Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן אמינות מישהו כאן עשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה תפקיד שעצרתי בשאלה השלישית והודעתי למגייסת שאני לא מוכן לעשות את המבחן.

היא התחילה ממש לצעוק עלי...

אמרתי לה תודה ובהצלחה והכל טוב ולא מכריחים אותי להחליף עבודה.

יומיים אחר כך התקשרו משאבי אנוש ותיאמו לי ראיון אישי עם מאבחן.

את זה עברתי בקלילות, בסוף לא לקחתי את התפקיד מסיבותי שלי.

 

לעניין,

אני חושב שזה צריך להיות תהליך מאוד מהיר, ואם לא עברת אין להם שום אינטרס למשוך אותך.

אבל אולי בשל המצב הבטחוני יש עיכוב.

פורסם
לפני 19 דקות, פריג'י כתב:

היה תפקיד שעצרתי בשאלה השלישית והודעתי למגייסת שאני לא מוכן לעשות את המבחן.

היא התחילה ממש לצעוק עלי...

אמרתי לה תודה ובהצלחה והכל טוב ולא מכריחים אותי להחליף עבודה.

יומיים אחר כך התקשרו משאבי אנוש ותיאמו לי ראיון אישי עם מאבחן.

את זה עברתי בקלילות, בסוף לא לקחתי את התפקיד מסיבותי שלי.

 

לעניין,

אני חושב שזה צריך להיות תהליך מאוד מהיר, ואם לא עברת אין להם שום אינטרס למשוך אותך.

אבל אולי בשל המצב הבטחוני יש עיכוב.

הם אמורים להחזיר בדרך כלל תשובה אם היא שלילית? פעם עשיתי מבחן אמינות אצל חברה אחרת ולא עברתי אותו.

פורסם
לפני כשעה, Liquidator כתב:

עשיתי מבחן אמינות עד היום לא החזירו לי תשובה אם עברתי או לא, מישהו כאן עשה אם כן תוך כמה זמן קיבלתם תשובה?  


בד"כ בימים העוקבים. יתכן שכוח האדם פשוט לא מגיע למקום העבודה בשל המצב ולכן העיכוב. זה לא משנה אם אתה זה שירה בקנדי, אם היית עקבי עם התשובות שלך, 99.9% שעברת. מבחני אמינות זה בולשיט.

פורסם
לפני 46 דקות, ALÞћÃ כתב:


בד"כ בימים העוקבים. יתכן שכוח האדם פשוט לא מגיע למקום העבודה בשל המצב ולכן העיכוב. זה לא משנה אם אתה זה שירה בקנדי, אם היית עקבי עם התשובות שלך, 99.9% שעברת. מבחני אמינות זה בולשיט.

בעבר עשיתי ולא עברתי את מבחן האמינות.

פורסם
בתאריך 13.10.2023 בשעה 08:37, Liquidator כתב:

עשיתי מבחן אמינות עד היום לא החזירו לי תשובה אם עברתי או לא, מישהו כאן עשה אם כן תוך כמה זמן קיבלתם תשובה?  

תפנה לחברת המבחנים שעשית בה את המבחן ותבקש לקבל את התוצאות, תבקש יפה כי חלק שם מאוד עדינים ואז אתה צריך להגיע אליהם בשביל לראות את התוצאות.

מידות עשו לי קטע כזה...

נראה לי שבגלל המלחמה הם יהיו יותר קלים בשיחרור המידע הזה (שמגיע לך ד"א לפי החוק). ויתנו לך לראות דרך האינטרנט

לפני 23 דקות, Liquidator כתב:

אז אמורים לומר על המקום? אם עוברים?

תלוי באיזו חברה עשית ואיזה מבחהים נתנו לך.

התשובות מגיעות למזמין המבחן והוא אמור לתת לך תשובה.

כמו שכבר כתבתי, תיכנס ישירות לאתר של חברת המבחנים ותבקש את התוצאות.

בדר"כ מספר ת.ז. ותאריך ביצוע המבחנים יספיקו בשביל שישלחו לך את התוצאות.

שם תוכל לקרוא ולהבין לבד אם עברת או לא.

בכל אופן, חברה שלא נותנת תשובה אחרי שבוע כנראה שהיא חברה לא טובה.

גם אם מדובר באמצע מלחמה. זה אמור להיות כבוד מינימלי להגיד לא.

 

לא יודע באיזה תפקיד מדובר אבל אם זה לא הייטקס ושות' (הכוונה בחברות שמשלמות מעל המינימום בפער), הייתי עובר לחברה הבאה שאתה מתמיין בה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 54 דקות, DareDevil כתב:

תפנה לחברת המבחנים שעשית בה את המבחן ותבקש לקבל את התוצאות, תבקש יפה כי חלק שם מאוד עדינים ואז אתה צריך להגיע אליהם בשביל לראות את התוצאות.

מידות עשו לי קטע כזה...

נראה לי שבגלל המלחמה הם יהיו יותר קלים בשיחרור המידע הזה (שמגיע לך ד"א לפי החוק). ויתנו לך לראות דרך האינטרנט

תלוי באיזו חברה עשית ואיזה מבחהים נתנו לך.

התשובות מגיעות למזמין המבחן והוא אמור לתת לך תשובה.

כמו שכבר כתבתי, תיכנס ישירות לאתר של חברת המבחנים ותבקש את התוצאות.

בדר"כ מספר ת.ז. ותאריך ביצוע המבחנים יספיקו בשביל שישלחו לך את התוצאות.

שם תוכל לקרוא ולהבין לבד אם עברת או לא.

בכל אופן, חברה שלא נותנת תשובה אחרי שבוע כנראה שהיא חברה לא טובה.

גם אם מדובר באמצע מלחמה. זה אמור להיות כבוד מינימלי להגיד לא.

 

לא יודע באיזה תפקיד מדובר אבל אם זה לא הייטקס ושות' (הכוונה בחברות שמשלמות מעל המינימום בפער), הייתי עובר לחברה הבאה שאתה מתמיין בה.

מדובר על שכר נטו גבוה ובהרבה מעל המינימום לפי מה שאמרו לי, בכל אופן אשלח הודעה למזמין המבחן נראה אם הוא יענה, את המבחנים עשית בחברה עצמה.

פורסם
לפני 3 שעות, Liquidator כתב:

מדובר על שכר נטו גבוה ובהרבה מעל המינימום לפי מה שאמרו לי, בכל אופן אשלח הודעה למזמין המבחן נראה אם הוא יענה, את המבחנים עשית בחברה עצמה.

אני לא מדבר על החברה שבה אתה הולך לעבוד אלא החברה שכתבה את המבחנים הללו, אדם מילוא, פילת, מידות וכו'.

שלח הודעת תזכורת קלה, מבלי לצאת פוץ, תכתוב שאתה מבין את המצב שיש עכשיו עם מלחמה אבל תרצה לדעת לאן נושבת הרוח.

וכמובן שלא הייתי מוותר בקלות על כזו עבודה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

מצחיק, אבל בדיוק לפני מספר ימים סיפרתי סיפור אישי שלי לחבר על מבחן אמינות שנאלצתי לעבור לטובת הקמת צוות מכירות בסניף אוטודיפו בירושלים. 

 

השנה היא 2004, שנים בודדות לאחר השחרור שלי מהצבא. מכיוון שלא מצאתי עבודה בזמנו בתחום המחשוב, פניתי למציאת עבודה בתחומים אחרים. באותה תקופה פורסמה משרה על הקמת צוות מכירות לסניף אוטודיפו חדש בירושלים ומכיוון שאני מגיע מתחום הרכב ואני מאוד שירותי ואמין, החלטתי להגיש את מועמדותי למשרה.

 

התבקשתי לענות על מבחן אמינות של 300 שאלות בערך ובשלב מסוים התייאשתי כי השאלות חזרו על עצמן ודיי התעייפתי מהן אז המשכתי לענות מעט בזלזול ואמרתי מה שיהיה יהיה. התקבלתי לסניף ומיד החלנו במלאכת הקמתו. 

כל-כך נהניתי לעבוד שם ותרומתי בתחום המכירות הייתה רבה אך כעבור 4 חודשים התבשרתי על ידי המנהל שנאלצים לפטר אותי בגלל שאני היחידי שלא עבר את מבחן האמינות. הייתי המפוטר הראשון.

 

אחרי מספר חודשים פיטרו גם את מנהל הסניף ואת כל צוות העובדים (שמרתי קשר עם אחת העובדות) בטענה שהם לא דיווחו  נכון וחלקם גם גנבו מוצרים.

 

אז הנה מבחן האמינות. 

 

  • אהבתי 2

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עוד מבחן בולשיט שהחברות אשר מבצעות אותו גם מבצעות הכנה לאותו המבחן.

תעשית ההשמה הישראלית במלוא כיעורה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 14 שעות, Liquidator כתב:

אמורים

אין אמורים. כל חברה מתנהלת בצורה שנראה לה.

 

לדעתי האישית יש לומר למועמדים תוך כמה זמן צפויה תשובה, ולהחזיר אותה גם במידה והיא שלילית. אבל לא כולם נוהגים כך. זה לא שיש חוק, או שאם היה חוק למישהו היה אכפת.

פורסם
בתאריך 13.10.2023 בשעה 08:37, Liquidator כתב:

עשיתי מבחן אמינות עד היום לא החזירו לי תשובה אם עברתי או לא, מישהו כאן עשה אם כן תוך כמה זמן קיבלתם תשובה?  

עשיתי לפני שנתיים בערך.

אחרי שהתקבלתי לעבודה שאלתי את הבוס מה עם המבחן, הוא אמר לי שהוא מקבל אותם אחרי שבועיים בערך

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

עשיתי אחד לא מזמן באדם מילא. 

אמרו לי שהמעסיק מקבל תשובה אחרי כ-10 ימים ועד שבועיים.

 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...