Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצד של הרכב שלי, יאריס 2013, התקלף לו הצבע, נוסע ככה כבר כמה שנים (מ2017 הזמן רץ)

חשבתי אולי הגיע הזמן כבר לצבוע אותו

קיבלתי הצעות שנעות בין 3 ל4 אלף ממוסכים בתחום מומלצי מדרג.

 

צריך לצבוע 2 דלתות, 2 כנפיים, ומעט מהטמבון הקדמי ואחורי.

 

קיבלתי גם הצעה ממוסך עבד, הוא הסכים לכבד הצעה שלו מ2021, 1500 שקל.

 

מה דעתכם על הפערים במחיר? (כיום הוא מתמחר את העבודה ב2000)

 

האם מסוכן לנסוע לשם? אריאל.

 

האם ניתן למכור את הרכב כשהלקה מקולפת? ולהוריד במחיר את עלות הצביעה.

Screenshot_2024-03-18-19-55-43-067_com.google.android.apps.photos.jpg

Screenshot_2024-03-18-19-55-37-079_com.google.android.apps.photos.jpg

Screenshot_2024-03-18-19-55-34-010_com.google.android.apps.photos.jpg

Screenshot_2024-03-18-19-55-30-384_com.google.android.apps.photos.jpg

פורסם

יהיה לך הרבה יותר קל למכור אוטו צבוע מאשר אוטו עם צבע שרוף, כמה אנשים זיינו את לי את המוח על לכה שרופה ופחות היתייחסו למצב המכאני.

אם אתה יכול לעשות צבע ב1500 ואז למכור את האוטו זה יהיה הרבה יותר קל מאשר למכור את האוטו AS IS ואז להתקזז ב2000 כי קונים מעדיפים לא להתעסק עם זה.

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...