Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעל חדשה בנויה שאתה לובש אותה ולאט לאט מטביע את הנקודות בכף רגל שאתה דורך איתם בסוליה. ברגע שההטבעה כבר יותר מדי המנח לא טוב והנעל צריכה להיזרק   

אם הנעל נוחה לך קנה חדשות אותו דבר

אם חדשות ועדיין כואב הרגל אז תיקנה נעליים אחרות לגיוון

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, omricn כתב:

האמת שאת הבלנדסטון שלי העברתי גיהנום ליטרלי. בחורף - יום יום הולך איתם, נראות כמעט כמו חדשות וכבר בנות 7. יצא שבאחד הזימונים לאחד המבצעים לא מצאתי את נעלי הלחימה שלי ופשוט הלכתי איתם, מה אני אגיד.. הלוואי שבבקום היו מחלקים בלנדסטון כי זה היה אחת המבצעים הכי טובים שלי והנעליים חזרו לעצמן כאילו כלום אחרי כביסה. עדיין מחזיקות יפה מאוד.

אני עושה איתם מילואים כבר למעלה מ-10 שנים

פורסם

אם כבר מתמקדים בבלנסטון יש לROSE ANVIL עוד סרטון שמראה את ההבדלים בין ה 500 ל 550

 

 

כנועל ומשמיד כאלה נעליים סידרתי ב 20 שנה האחרונות (כולל S3) לצרכי עבודה במלחמה בין הבלנסטון לרדבק ב"נוחות" היום יומית הרדבק לוקחות בגדול.

כל מה שיש בסירטון של ROSE ANVIL נכון אך חשוב לשים לב - יש לו דגם שלא נמכר בארץ (וחבל) ללא התפר הנוסף בצד (יותר אלגנטי מהדגם עבודה) 

מבחינת נראות בעיקר בגלל מחסור בעקב וסוליית הג'ל אני חושב שהבלנסטון נראות יותר טוב

וכן, פגם משמעותי בבלנסטון הוא הסוליה, היא עשויה מפולימר שצריך "לעבוד" כל הזמן. אחרי אחסנה וחוסר לבישה ממושך הסוליה פשוט מאבדת גמישות ומתפוררת ונסדקת

 

×
×
  • תוכן חדש...