Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שבדרגת C1 מחפשים עבדים וסבלים ולא נהגים, השאלה היא אם בדרגה C העבודות הם פחות סבלות ופיזיות? ויותר נהיגה? 

יש לי רישיון C1 וחושב להרחיב ל C כי הבנתי עבודות פחות סבלות ופיזיות ויותר נהיגה וגם משכורת יותר גבוה בהרבה.

 

יש כאן נהגי דרגה C יכולו לתת מידע על סוג העבודות?

 

ולא אני לא מחפש לעבוד בעבודות זבל פשוט הבנתי שמרוויחים דיי טוב בעבודה בזו.

פורסם
לפני 6 דקות, om2 כתב:

אין לי רישיון c

אבל ממה שאני רואה נהגי c לא מבצעים סבלות.

גג זה הפעלת מנוף לפריקה.

כן ראיתי דיי הרבה של C, ראיתי כמה משאיות עד 12 טון איזוסו שהם גם עם מנוף וכף שזה לא פיזי הבעיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא עבודה כזו.

 

העבודות חלוקה וכל האילו במיוחד חברות פרטיות קטנות לא גדולות מחפשות עבדים לא נהגים, מדובר על עבודות פיזיות מאומצות והרמת משאות כבדות של 45 קילו +-.

פורסם
לפני שעה, ANUTKK כתב:

נדיר שיש סבלות

הרוב המוחלט מבוצע דרך מלגזה

וגם נסיעות אני מניח שיהיו רחוקות

 

וזה על C? נכון מעל 15 טון? על C1 קשה למצוא לא פיזי ?

פורסם

C לא פיזי כמעט בכלל

C1 עבודות פיזיות שוחקות ממה שיצא לי להכיר ובשכר יחסית נמוך לעומת מה שאתה מבצע

 

רשיון c פותח לך עולם יותר רחב מבחינת תעסוקה

למשל אתה יכול לעבוד ברדימיקס , יכול לשנע חומרים מעיר לעיר ללא עבודה פיזית ועוד...

 

אם זה אפשרי תעשה רשיון c בלי לחשוב בכלל

ובהמשך תעשה לסמי טריילר אם תראה שמשאיות זה הכיוון תעסוקה.

יש נהגי סמי טריילר שמרוויחים באזור 20k ברוטו ואפילו יותר. תלוי בחברה ונקודות חלוקה

בהצלחה.

פורסם
לפני 2 דקות, ANUTKK כתב:

C לא פיזי כמעט בכלל

C1 עבודות פיזיות שוחקות ממה שיצא לי להכיר ובשכר יחסית נמוך לעומת מה שאתה מבצע

 

רשיון c פותח לך עולם יותר רחב מבחינת תעסוקה

למשל אתה יכול לעבוד ברדימיקס , יכול לשנע חומרים מעיר לעיר ללא עבודה פיזית ועוד...

 

אם זה אפשרי תעשה רשיון c בלי לחשוב בכלל

ובהמשך תעשה לסמי טריילר אם תראה שמשאיות זה הכיוון תעסוקה.

יש נהגי סמי טריילר שמרוויחים באזור 20k ברוטו ואפילו יותר. תלוי בחברה ונקודות חלוקה

בהצלחה.

אני מתכוון להוציא על C מעל 12 טון, אני יודע שיש בדיקות במרב"ד המבחני אישיות הללו הבנתי משהו 1500 או 1000 שאלות אך זה לא מבחני חרטה כמו מבחני אמינות שהרבה לא עוברים נכון?

פורסם

אין לי מושג לא עשיתי את המבחנים האלה

ואני לא מתכוון גם לעשות בעתיד.

אבל תעשה רשיון c זה יפתח לך הרבה דלתות מבחינת תעסוקה

וגם תשמור על הבריאות, אל תיהיה סבל.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...