Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירת רכב עם נורת צ'ק אנג'ן


idom88

פוסטים מומלצים

שלום,

יש לי רכב בן 14.

לפני שלוש שנים בערך נדלקה לו נורת צ'ק אנג'ן, בדקתי במספר מוסכים וחלקם אומרים שזה סתם, חלקם אומרים שזה הממיר הקטליטי ואין טעם לתקן כי הרכב עובר טסט לאחר איפוס הנורה.

 

מה אני יכול לעשות כדי שאוכל למכור את הרכב מבלי להבהיל את הקונים?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללכת למוסך שיתקן את התקלה

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי שכן של הוריי שהיה לו פיאט 850 שכבר אז היתה די ישנה. כל בוקר אשתו היתה מבלה רבע בנסיונות להניע את הנבלה.

בסוף השכן תיקן את הבעיה בהצתה רגע לפני שהוא מכר את הרכב - הרכב הניע בנגיעה - אם היה מתקן שנה קודם - הוא היה גם נהנה מהתיקון.

 

אם הממיר הקטליטי היה דפוק - לא היית עובר טסט. אני מהמר שזה חיישן סורר כלשהו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם נורה דולקת לא תוכל שלא להבהיל את הקונים. עדיף שתציין דגם רכב ומספר תקלה, אולי יוכלו לכוון אותך כאן למקור התקלה או למוסך שיוכל לעזור. 

נורה לא דולקת סתם וממיר קטליטי זה כנראה גם לא יכול להיות. 

סביר להניח שהתיקון יהיה זול מההפחתה שתידרש לתת לקונה וגם תוכל להרגיש יותר בנוח שמכרת רכב תקין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האוטו במצב יפה עם נתונים טובים שיכול להימכר במחיר טוב, שווה להחליף לממיר קטליטי תחליפי (עניין של 1500 ש"ח בערך) ולמכור במצב תקין.

 

 

אם יש בעיות נוספות, ק"מ בשמיים, מצב חיצוני לא טוב והוא בכל מקרה ימכר בכמה אלפי שקלים אז זה לא משנה, תמכור ככה עם הורדה במחיר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמישהו ישלם מחיר טוב על הצרות לך? 

 מכאן נגזר שכדי שתמכור את הרכב תצטרך להוריד מאוד במחיר, כך שישקלל לקונה את התיקון במלואו + פרמיית סיכון שהתיקון יהיה יותר יקר ממה שהוא כי יהיו תקלות נוספות בדרך.

זה גם מעיד על אופי אחזקת הרכב. 

נשאל אחרת, אתה היית קונה רכב עם צ'ק אנג'ין דולק ? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אהלן

החליפו לי חיישן. לפני החלפת החיישן המוסכניק אמר שאם זה לא יעזור אז זה כנראה הממיר.

הנורה אופסה, אבל נדלקה שוב אחרי בערך 20-30 ק"מ של נסיעה, מה שכביכול אומר שהממיר עצמו הלך.

אבל לפי מה שאמרתם כאן, לא הייתי עובר טסט עם ממיר תקול.

יכול להיות שעבדו עליי והתקינו לי חיישן תקול בכוונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא שאלת איזה קוד תקלה היה לך. 

 

מחשב מנוע יודע לאבחן אם התקלה היא בחיישני חמצן או ביעילות הממיר. זה לא 100% ודאי אבל קוד תקלה מצביע על החלק הבעייתי. 

 

אם היה לך קוד תקלה P0420 "יעילות ממיר נמוכה" אז זה יעילות ממיר נמוכה ולא בעיה בחיישני חמצן. 

 

האם היית נכשל בטסט? אי אפשר לדעת בוודאות. לפעמים עם תקלת יעילות ממיר נמוכה עדיין אפשר לעבור טסט, תלוי איך הממיר מתפקד. זה לא שהוא עובד 100% או שלא עובד בכלל, עם הזמן היעלות שלו יורדת. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה החליפו חיישן שאחרי הממיר בתקווה שהתקלה בחיישן עצמו.

עכשיו שרואים שעדיין יש תקלה כנראה התקלה בממיר באמת..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון מוזר -

אחרי שנים שסחבתי את הנורה דלוקה בלי שום בעיה, וחודש אחרי שהחליפו לי "חיישן" (במוסך עם ביקורות טובות) והנורה חזרה להדלק - נוצרה בעיה חמורה חדשה -

הגז לא מגיב באמצע הנסיעה, הטורים יורדים והאוטו נעמד. זה חוזר לעצמו לבד אחרי כמה שניות.

יש קשר בין הדברים?

יכול להיות שחיבלו לי בממיר במוסך?

ממש מחשיד שאחרי שנים שאני עם הנורה קורה דבר כזה מיד אחרי טיפול בה.

עריכה אחרונה על ידי idom88
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, idom88 כתב:

יכול להיות שחיבלו לי בחיישן במוסך?

 

לא סביר. יותר סביר שיש לך תקלה חדשה (סביר ברכב בן 14)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שברכב הבא שלך תטפל טוב יותר.

מהשרשור עולה דבר אחד - אתה מזניח את הרכב שלך.

לא מתקן תקלות, רוצה רק לנסוע וזהו. זה לא שיטה.

אתה למעשה בוחר בדרך הגרועה ביותר והיקרה ביותר - לא מתקן ומקווה לטוב.

אז מה קורה? אתה גם סובל ובסוף הבעיות מחמירות ויהיו יקרות יותר

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, yuvalganim כתב:

מקווה שברכב הבא שלך תטפל טוב יותר.

מהשרשור עולה דבר אחד - אתה מזניח את הרכב שלך.

לא מתקן תקלות, רוצה רק לנסוע וזהו. זה לא שיטה.

אתה למעשה בוחר בדרך הגרועה ביותר והיקרה ביותר - לא מתקן ומקווה לטוב.

אז מה קורה? אתה גם סובל ובסוף הבעיות מחמירות ויהיו יקרות יותר

טיפלתי ברכב מעולה פרט לעניין הזה, שבהמלצת המוסכניקים בעצמם השארתי כך.

מעולם לא לי היו בעיות רציניות בו מעבר לטיפול השנתי, זו בעיה חדשה ואני מנסה להבין למה היא קרתה והאם לחזור לאותו מוסך שהתחלתי בו את הטיפול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההבהרה.
אם ככה המצב, הייתי מאתגר את המוסך קצת יותר...

להשאיר נורה דלוקה גם ברכב ישן זה לא מומלץ כי בסוף אתה תפגוש את זה חזרה (כמו למשל עכשיו במכירה)

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...