Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן אמינות מישהו כאן עשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, ניקו פ. כתב:

עשיתי אחד לא מזמן באדם מילא. 

אמרו לי שהמעסיק מקבל תשובה אחרי כ-10 ימים ועד שבועיים.

 

 

וואלה אוהבים לשקר, זה מבחן במחשב, לא צריך יותר מדי זמן, מקסימום חצי שעה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

וואלה אוהבים לשקר, זה מבחן במחשב, לא צריך יותר מדי זמן, מקסימום חצי שעה.

 

אכן , מבחן ממוחשב אשר נותן תשובה מיידית, ייתכן עיכוב אם יש מבחנים נוספים אשר מחייבים הערכה אנושית מכלילה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

וואלה אוהבים לשקר, זה מבחן במחשב, לא צריך יותר מדי זמן, מקסימום חצי שעה.

 

לשקר? במבחן אמינות?

  • מצחיק 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

יש כול מיני מכונים שמכינים למבחני פילת ואמינות.

הם שואלים לאיזה מקום רוצים להתקבל ולפי זה בונים תוכנית הכנה.

חברים שלי סיפרו לי שאחרי ההכנה הזאות הם ידעו מראש 90% מהשאלות.

הם עושים הדמיות עם פסיכולוג, דינמיקה קבוצתית וכמובן גם מבחן אמינות.

אחרי המבחן אנשי הצוות מסבירים מה המשמעות של כול שאלה ומה צריך לענות כדי לעבור 

 

פורסם
לפני 32 דקות, פינדר כתב:

לשקר? במבחן אמינות?

לא התכוונתי שצריך לשקר במבחן אמינות אלא לפעמים המכונים הללו משקרים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, דניאל1983 כתב:

יש כול מיני מכונים שמכינים למבחני פילת ואמינות.

הם שואלים לאיזה מקום רוצים להתקבל ולפי זה בונים תוכנית הכנה.

חברים שלי סיפרו לי שאחרי ההכנה הזאות הם ידעו מראש 90% מהשאלות.

הם עושים הדמיות עם פסיכולוג, דינמיקה קבוצתית וכמובן גם מבחן אמינות.

אחרי המבחן אנשי הצוות מסבירים מה המשמעות של כול שאלה ומה צריך לענות כדי לעבור 

 

אותי החתימו על סודיות לגבי שכר עבודה(לא יודע עד כמה חוקי) ורשמו שם שאם העובד אומר משהו לעובדים כמה הוא מרוויח אז מפטרים את העובד ללא הודעה מוקדמת, כל מעסיק קובע חוקים הזויים, ופעם אחת עבדתי אצל מעסיק שלא היה לו שעון נוכחות כי זה "שכר גלובאלי" בסוף שילם לי לפי 31 שקל על כמה ימים.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, DareDevil כתב:

וואלה אוהבים לשקר, זה מבחן במחשב, לא צריך יותר מדי זמן, מקסימום חצי שעה.

 

יכול להיות. 

אני כן אציין שזה היה חלק מאוסף של הרבה מבחנים (דינמיקה קבוצתית, ריאיון עם פסיכולוג ועוד הרבה מבחני אישיות שארכו יומיים). אז אני מניח שכל השקלול לקח להם זמן. יכול גם להיות שסתם עובדים לאט. יכול גם להיות שפשוט אוספים את כל המועמדים ושולחים למעסיק במכה במקום אחד אחד, סתם כי ככה. יכול גם להיות שמשקרים, לא יודע. רק מציין את החוויה שלי. 

אציין גם כי זמן קבלת התשובה מהמעסיק היה סדר גודל כ-10 ימים אחרי סוף הבחינות אז גם כאן יש תאימות, שכאמור לא מבטיחה כלום. 

בכל אופן לא בא להתווכח, רק מציין את החוויה שלי לבקשת פות"ש

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 8 דקות, ניקו פ. כתב:

יכול להיות. 

אני כן אציין שזה היה חלק מאוסף של הרבה מבחנים (דינמיקה קבוצתית, ריאיון עם פסיכולוג ועוד הרבה מבחני אישיות שארכו יומיים). אז אני מניח שכל השקלול לקח להם זמן. יכול גם להיות שסתם עובדים לאט. יכול גם להיות שפשוט אוספים את כל המועמדים ושולחים למעסיק במכה במקום אחד אחד, סתם כי ככה. יכול גם להיות שמשקרים, לא יודע. רק מציין את החוויה שלי. 

אציין גם כי זמן קבלת התשובה מהמעסיק היה סדר גודל כ-10 ימים אחרי סוף הבחינות אז גם כאן יש תאימות, שכאמור לא מבטיחה כלום. 

בכל אופן לא בא להתווכח, רק מציין את החוויה שלי לבקשת פות"ש

היי סליחה אם זה נראה שבאתי להתכווח, סתם זרקתי את הדעה שלי בנוגע למבחנים. לא כיוונתי אלייך או אל מישהו אחר פה..

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

לא התכוונתי שצריך לשקר במבחן אמינות אלא לפעמים המכונים הללו משקרים.

 

הבנתי את זה.

הצחיק אותי שמכונים שבודקים אמינות משקרים בעצמם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 15.10.2023 בשעה 23:35, רועי84 כתב:

עשיתי 2 מבחנים כאלה

התשובות היו במקום ב 2 המקומות

כל עבודה שאני מוצא רוצים לעשות מבחן אמינות, יש כאלה מסתמכים רק על המחשב ויש כאלה גם רוצים רוצים שיחה עם קב"ט.

×
×
  • תוכן חדש...