Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. רציתי לבדוק האם יש פה אנשים שרכשו או מתכננים לרכוש בית נופש בספרד. אנחנו חושבים לקנות בית נופש שנוכל לחיות בו כמה שבועות בשנה, ובשאר הזמן להשכיר אותו לשהיות ארוכות. 

 

האם מישהו עשה את זה? עד כמה זה מסובך למישהו שהוא לא אזרח ספרדי?

פורסם

אני צופה אדוק באיזה תוכנית בריטית של מתווכי דירות כאלה. חצי שעה עם אשתי מול הקפה של שבת בבוקר, נהנים להעביר ביקורת על הבתים.

 

לעצם העניין: השאלה היא מה מנהגי הנופש שלכם. האם אתם רוצים לחזור כמה פעמים בשנה לאותו מקום, או מעדיפים גיוון.

 

האם יש לכם ניסיון עם נופש באותו איזור? האם בחנתם אזורים שונים? האם יש לכם טיסות נוחות ממקום מגוריכם?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

לעצם העניין: השאלה היא מה מנהגי הנופש שלכם. האם אתם רוצים לחזור כמה פעמים בשנה לאותו מקום, או מעדיפים גיוון.

 

האם יש לכם ניסיון עם נופש באותו איזור? האם בחנתם אזורים שונים? האם יש לכם טיסות נוחות ממקום מגוריכם?

טוב גם אני חושב שאדם בוגר עם משפחה וילדים שואל שאלה על קניית בית נופש בלי לחשוב אם מתאים לו לנפוש שם "כמה שבועות בשנה"

לחלק השני, איך זה רלוונטי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

תריץ חיפוש ברשת על המונח okupas ואז תרד מהרעיון הזה... דיל ברייקר אבסולוטי. יש הרבה סרטונים וכתבות ברשת, במיוחד אם אתה יכול לקרוא ברוסית.

 

מעבר לכך, המקומות בהם זול לקנות הם בד"כ שכוחי אל ולא כזה כיף לנפוש בהם, ואז גם לך תמצא למי להשכיר או למכור הלאה... בקיצור, זה נשמע טוב על הנייר אבל בפועל ההסתברות להצלחה נמוכה למדי.

 

ממליץ לבדוק אופציות בפורטוגל ובמונטנגרו.

 

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

אני צופה אדוק באיזה תוכנית בריטית של מתווכי דירות כאלה. חצי שעה עם אשתי מול הקפה של שבת בבוקר, נהנים להעביר ביקורת על הבתים.

 

לעצם העניין: השאלה היא מה מנהגי הנופש שלכם. האם אתם רוצים לחזור כמה פעמים בשנה לאותו מקום, או מעדיפים גיוון.

 

האם יש לכם ניסיון עם נופש באותו איזור? האם בחנתם אזורים שונים? האם יש לכם טיסות נוחות ממקום מגוריכם?


בדרך כלל נוהגים לטייל, אבל בשנים האחרונות יוצא להגיע לאותו האזור לפחות פעם בשנה. בנוסף, חושבים על להגיע לשם לתקופות ארוכות יותר ולעבוד משם. 

 

לגבי טיסות, יש טיסות יומיות לאיזור, גם למלגה וגם לסביליה.

לפני 3 שעות, Derish כתב:

תריץ חיפוש ברשת על המונח okupas ואז תרד מהרעיון הזה... דיל ברייקר אבסולוטי. יש הרבה סרטונים וכתבות ברשת, במיוחד אם אתה יכול לקרוא ברוסית.

 

מעבר לכך, המקומות בהם זול לקנות הם בד"כ שכוחי אל ולא כזה כיף לנפוש בהם, ואז גם לך תמצא למי להשכיר או למכור הלאה... בקיצור, זה נשמע טוב על הנייר אבל בפועל ההסתברות להצלחה נמוכה למדי.

 

ממליץ לבדוק אופציות בפורטוגל ובמונטנגרו.

 

אוקיי, מעניין, תודה. אבדוק את זה. 

 

חשבנו על תקציב של בערך 300-400K eur. האם בסכום הזה לא ניתן לקנות בית פרטי של 3-4 חדרים באזור יחסית סביר?

 

פורטוגל האמת פחות אהבתי מאיזור חרז-סביליה. אבדוק לגבי מונטנגרו, אבל היא עדיין לא חלק מהאיחוד (מה שמהווה גם פלוס וגם מינוס). בנוסף, ההגעה הרבה יותר מסובכת לשם מבחינתי.

פורסם
בתאריך 4.10.2023 בשעה 01:44, garicho כתב:

חשבנו על תקציב של בערך 300-400K eur. האם בסכום הזה לא ניתן לקנות בית פרטי של 3-4 חדרים באזור יחסית סביר?

 

יש לך תקציב נדיב יותר מזה של רוב הישראלים, ומחוץ לברצלונה ומדריד אפשר לעשות לא מעט עם הסכום הזה, אבל את בעיית האוקופס זה לא יפתור.

 

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

 

יש לך תקציב נדיב יותר מזה של רוב הישראלים, ומחוץ לברצלונה ומדריד אפשר לעשות לא מעט עם הסכום הזה, אבל את בעיית האוקופס זה לא יפתור.

 


זה בעיה אפילו אם אתה הולך על gated communities? אין משהו בסגנון הזה בספרד?

פורסם
בתאריך 3.10.2023 בשעה 22:06, Derish כתב:

ממליץ לבדוק אופציות בפורטוגל ובמונטנגרו.

 

 

אפשר לשאול למה דווקא מונטנגרו?

פורסם
לפני 5 שעות, garicho כתב:

זה בעיה אפילו אם אתה הולך על gated communities? אין משהו בסגנון הזה בספרד?

 

זה לא נפוץ בספרד (ובאירופה באופן כללי, בכ"ז שטחים ציבוריים וזכויות אדם וזה), אבל יש בניינים ומתחמים קטנים עם קונסיירז' שאליהם הפרזיטים לא נכנסים. למצוא דירה (גדולה) כזאת יהיה פשוט יותר מאשר בית.

 

לפני כשעה, stx כתב:

אפשר לשאול למה דווקא מונטנגרו?

 

משום שזו גרסה קצת יותר פרוגרסיבית של סרביה/מקדוניה, שנמצאת כבר כמה שנים במשגל נסוג עם האיחוד האירופי וכנראה תהיה הבאה בתור להצטרף אליו.

 

  • רעיון טוב! 1
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 3.10.2023 בשעה 19:09, sperial כתב:

אני צופה אדוק באיזה תוכנית בריטית של מתווכי דירות כאלה


בדיוק באתי לשאול אותו אם הוא בריטי זקן ושזוף ואם לא אז מה יש לו לחפש שם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מאמין שיש פתרונות לעשות משהו עם זה, בטח שיש איזה חוק שמאפשר לעבור לגור שמה. ראיתי ממש לפני כמה חודשים סרטון מהחדשות מארה"ב על בנאדם שעבר לגור בדירה של אמא שלו, לאחר שהשתלטו לו על הדירה סקווטרים. קשה לי מאוד להאמין שאין פתרון יצירתי לעניין הזה.

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אין פתרון יצירתי לעניין הזה. יש פתרון פיננסי - לשלם להם שילכו (בין 1-5K יורו כתלות בגודל ומיקום הנכס) ואז להוסיף עוד כמה אלפים לתיקון הנזק שהם משאירים אחריהם (פינוי פסולת, תיקון דלתות וחלונות, פירוק חיבורי תשתיות פירטיים והחזרי חובות לשכנים). החוק מגן אך ורק על בעלי נכסים שזה מקום מגוריהם העיקרי, במצב כזה המשטרה מעיפה את הפולשים תוך 48 שעות וללא שאלות מיותרות. ברגע שזו השקעה או נכס שני/שלישי - בהצלחה בבית המשפט.

 

התופעה כ"כ נפוצה בכל רחבי ספרד שביד2 המקומי יש קטגוריה נפרדת לנכסים מאוכלסים באופן לא חוקי עם מחירים בהתאם והתנערות מוחלטת מהוצאות הפינוי/ניקוי/פיצוי. לפעמים אפילו בשקלול העלויות הנוספות אפשר למצוא שם עסקאות משתלמות, אבל אז צריך להכניס מישהו לגור שם מיד בתום השיפוץ או שיש סיכוי טוב שהנכס יתפס בשנית. יש לציין גם שחלק נכבד מה-okupas מתחילים בתור שוכרים רגילים שמשלמים בזמן, אבל בשלב מסויים מפסיקים לשלם ואז לך תפנה אותם.

 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...