Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח כמה דקות מהחיים שלך ותקרא קצת כאן בפורום, זה יחסוך לך כל כך הרבה,

אתה תמצא סיפורים על כאלה עם קמ נמוך שטיפלו לפי הספר או אף החמירו ובכל זאת הגיע הרגע, זה מנוע נבלה.

אני לא אחזור על עצמי שוב, עוד יזרקו עליי אבנים בגלל זה, לא בא לך לשמוע לי - לא חייב, אני אנסה לזכור את השם שלך ולראות אם הוא יככב בעתיד הקרוב בפורום הטכני

כבר חתמתי...

פורסם

רק לציין שטיפול לפי הספר -כלומר לפי המלצות יצרן לא מספיק לצערי וצריך להחמיר. מה שהרבה לא עשו כי לא ידעו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 15 דקות, yulianx כתב:

רק לציין שטיפול לפי הספר -כלומר לפי המלצות יצרן לא מספיק לצערי וצריך להחמיר. מה שהרבה לא עשו כי לא ידעו.

קיבלתי 

פורסם (נערך)
בתאריך 13.11.2023 בשעה 16:10, Tonny Milfiger כתב:

רצועת טייימינג זה סדר גודל 3k ל4 שנים זה לא דיל ברייקר

למיטב זכרוני העלות קרובה יותר ל-ל900 ש"ח כולל עבודה. זה לא כ"כ ענין הכסף כמו שהנחיות היצרן/יבואן לא נכונות,. 

מה שיוליאן כתב, ואם יש ספק קח לבדיקה במוסך מתמחה (גבע/אורן/אחר, תכלס כל מוסך פז'ו מפרק קרטר בודק וכבונוס מקבלים שמן חדש). 

את כל הבדיקות החיצוניות (סליקה/בלק"ר) אתה עושה לפני סגירה על מחיר. תבדוק היסטורית טיפולים, מצב צמיגים, ממתי המצבר -- כל דבר שתריך לסדר יורד מהמחיר. אם אתה במוסך שיבדקו בלמים (אני מעדיף בדיקה במוסך ולא במכון, שהדבר היחיד שהם יכולים לוודא זה אם היו או לא תאונות רציניות, ואם לא הוחלף מנוע). 

לדעתי בשוק של היום אתה עוד מוריד מוכרים 20-30%, אנשים מפרסמים לא מקבלים טלפונים. רק סבלנות ואל תרוץ לקנות את הראשון שלא נראה נבלה. בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

טיימינג לא עולה 900 שקל אלא באזור ה 2.5 אלף שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 14.11.2023 בשעה 01:35, Tonny Milfiger כתב:

אני יודע שאלדן נותנת 40אלף ק״מ או 3 שנים אחריות על רכבי יד שניה

גם אם אתה מוכן לקחת את הסיכון, אתה לא רוצה לרכוש מכונית עם המנוע הזה מחברת השכרה/ליסינג, כי שם בוודאות משטר הטיפולים הוא הכי פחות קפדני, כך שבסבירות גבוהה אתה תגיע במוקדם או במאוחר לצורך בשיפוץ/החלפת מנוע. בזמנו חבר שקל לרכוש פיג׳ו 308 (עם אותו מנוע) מלובינסקי טרייד, כמעט כל המכוניות שהיו להם במגרש עברו החלפת מנוע. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא בטוח שתדע אם יש צריכת שמן כי יש סיכוי טוב שהמוכר לא ישתף אותך במידע הזה.

תוכל לכל הפחות לבקש מידע מהמוסכים בהם הרכב טופל אם נרשמה בעבר תלונה בעניין, אבל גם זה לא מבטיח שאין או שלא תהיה צריכת שמן גבוהה.

זה סיכון שתצטרך לשאול את עצמך אם אתה מוכן לקחת. 

פורסם

במידה והרכב צורך הרבה שמן, אמור לצאת עשן?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, Moshe c כתב:

לא בטוח שתדע אם יש צריכת שמן כי יש סיכוי טוב שהמוכר לא ישתף אותך במידע הזה.

תוכל לכל הפחות לבקש מידע מהמוסכים בהם הרכב טופל אם נרשמה בעבר תלונה בעניין, אבל גם זה לא מבטיח שאין או שלא תהיה צריכת שמן גבוהה.

זה סיכון שתצטרך לשאול את עצמך אם אתה מוכן לקחת. 

מחפש עכשיו קיה ריו שנתון 2017 רק שקשה למצוא אותם גם אצל חברות הליסינג שבד״כ מוכרים 2019 

פורסם
לפני כשעה, Tonny Milfiger כתב:

מחפש עכשיו קיה ריו שנתון 2017 רק שקשה למצוא אותם גם אצל חברות הליסינג שבד״כ מוכרים 2019 

לא כתבתי שלא כדאי לרכוש 208. במידה ואתה ער לסיכון אולי שווה לקחת אותו כי הרכב כשלעצמו נותן תמורה גבוהה. 

אישית הייתי נמנע מרכישת רכב שהיה בליסינג. לא מחייב, אבל בהרבה מהמקרים מדובר ברכבים שעברו חיים קשים וטיפול מינימאלי. 

בכל מקרה, רכישת רכב דורשת סבלנות וגם קצת מזל. אם אתה זקוק לרכב באופן מיידי תרחיב את החיפוש לרכבים נוספים כמו מאזדה 2,יונדאי i20, סוזוקי בלנו וכו'. 

פורסם
בתאריך 16.11.2023 בשעה 13:44, Moshe c כתב:

לא כתבתי שלא כדאי לרכוש 208. במידה ואתה ער לסיכון אולי שווה לקחת אותו כי הרכב כשלעצמו נותן תמורה גבוהה. 

אישית הייתי נמנע מרכישת רכב שהיה בליסינג. לא מחייב, אבל בהרבה מהמקרים מדובר ברכבים שעברו חיים קשים וטיפול מינימאלי. 

בכל מקרה, רכישת רכב דורשת סבלנות וגם קצת מזל. אם אתה זקוק לרכב באופן מיידי תרחיב את החיפוש לרכבים נוספים כמו מאזדה 2,יונדאי i20, סוזוקי בלנו וכו'. 

 הקושי עם הרכבים האלה שהאצה שלהם גרועה 

אני צריך את הכמה שניות בעקיפות בין עירוניות כי אני אילתי ….  בודק עכשיו סקודה פאביה כאופציה וממוקד על קיה ריו 2019 טורבו (גיר דו מצמדי אני יודע פשוט לא בא לי סוס צולע בעגלה ) 

פורסם
לפני 3 שעות, Tonny Milfiger כתב:

 הקושי עם הרכבים האלה שהאצה שלהם גרועה 

אני צריך את הכמה שניות בעקיפות בין עירוניות כי אני אילתי ….  בודק עכשיו סקודה פאביה כאופציה וממוקד על קיה ריו 2019 טורבו (גיר דו מצמדי אני יודע פשוט לא בא לי סוס צולע בעגלה ) 

אתה צודק, אבל אי אפשר לקבל גם מחיר, גם אמינות וגם זריזות. תיאלץ להתפשר על משהו. 

תעשה לך סדר עדיפויות ותסנן מה שלא מתאים, אולי אפילו תחזור לשקול 208. 

×
×
  • תוכן חדש...