Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום צילמתי סרטון חדש, אבל שכחתי לצלם את 2 הרכבים המעניינים שחנו סביבי. מאחוריי מוסטנג קבריו חדשה, מלפניי קליו rs. ובכלל, החניון בבית החדש מעניין מאוד, כבר בשבוע שעבר העלתי את הקאדי הישנה הזו, ויש פה הרבה צרפתיות באופן יחסי לארצנו חובבת היפניות. גם מבחינת צבעים יש גיוון, קצת חום, קצת כחול, אפילו כתום ואדום.

הנה סקרינשוט שרואים בו קצת...

VideoCapture_20241231-232446.jpg

VideoCapture_20241231-232943.jpg

IMG-20241230-WA0001.jpg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

,205_GTI_1.jpg.d80cc5f23bd709d63663edb38414823d.jpgSmartFour2_1.jpg.babea0aef110f9d96e41c697452ab7ff.jpg

צילומי מסך מתוך סרט של מצלמת הרכב מוקדם בבוקר - סליחה על האיכות

הסמארט הפתיעה אותי כשעקפה במהירות גבוהה בכביש 1 - המקום האחרון שציפיתי לראות כזו

ה-205 GTI גם עקפה במהירות גבוהה יחסית, ממה שהספקתי לראות, נראית במצב טוב.

  • אהבתי 2
  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעתיים, winner כתב:

,205_GTI_1.jpg.d80cc5f23bd709d63663edb38414823d.jpg

הייתי מהמר שזו לא GTI.

חסר פגוש, חיפוי מעל הגלגלים ופסי פלסטיק עבים יותר בצדדים והיא גם נראית גבוהה יחסית, GTI היו נמוכות יותר.

  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, winner כתב:

,205_GTI_1.jpg.d80cc5f23bd709d63663edb38414823d.jpgSmartFour2_1.jpg.babea0aef110f9d96e41c697452ab7ff.jpg

צילומי מסך מתוך סרט של מצלמת הרכב מוקדם בבוקר - סליחה על האיכות

הסמארט הפתיעה אותי כשעקפה במהירות גבוהה בכביש 1 - המקום האחרון שציפיתי לראות כזו

ה-205 GTI גם עקפה במהירות גבוהה יחסית, ממה שהספקתי לראות, נראית במצב טוב.

סיכוי גדול שזה זו שצילמתי בירושלים בנחלאות

IMG_2620.png

IMG_2621.png

לפי המדבקה למעלה בשימשה האחורית זו היא בטוח

פורסם (נערך)
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

הייתי מהמר שזו לא GTI.

חסר פגוש, חיפוי מעל הגלגלים ופסי פלסטיק עבים יותר בצדדים והיא גם נראית גבוהה יחסית, GTI היו נמוכות יותר.

אם זו אותה אחת ש דובצע צילם, אז גם "כונס האויר" על מכסה המנוע נראה מודבק 😀

נמכרו בישראל פיז'ו 205 3 דלתות חוץ מה-GTI ?

 

עריכה אחרונה על ידי winner

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...