Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ושבוע טוב,

מחפש בארץ אזורים שיש בהם כבישים מעניינים - נופים, הרבה טבע וכבישים שכיף לנסוע עם הרכב. והכי חשוב ללא פקקים או עומסים.

בתקווה שאולי במהלך הנסיעה אפגוש על הדרך רכבי ספורט מעניינים. לא כזה משנה אזור בארץ רק צריך מיקום מדוייק בוויז, לא מכיר כל כך את כבישי הארץ מלבד אזור המרכז.

יש לי רכב רגיל ולא ספורט אבל אני חובב טבע ונופים ואם אפשר לשלב ביחד עם הרכב מה טוב..

 

אם מישהו מכיר/יודע היכן מתקיימים מפגשי רכבי ספורט סטייל imc (לא מועדון החמש)

יותר מאשמח להגיע.

פורסם

אם אתה רוצה לפגוש רכבי ספורט בשבת בבוקר ( חמש בבוקר עד שבע ) שדי תרומות מלכישוע, מחצבות בית אלפא מלכישוע, משמר העמק עין השופט, דליה גלעד ( מי המשועמם שנסע שם עם i20n ? )

בית אורן ונשר כמובן.

בדרך כלל שעה לפני הזריחה עד שעה אחרי.

במהלך השבוע ניתן בלילות לראות ולשמוע המראות של מכוניות בכבישי עמק יזרעאל.

הרשימה עוד ארוכה.

פורסם
לפני 5 שעות, BoazB11 כתב:

וגם הכי שנוי במחלוקת...

 

שמתי לייק אבל באמת שנוי במחלקות, את 505 לדעתי נחמד יותר לעשות בכיוון עליה ולא כמו שמופוע אצלך. 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, BoazB11 כתב:

הכי מתפתל, הכי חו"ל בארץ, הכי סלול, הכי מהנה לנהיגה/רכיבה וגם הכי שנוי במחלוקת...

 

5446465605059044914494581

אם אני מאמץ את המסלול הזה, אפשר לעשות אותו ולצאת בחיים בתקופה זו? 🤣

לפני 45 דקות, Menro כתב:

בטוח רכב ההדגמה של היבואן

לא הדגמה, יש איזה בחורצ'יק מחיפה שכבר קיבל כזו באותו הצבע ואוהב לנהוג שם.

פורסם
לפני 3 דקות, BRAVO30 כתב:

המסלול הזה, אפשר לעשות אותו ולצאת בחיים בתקופה זו? 🤣

כרוכב אופנוע אני שואל את השאלה הזו כל פעם שאני נאלץ לנתיבי איילון...

 

באיזשהו אופן מוזר אני מסתדר טוב יותר בכביש עם הנהיגה הפרועה של המקומיים

מאשר עם ה"נהיגה" הרובוטית של הנהגים הסלולאריים "שלנו".

המתפרע לפחות רואה אותי, הסלולארי לא מודע לקיומי, וגם כשכן הוא לא סופר אותי.

 

ובשבתות וחגים יש באיזור הזה 'להקות' של רכבי ספורט, משני העמים.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, BoazB11 כתב:

באיזשהו אופן מוזר אני מסתדר טוב יותר בכביש עם הנהיגה הפרועה של המקומיים

מאשר עם ה"נהיגה" הרובוטית של הנהגים הסלולאריים "שלנו"

מסכים איתך בנוגע לזה ואיילון. האמת שזה פחות מטריד אותי ולא התכוונתי לזה, יותר מטריד אותי איזה מחבל עם רובה שיעשה לי אמבוש.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
×
×
  • תוכן חדש...