Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG של פולקסווגן


Stigma

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, היו זמני בומבה כתב:

טעות. לא טענתי שההסתברות לתקלות היא 0. אז דוגמאות שיש תקלות, לא קשורות לטענתי.

אמרתי, וזה כתוב כאן, שהייתה סטטיסטיקה חריגה בעבר בגלל מחלה ספציפית, שטופלה מזמן. זה מה ששייך לעבר.

פה אתה טועה, זה לא שייך לעבר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

לפני 6 דקות, vladclar כתב:

לא חייב להוכיח לך שום דבר.

לא קשור אלי. ככה מתנהלים עם טענות. אי אפשר להוכיח שאין לך אחות. אתה ספציפית לא חייב כלום.

לפני 5 דקות, yulianx כתב:

פה אתה טועה, זה לא שייך לעבר.

בקיצור, כמו שאפשר לראות, אין ביסוס לטענות של בעיות חריגות במכטרוניקס (אחרי 2011 כאמור). וגם להיפך - גם לי אין נתונים סטטיסטיים. לכל אחד יש את ההנחה שלו, ותו לו.

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח שירשור, מוזמן להיכנס לקבוצת הפייסבוק נפגעי dsg ולראות בעצמך שקיימות בעיות במכטרוניק הרבה אחרי 2011.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, היו זמני בומבה כתב:

 וגם להיפך - גם לי אין נתונים סטטיסטיים.

ברור שאין - סטטיסטיקה כזאת זה מידע סודי של יצרן, והוא לא מפרסם אותה בשום מקום.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Stigma כתב:

הקטע הוא שמצד אחד אני רוצה שהרכב ישאר כמו שהוא הגיע מהחברה ולא יתעסקו עם חלקים פנימיים כמו גיר וכאלה, ומצד שני אני לא רוצה לקנות רכב שעומדת להיות לו הבעיה הזאת אחרי כמה אלפי קילומטר שהוא איתי. 

 

אני גם כמוך, לכן חשוב לבדוק איפה בוצעה העבודה. במידה והיא בוצעה במוסך אמין, אין סיבה לחשש. בסופו של דבר לא מדובר ב״מדע טילים״,

החלקים שמוחלפים עם plug and play ומה שחשוב כאן זה לעבוד עם הכלים הנכונים. למוסך אמין יהיו את הכלים האלו וההחלפה תבוצע לפי הספר,

כולל קידוד המחשב ואדפטציות כאלו אחרות. במקרה כזה הנהג לא ירגיש שינוי לרעה, רק לטובה.

 

לגבי ה-DSG, מצטרף לחבריי כאן למעלה. בתור מי שהחזיק רכבי פולקסווגן ואאודי במהלך כמעט 10 שנים, התקלות עדיין קיימות, אם כי פחות.

התקלות שהיו לפני 10+ שנים אינן התקלות שיש היום. לפני יותר מעשור, כשהתיבה הזו רק יצאה, כל רכב שני בישראל בן כמה חודשים היה נתקע

ובזמנו גם מוסך היבואן לא ידע לטפל בזה. לאט לאט נרכש הידע במוסכים בארץ והיום כל מוסך סטנדרטי לא מתרגש מהחלפת מצמדים או מכטרוניקס.

 

החלפת מצמדים אינה תקלה, מדובר בחלק עם בלאי שבתנאים מסוימים השחיקה בו מוגברת. יבואו השמרנים ויגידו ״מדוע אני צריך לחשוב כיצד לנהוג ברכב,

הרי שהרכב עובד בשבילי ולא אני עבורו״ - הם רוצים להניע ולנסוע. אני מסכים איתם, רק שכאן מדובר בהנדסה גרמנית, ואצל הגרמנים או שאתה עושה

בדיוק מה שהם עושים, או שהמכונה לא תעבוד, אין דרך מסביב זה.

 

תוסיף לכל המשוואה הזו את העובדה שישראלים לא אוהבים לתקן דברים אלא מושכים תקלות, ותקבל את הכאוס שנוצר כאן עם ה-DSG. אני לא אומר

שהיצרן חף מפשע, אין שום סיבה שיחידת מכטרוניקס תחזיר את נשמתה לבורא אחרי כמה שנים, אבל יש פה הרבה גורמים בתחזוקת הישראלי המצוי

שלא בדיוק עוזרים לעניין.

 

מניסיוני האישי, בתור מי שגם החזיק גולף (כנראה הכי מושקעת/שמורה בישראל), חוויתי החלפת מצמדים וגלגל תנופה, נזק שעלה לי כ-9,000 ש״ח.

לא נעים, אבל חשוב גם להגיד שעשיתי זאת כי אני שמעתי רעשים מוזרים והרגשתי שהמנוע עובד בצורה לא סדירה, זאת אומרת בן אדם מן המניין לא

היה מודע בכלל שיש תקלה וממשיך לנסוע כרגיל. בשאר הרכבים מהקבוצה שהיו לי לא חוויתי תקלות.

 

אני במקומך הייתי מחפש רכב שטופל כראוי. מבחינתי אין חשיבות אם הבעלים החליף מצמדים או מכרטוניקס, כי גם אם הוא החליף זה לא פתרון לבעיה

אלא רק דוחה אותה כי היא תגיע שוב, מתישהו. לכן חשוב לשים סכום מסוים בצד ליום שחור למקרה שתצטרך לעשות את החלפה כזו או אחרת, כמו עם כל

רכב.

 

הרכבים האלה מאוד נוחים לנהיגה והתמורה שלהם למחיר לדעתי האישית שווה את ה״סיכון״, אבל אני לגמרי יכול להבין אנשים שרוצים רכב ״יפני אמין״

שפשוט נוסע מבלי להתעסק עם הדברים האלה ומכבד את דעתם. זכור - ככל שיהיו ברכב מערכות מורכבות כאלו או אחרות, כך גם הסיכוי שהן יכשלו גדל.

אין פה עניין של ״אמין או לא אמין״, יש פה עניין של מה אתה מקבל בתמורה למחיר.

 

בתמונה: הגולף שלי, 2016 קומפורטליין (1.5 ל׳ 150 כ״ס) שנמכרה לפני כחצי שנה. קניתי אותה מבן אדם מבוגר שעשה 20,000 ק״מ בלבד לפני כ-5 שנים.

רכב מעולה ואני בטוח שתהנה ממנו.

 

image.thumb.png.68d05d621ca999f8c45c6dad51915c63.png

 

שיהיה בהצלחה.

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Fraysa כתב:

 

אני גם כמוך, לכן חשוב לבדוק איפה בוצעה העבודה. במידה והיא בוצעה במוסך אמין, אין סיבה לחשש. בסופו של דבר לא מדובר ב״מדע טילים״,

החלקים שמוחלפים עם plug and play ומה שחשוב כאן זה לעבוד עם הכלים הנכונים. למוסך אמין יהיו את הכלים האלו וההחלפה תבוצע לפי הספר,

כולל קידוד המחשב ואדפטציות כאלו אחרות. במקרה כזה הנהג לא ירגיש שינוי לרעה, רק לטובה.

 

לגבי ה-DSG, מצטרף לחבריי כאן למעלה. בתור מי שהחזיק רכבי פולקסווגן ואאודי במהלך כמעט 10 שנים, התקלות עדיין קיימות, אם כי פחות.

התקלות שהיו לפני 10+ שנים אינן התקלות שיש היום. לפני יותר מעשור, כשהתיבה הזו רק יצאה, כל רכב שני בישראל בן כמה חודשים היה נתקע

ובזמנו גם מוסך היבואן לא ידע לטפל בזה. לאט לאט נרכש הידע במוסכים בארץ והיום כל מוסך סטנדרטי לא מתרגש מהחלפת מצמדים או מכטרוניקס.

 

החלפת מצמדים אינה תקלה, מדובר בחלק עם בלאי שבתנאים מסוימים השחיקה בו מוגברת. יבואו השמרנים ויגידו ״מדוע אני צריך לחשוב כיצד לנהוג ברכב,

הרי שהרכב עובד בשבילי ולא אני עבורו״ - הם רוצים להניע ולנסוע. אני מסכים איתם, רק שכאן מדובר בהנדסה גרמנית, ואצל הגרמנים או שאתה עושה

בדיוק מה שהם עושים, או שהמכונה לא תעבוד, אין דרך מסביב זה.

 

תוסיף לכל המשוואה הזו את העובדה שישראלים לא אוהבים לתקן דברים אלא מושכים תקלות, ותקבל את הכאוס שנוצר כאן עם ה-DSG. אני לא אומר

שהיצרן חף מפשע, אין שום סיבה שיחידת מכטרוניקס תחזיר את נשמתה לבורא אחרי כמה שנים, אבל יש פה הרבה גורמים בתחזוקת הישראלי המצוי

שלא בדיוק עוזרים לעניין.

 

מניסיוני האישי, בתור מי שגם החזיק גולף (כנראה הכי מושקעת/שמורה בישראל), חוויתי החלפת מצמדים וגלגל תנופה, נזק שעלה לי כ-9,000 ש״ח.

לא נעים, אבל חשוב גם להגיד שעשיתי זאת כי אני שמעתי רעשים מוזרים והרגשתי שהמנוע עובד בצורה לא סדירה, זאת אומרת בן אדם מן המניין לא

היה מודע בכלל שיש תקלה וממשיך לנסוע כרגיל. בשאר הרכבים מהקבוצה שהיו לי לא חוויתי תקלות.

 

אני במקומך הייתי מחפש רכב שטופל כראוי. מבחינתי אין חשיבות אם הבעלים החליף מצמדים או מכרטוניקס, כי גם אם הוא החליף זה לא פתרון לבעיה

אלא רק דוחה אותה כי היא תגיע שוב, מתישהו. לכן חשוב לשים סכום מסוים בצד ליום שחור למקרה שתצטרך לעשות את החלפה כזו או אחרת, כמו עם כל

רכב.

 

הרכבים האלה מאוד נוחים לנהיגה והתמורה שלהם למחיר לדעתי האישית שווה את ה״סיכון״, אבל אני לגמרי יכול להבין אנשים שרוצים רכב ״יפני אמין״

שפשוט נוסע מבלי להתעסק עם הדברים האלה ומכבד את דעתם. זכור - ככל שיהיו ברכב מערכות מורכבות כאלו או אחרות, כך גם הסיכוי שהן יכשלו גדל.

אין פה עניין של ״אמין או לא אמין״, יש פה עניין של מה אתה מקבל בתמורה למחיר.

 

בתמונה: הגולף שלי, 2016 קומפורטליין (1.5 ל׳ 150 כ״ס) שנמכרה לפני כחצי שנה. קניתי אותה מבן אדם מבוגר שעשה 20,000 ק״מ בלבד לפני כ-5 שנים.

רכב מעולה ואני בטוח שתהנה ממנו.

 

image.thumb.png.68d05d621ca999f8c45c6dad51915c63.png

 

שיהיה בהצלחה.

תודה על התשובה, נראה רכב מדהים.

מה חושב לגבי הגולף מנוע 1.2? לפי מה שבדקתי הוא היה אחלה וזריז, השאלה עד כמה ה1.4 זריז יותר ואם זה ממש מורגש (מדבר על הדגם עם ה122 כס לא 150)?

לפני כשעה, אבי 526 כתב:

עדיף שתמצא רכב עם תקלה תוריד את זה מהמחירון של האוטו תנסה כמה שיותר ותשפץ בעצמך ככה תדע שעשית והכל חדש ותוכל לנסוע בשקט

אני לא מחפש הרפתקאות, אני רוצה אוטו שמור לעבור אליי כדי שאמשיך לשמור עליו. לא מחפש הרפתקאות של רכבים עם בעיות בגיר ומנוע.

לפני 3 שעות, Bennnn1 כתב:

לא כדאי להתעסק עם גרמנייה מזדקנת. היא תהיה לך מאוד זולה לקניה,אבל כל התקלות יעלו חצי מחיר מהרכישה.)מניסיון).

יש כאלה שהם מציאות בלי הרבה קילומטר לעומת השנתון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי עם פולקסווגן וסיאט הם רכבים נוחים וחזקים אך יקרים לתחזוקה בכל תקלה.

יש לנו במשפחה סיאט איביזה 2010 1.6, אצלנו כ7 שנים והנזק הכי חמור שהיה לרכב זה מוח גיר שעלה 3000 ש"ח.

מעבר לכך, אין תקלות נוספות בגיר או במנוע (לא אוכל שמן והרכב על 160אלף ק"מ).

 

לעומת זאת, לדוד שלי יש גולף 2008 1.6, החליף מוח גיר, החליף מנוע וכעת המנוע הנוכחי שיש לו שורף הרבה שמן (בערך חצי ליטר שמן על כל 1000ק"מ)

 

לי היה גולף GTI שנת 2012 מנוע 2000 טורבו כמובן, והיה לי קצת אכילת שמן בערך כוס שמן אחת על כל 1000 ק"מ

 

לדוד אחד, יש פולקסווגן Passat שכן אוכלת לו הרבה שמן (לא יודע בדיוק כמה וגם לא יודע איזה מנוע יש לו)

 

מישהו אחד שדיברתי איתו לא מזמן ויש לו גולף 1.6 שנת 2010, אמר גם אצלו אוכל שמן בערך כוס שמן על כל 300-400 ק"מ.

 

בקיצור, כן יש בעיות עם הרכבים האלה בעיקר האכילת שמן, אם לא אכפת לך להתעסק בזה אז בהצלחה.

אני כבר מפחד מהרכבים שלהם ומעדיף שלא להתקרב.

מנוע ששורף שמן יכול לסתום את הממיר הקטליטי ואם יש טורבו יכול גם לפגוע בביצועים של הטורבו מהצטברות פיח.

בנוסף לכך, הגיר DSG היבש נחשב לפחות אמין ואם תזלזל בו הוא יפגע לך בכיס, אבל אפשר גם לחיות איתו שנים ללא בעיות זה כבר תלוי בנהיגה שלך ושל הקודמים שנהגו ברכב עד כמה הם שמרו עליו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...