Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מאז שהחלפתי את הפלאגים בעצמי הרכב יורד לסל"ד נמוך (מתחת ל800) בזמן שאני בהילוך D אבל בעצירה (לחיצה על הבלם).

עכשיו אני דיי בטוח שהחלפתי אותם כמו שצריך.

בנוסף בדקתי לפני את המרווח של הפלאג והוא היה טוב. הפלאגים הם מה שמצויין בספר רכב (אירידיום של NGK).

לפני שהחלפתי כשהעמדתי את הפלאגים הישנים ליד הפלאגים החדשים הישנים היו מעט יותר קטנים, ולא הפלאגים שהרכב דורש. (אגיע הביתה ואכתוב בדיוק איזה פלאגים היו).

הבעלים הקודם של הרכב טיפל בו בסתם מוסך  לכן אני לא חושב שהפלאג עצמו הוא לא הבעיה (הפלאגים הקודמים היו מוברגים חזק מדיי גם).

 

רעיונות מה יכול להיות? מה כדאי לבדוק?

שסתום אוויר?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 17 דקות, שחר 1 כתב:

700-800 סל"ד בעמידה זה תקין.

שכתבתי שהוא פחות מ800 התכוונתי הרבה פחות. יש מצב שהוא מגיע ל500. הרכב טיפה רועד (לא ההגזמה אבל רועד).

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כדי שמישהו ידע לעזור לך, חובה לציין את סוג הרכב והשנתון...

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני שעה, SlowRide כתב:

כדי שמישהו ידע לעזור לך, חובה לציין את סוג הרכב והשנתון...

 

מאזדה 3 2009 2.0 ליטר (האצ'בק).

 

צריך אולי לעשות איזשהו איפוס במחשב של האוטו אחרי החלפת פלאגים?

בנוסף יש לי משלוח בדרך של סורק obd2, אז אם יש משהו שכדאי לבדוק שם אשמח אם תגידו לי.

עריכה אחרונה על ידי יגיל

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

נתקת מצבר כשהחלפת פלגים?

לא. היה צריך?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם

לא היה צריך. 

 

חשבתי שאולי ניתקת ואז נמחקים ערכי תיקון למצערת והסל"ד לא יהיה יציב בכמה נסיעות עד שהערכים נלמדים מחדש.

 

אבל אם לא ניתקת זה לא זה.

  • מבאס 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Buki כתב:

לא היה צריך. 

 

חשבתי שאולי ניתקת ואז נמחקים ערכי תיקון למצערת והסל"ד לא יהיה יציב בכמה נסיעות עד שהערכים נלמדים מחדש.

 

אבל אם לא ניתקת זה לא זה.

אז אולי כדאי לי עכשיו לנתק כדי שאולי זה ילמד מחדש? או שעדיף שלא...

חשוב גם לציין- בזמן שהרכב ב-P הסלד מצויין, זה רק כשבדרייב+עצירה או רוורס+עצירה אז הסלד יורד

עריכה אחרונה על ידי יגיל

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 22 דקות, אלכס 1 כתב:

אולי החלפת בין הכוהלים?

עשיתי אחד אחד, בדיוק בשביל להימנע מזה.

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם

קיים סיכוי שהפלאגים מזויפים, מאיפה קנית אותם? בכל אופן, אם תאפס את המחשב (תנתק מצבר לזמן מה) ותיתן לו ללמוד את כל הערכים מחדש, זה יכול לעזור. סורק OBD2 לא ייתן לך יותר מדי, כנראה, כי אין תקלה במנוע. אתה תוכל אולי לראות כל מיני ערכים כמו קידום הצתה וכד', אבל לא יהיו לך קודי תקלות (להערכתי), אז בלי לדעת מה הערכים האלה אמורים להיות זה לא יעזור לך יותר מדי.

פורסם
לפני 5 שעות, mcaspi כתב:

עבדת עם סוויץ סגור?

כן. המפתחות לא היו בפנים.

לפני 4 שעות, chrono כתב:

קיים סיכוי שהפלאגים מזויפים, מאיפה קנית אותם? בכל אופן, אם תאפס את המחשב (תנתק מצבר לזמן מה) ותיתן לו ללמוד את כל הערכים מחדש, זה יכול לעזור. סורק OBD2 לא ייתן לך יותר מדי, כנראה, כי אין תקלה במנוע. אתה תוכל אולי לראות כל מיני ערכים כמו קידום הצתה וכד', אבל לא יהיו לך קודי תקלות (להערכתי), אז בלי לדעת מה הערכים האלה אמורים להיות זה לא יעזור לך יותר מדי.

אני מאמין שהם לא מזויפים, קניתי מ"אוטוסטור".

אני אנסה לנתק מצבר.

ואיפה אני מוצא מה הערכים אמורים להיות? אם אני מוצא אז אוכל להשוות.

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

×
×
  • תוכן חדש...