Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

לקראת השנה החדשה מתכנן לטוס ל9 ימים,

הטיסה שלי יוצאת בשעות המוקדמות של הבוקר ואין רכבת ביום הזה משום מה בלילה וחוזר בשישי בכניסת שבת.

ככה שהאופציה הכי טובה שיש לי לנסוע עם הרכב הפרטי ולחנות בחנית נתבג 

קראתי שיש המון פריצות/גניבות בחניון הזה לא יודע זה עוד רלוונטי,

אשמח לחוות דעת.

תודה. 

פורסם

עבדתי בנתבג מ 2015 ועד 2020 בתפקידים מגוונים חלקם בטחוניים ולא זכור לי מקרי פריצה, אולי בודדים במספר וגם אז מדובר בחניוני טווח ארוך המרוחקים מהטרמינל.

תחנה בחניה הקרובה לטרמינל ככל האפשר והכל יהיה בסדר (לא שיש סיבה לדאגה אך בשביל השקט הנפשי שלך).

נץבג זה אזור מבוקר/מסודר ומרושת 24/7 כולל כיפור, מעטים המקרים הללו שאתה מתאר.

ד.א - טסתי שנה שעברה ל 6 יום וחניתי בחניה רחוקה מהטרמינל והכל עבר בשלום.

טיסה נעימה

פורסם

ירושלים,

בעבר לקחו לי כ200 שקל על מונית זה היה בשעות הערב, בלילה מן הסתם יותר,

בחזרה חזרתי ביום שישי בערב וגם כן עכשיו אותו דבר, לקחו לי באזור ה300+ לא זוכר בדיוק

חנייה תעלה לי 400 ש''ח ל9 ימים.

הייתי מעדיף להגיע עם הרכב במקום להסתמך על מוניות אבל חושש מהשמועות על הפריצות.

פורסם

אם אתה חונה בנתבג ל 9 ימים.

תדאג שהיה לך בוסטר טעון ברכב למקרה ש..

הימים מתקררים, יותר קשה למצבר

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בחגים טסנו לחמישה ימים והתשלום לחניון היה 300 ש"ח... אם אתה יכול לסדר מונית לתחנת הרכבת ומועד הטיסה חופף (פחות או יותר) את שעות העבודה של הרכבת אז זה יהיה לך עדיף. כלכלית ונפשית😏

פורסם

רק אל תעשה את הטעות שאני עשיתי.

בהיותי טירון בענייני חניונים חניתי בחניון הכרם (זה שצמוד לטרמינל)

החשבון: מעל 800 ש"ח ל 6 ימים. 😀

 

פורסם

גם אם זה 100-200 שקל הפרש... קח מונית!
גם נוח יותר, גם בטוח יותר.
השאטל הזה זה סיוט

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בטיסה האחרונה שלי הסתדר לי מצויין עם הרכבת לקחתי מונית מהבית לרכבת ובחזרה אותו סיפור סה״כ ביחד יצא פחות מ200 שקל וגם מהר מאוד,

לצערי הפעם זה לא מסתדר מבחינת הרכבת ...

 

תודה לכולם על חוות הדעת

פורסם

חניתי עשרות פעמים בחניון טווח ארוך בנתה"ג. לתקופות שבין יומיים ל 10 ימים בערך.

 

אם זה מעל 10-12 יום כבר יותר משתלם לי לקחת מונית. 

 

 

הכל היה בסדר, כל המכוניות תמיד הניעו בלי בעיות. פעם היה שרות התנעה בחניון טווח ארוך. בן אדם עם עגלה עליה יש מצבר גדול, שמגיע ומניע עם כבלים מכוניות שלא הצליחו להניע אחרי חניה ארוכה. 

לא יודע אם השרות הזה עדיין קיים. 

 

 

אין לי בעיה עם שאטלים ומבחינתי חניון טווח ארוך זו האופציה הנוחה והעדיפה. 

 

אם הטיסה מטרמונל 1, ליד טרמינל 1 אפשר למצוא חניה מקורה בחניון  טרמינל 1 הישן במחיר חניון טווח ארוך רגיל. 

משם דקה הליכה ברגל לטרמינל ובחזור עם שאטל.

 

 

 

 

פורסם

בטיסה הלפני אחרונה המתנתי לרכבת ודקה לפני שנכנסה לתחנה הכרוז הודיע על השבתת הקו בגלל מישהו שהתאבד. גייסתי את המכונית שלי והבן שלי לקח אותי לנתב"ג והמשיך לעבודה (עובד באחד המגדלים ליד האיילון).

אבל, חוץ מהארוע הזה אני אוהב את הנסיעה ברכבת.

לגבי החניון לטווח ארוך - בעבר חניתי בו מספר פעמים ולא היתה בעיה.

פות"ש, ממליץ לך לבדוק את עניין החניה באתר של נתב"ג, המידע מפורט. השאטל סביר לגמרי. ובאתר מציינים שקיים שירות התנעה חינם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חניתי בחניונים לטווח ארוך עשרות פעמים מאז שנת 2000, לא נתקלתי במקרים של פריצה לרכב. אבל לדעתי כלכלית זה משתלם רק אם חונים עד 5 ימים ויש לקחת בחשבון את ההמתנה לשאטל בשני הכיוונים

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אני תמיד חונה בחניון הללו, אף פעם לא פרצו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 18 דקות, motior כתב:

כלכלית זה משתלם רק אם חונים עד 5 ימים ויש לקחת בחשבון את ההמתנה לשאטל בשני הכיוונים

תלוי כמה רחוק מנתב"ג אתה גר.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...