את המנוע ועד כמה הוא אמין לדעתך?

 

אין דבר כזה "הלך מנוע", אין לו רגליים וגם אם היה, הוא מחובר טוב לרכב.

תשאל את המומחה שקבע כי "הלך מנוע", שיסביר, מה בדיוק קרה במנוע, במונחים טכניים, לא סלאנג.

 

עבורי, אין קומפרסיה זה לא אבחון, זה התחלה של אבחון,

מדוע אין קומפרסיה - זאת התשובה המלאה.

 

 

  • רעיון טוב! 3

כבר חתמתי...

פורסם

תבדוק אצל שלמה נאור, מוסך ויבואן מקצועי מאד ואמין, אני עשיתי אצלם החלפת גיר מיבוא לפני כחצי שנה, מאד מרוצה, אגב הם היו הכי זולים שמצאתי, המלצות קיבלתי ממקומות רבים וביניהם מוסך גירים הכי מקצועי באיזור ירושלים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 29 דקות, yairw כתב:

מי איבחן את המנוע ועד כמה הוא אמין לדעתך?

 

הבאתי אחד שמתמצא מאוד שיראה את הרכב, משמיעה של הרעש הוא מיד אמר 'הלך המנוע'.

הוא אמין בהחלט. אבל אני מתכוון להראות את זה לזוג עיניים נוספות.

הבעיה שאני צריך לגרור את הרכב בשביל זה, כי אני לא יכול להזיז אותו. ואני צריך להחליט לאיפה אני מזיז אותו. 

מחפש מוסך אמין בירושלים.

פורסם

הוא גם מאבחן סרטן מראיה שמיעה?

 

כמו שכתבו לך... מה זה הלך?

קח את הרכב לבדיקה מקצועית ולא על סמך חוש מישוש וריח האגזוז 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...