Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד נמוך בזמן עצירה בהילוך D, מאזדה 3 2.0 2009


יגיל

פוסטים מומלצים

שלום.

מאז שהחלפתי את הפלאגים בעצמי הרכב יורד לסל"ד נמוך (מתחת ל800) בזמן שאני בהילוך D אבל בעצירה (לחיצה על הבלם).

עכשיו אני דיי בטוח שהחלפתי אותם כמו שצריך.

בנוסף בדקתי לפני את המרווח של הפלאג והוא היה טוב. הפלאגים הם מה שמצויין בספר רכב (אירידיום של NGK).

לפני שהחלפתי כשהעמדתי את הפלאגים הישנים ליד הפלאגים החדשים הישנים היו מעט יותר קטנים, ולא הפלאגים שהרכב דורש. (אגיע הביתה ואכתוב בדיוק איזה פלאגים היו).

הבעלים הקודם של הרכב טיפל בו בסתם מוסך  לכן אני לא חושב שהפלאג עצמו הוא לא הבעיה (הפלאגים הקודמים היו מוברגים חזק מדיי גם).

 

רעיונות מה יכול להיות? מה כדאי לבדוק?

שסתום אוויר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, שחר 1 כתב:

700-800 סל"ד בעמידה זה תקין.

שכתבתי שהוא פחות מ800 התכוונתי הרבה פחות. יש מצב שהוא מגיע ל500. הרכב טיפה רועד (לא ההגזמה אבל רועד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כדי שמישהו ידע לעזור לך, חובה לציין את סוג הרכב והשנתון...

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, SlowRide כתב:

כדי שמישהו ידע לעזור לך, חובה לציין את סוג הרכב והשנתון...

 

מאזדה 3 2009 2.0 ליטר (האצ'בק).

 

צריך אולי לעשות איזשהו איפוס במחשב של האוטו אחרי החלפת פלאגים?

בנוסף יש לי משלוח בדרך של סורק obd2, אז אם יש משהו שכדאי לבדוק שם אשמח אם תגידו לי.

עריכה אחרונה על ידי יגיל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה צריך. 

 

חשבתי שאולי ניתקת ואז נמחקים ערכי תיקון למצערת והסל"ד לא יהיה יציב בכמה נסיעות עד שהערכים נלמדים מחדש.

 

אבל אם לא ניתקת זה לא זה.

  • מבאס 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Buki כתב:

לא היה צריך. 

 

חשבתי שאולי ניתקת ואז נמחקים ערכי תיקון למצערת והסל"ד לא יהיה יציב בכמה נסיעות עד שהערכים נלמדים מחדש.

 

אבל אם לא ניתקת זה לא זה.

אז אולי כדאי לי עכשיו לנתק כדי שאולי זה ילמד מחדש? או שעדיף שלא...

חשוב גם לציין- בזמן שהרכב ב-P הסלד מצויין, זה רק כשבדרייב+עצירה או רוורס+עצירה אז הסלד יורד

עריכה אחרונה על ידי יגיל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים סיכוי שהפלאגים מזויפים, מאיפה קנית אותם? בכל אופן, אם תאפס את המחשב (תנתק מצבר לזמן מה) ותיתן לו ללמוד את כל הערכים מחדש, זה יכול לעזור. סורק OBD2 לא ייתן לך יותר מדי, כנראה, כי אין תקלה במנוע. אתה תוכל אולי לראות כל מיני ערכים כמו קידום הצתה וכד', אבל לא יהיו לך קודי תקלות (להערכתי), אז בלי לדעת מה הערכים האלה אמורים להיות זה לא יעזור לך יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, mcaspi כתב:

עבדת עם סוויץ סגור?

כן. המפתחות לא היו בפנים.

לפני 4 שעות, chrono כתב:

קיים סיכוי שהפלאגים מזויפים, מאיפה קנית אותם? בכל אופן, אם תאפס את המחשב (תנתק מצבר לזמן מה) ותיתן לו ללמוד את כל הערכים מחדש, זה יכול לעזור. סורק OBD2 לא ייתן לך יותר מדי, כנראה, כי אין תקלה במנוע. אתה תוכל אולי לראות כל מיני ערכים כמו קידום הצתה וכד', אבל לא יהיו לך קודי תקלות (להערכתי), אז בלי לדעת מה הערכים האלה אמורים להיות זה לא יעזור לך יותר מדי.

אני מאמין שהם לא מזויפים, קניתי מ"אוטוסטור".

אני אנסה לנתק מצבר.

ואיפה אני מוצא מה הערכים אמורים להיות? אם אני מוצא אז אוכל להשוות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...