Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייתי בבית אורן לא מזמן בשבת בבוקר.

היו הרבה רוכבי אופניים, אז נסעתי ממש בזהירות.

כנ"ל בירידות/עליות של נשר

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם

ולכן,

עדיף להגיע לכבישים האילו מוקדם בבוקר (לפחות לנס הרים), ממש עם אור ראשון (אם מתכננים ביום). ייתכן שזה נכון גם לגבי בית אורן (מזמן לא עברתי שם)

alfa 156 2.5.

פורסם

האמת שאתמול הייתי בבית אורן אחרי איזה 10 שנים שלא ביקרתי בכביש הנ"ל.

אמנם הייתי עם הרכב הלא נכון אבל קל היה להבין שהאספלט דיי גרוע.

הרבה בורות ותפרים בכביש, לא התרשמתי מהסלילה.

 

ROOONEEYY

פורסם

שימו לב שהשאלה המוקית של פותח השירשור הייתה על כבישי נוף שכייף לנסוע בהם עם רכב רגיל ולראות טבע ולאו דווקא על כבישי נהיגה.

 

 

פורסם

אתמול נסעתי לחוף פלמחים ונהניתי מהדרך למרות שהייתה מאוד קצרה.

הרבה טבע, כבישים מפותלים (יחסית) ואין הרבה תנועה . מחפש בסגנון הזה כמה שיותר קרוב למרכז ככל הניתן

פורסם (נערך)

כביש נוף שאהבתי (הרבה זמן לא נסעתי בו) הוא משמר העמק - דליה (6953), יש בו איזה אווירה אירופית, מין היער השחור במהדורה מזרח תיכונית (מבחינה בוטנית). חוץ מזה כביש 886 באצבע הגליל וכביש 40 בין קטורה לנאות סמדר ובתוך מכתש רמון.

הבעיה היא שאלה כבישים יפים, אבל קצרים למדי (במיוחד 6953).

אופס: שכחתי: 667 בגלבוע ו-767 בין אלומות לכינרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, ANUTKK כתב:

אתמול נסעתי לחוף פלמחים ונהניתי מהדרך למרות שהייתה מאוד קצרה.

הרבה טבע, כבישים מפותלים (יחסית) ואין הרבה תנועה . מחפש בסגנון הזה כמה שיותר קרוב למרכז ככל הניתן

כביש 444, מזרחה בצומת גבעת כוח ל465. יש משהו כמו 3-4  ק"מ של כביש יפה ומפותל עד המחסום. 

 

אם לא איכפת לך לעבור את המחסום, שמאלה בצומת פדואל כביש שיורד לואדי נחל שילה. שם לפעמים יש תנועה איטית של משאיות פלסטיניות. 

 

 

פורסם

ממליץ מאוד על כביש 31 מערד לים המלח נוף עוצר נשימה. 

בנוסף אם אתה באזור יש כביש מפותל מצומת תל ערד לכיוון צפון (להר חברון) שבו עולים על רכס ההרים וכל המדבר פתוח לפניך.

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

שימו לב שהשאלה המוקית של פותח השירשור הייתה על כבישי נוף שכייף לנסוע בהם עם רכב רגיל ולראות טבע ולאו דווקא על כבישי נהיגה.

בתוך ההודעה הוא ציין בתקווה לראות רכבי ספורט.

פורסם

זה דורש המון, אבל זה לדעתי הכביש הכי מעניין שיש בארץ

בנוסף, למעט ימים מסויימים בשנה הוא סגור צבאית, אז התזמון פה מערים עוד קושי

מדובר על כביש 10

יש 3 כבישים בארץ לאילת: כביש 90 על הגבול עם הירדן, כביש 40 באמצע בין 2 הגבולות, וכביש 10 על הגבול עם מצרים.

הכביש סגור ובשימוש הצבא, אבל בחגים מסויימים ולעיתים בסופי שבוע הוא נפתח לתנועה (בפיקוח של הצבא)

הכביש עצמו לא כביש נהיגה, בכלל. קודם כל הוא נתיב אחד. תנועה מגיעה משני הכיוונים וצריך שלפחות רכב אחד ירד עם חצי רכב לשול (חצץ) כשיש מפגש כזה (ויש הרבה). בנוסף הוא לא מתוחזק ויש קטעים עם בורות. זה לסוע לאט באיזי ולהנות מהנוף הרצוף, וגם מהתצפיות שבדרך.

הנופים משגעים לטעמי. מעבר להזדמנות הנדירה לסוע על הגבול עם מצרים, חבל ארץ יפה עם תצפיות מדהימות (הר שגיא תצפית משגעת דומה למצפה רמון).

לא חייבים לסוע עד אילת. אפשר להסתובב באמצע ולחזור. אבל אני חושב שזו אחלה חוויה להעביר נסיעה לאילת - למי שמתאים לו להגיע לשם אחה"צ\ערב (לא ממליץ עם ילדים).

הכניסה לכביש ליד ניצנה (שעה אחרי באר שבע).

בכל מקרה יש להתעדכן באתר של הכביש במועדי ושעות הפתיחה (ולפעמים פותחים רק חלק מסויים מהכביש).

כדי להספיק לראות דברים צריך להתחיל מוקדם בבוקר (קחו בחשבון מהירות הנסיעה בכביש איטית).

×
×
  • תוכן חדש...