Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רכשתי בימים האחרונים סובארו XV שנת 2016 ידני.

לצד הרבה שאלות (שנבעו מרעשים כאלה ואחרים), אני רוצה להתמקד במשהו שדווקא אני לא מצליח לפענח.

 

מערכת ה-start&stop דולקת קבוע, אבל הרכב לא נכבה, למשל כשעומדים ברמזור. הוא דומם פעמיים סה"כ מאז שיש לי אותו.

המערכת לא נכנסת לפעולה כי הרכב לא הגיע לטמפ' עבודה? יש הבדל בין רכב ידני לאוטומט בהקשר הזה? יש הבדל בין הפעולה של המערכת של סובארו לאחרות?

לכל נסיעה ארוכה, שאני צופה שהמערכת כן תיכנס לפעולה, אני מבין שאם אני מבטל אותה ידנית אני יכול להרוויח תוספת של עוד כמה ימים לאורך חיי המצבר.

 

אשמח לעזרה להבין את המערכת הזו. תודה!

פורסם (נערך)

בן כמה המצבר?

כאשר המצבר נחלש, המערכת לא נכנסת לפעולה.  אבל בדרך כלל זה מלווה בנורת התרעה / הודעה בלוח שעונים. אין הבדל באופן הפעולה של המערכת בין רכב אוטומטי או ידני - כמה שניות אחרי שדוושת הבלם לחוצה ( במצב עמידה ללא תזוזה ) היא צריכה לפעול,  ולהתנתק מרגע שמרימים את הרגל מהבלם. 

אם תשאל אותי - הייתי מכבה את הדבר הזה בכל פעם עם הנעת הרכב - מערכת מיותרת ומעצבנת ( באופן כללי, לא רק בסובארו ). למה היא תורמת? כנראה ליצרן הרכב, שיכול להצהיר על צריכת דלק טובה יותר וזיהום אוויר יותר נמוך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 דקות, vladclar כתב:

בן כמה המצבר?

כאשר המצבר נחלש, המערכת לא נכנסת לפעולה.  אבל בדרך כלל זה מלווה בנורת התרעה / הודעה בלוח שעונים. אין הבדל באופן הפעולה של המערכת בין רכב אוטומטי או ידני - כמה שניות אחרי שדוושת הבלם לחוצה ( במצב עמידה ללא תזוזה ) היא צריכה לפעול,  ולהתנתק מרגע שמרימים את הרגל מהבלם. 

אם תשאל אותי - הייתי מכבה את הדבר הזה בכל פעם עם הנעת הרכב - מערכת מיותרת ומעצבנת ( באופן כללי, לא רק בסובארו ). למה היא תורמת? כנראה ליצרן הרכב, שיכול להצהיר על צריכת דלק טובה יותר וזיהום אוויר יותר נמוך.

תודה על התשובה.

אז אוקיי, קיבלתי את המענה שהייתי צריך.

 

מבחינתי כשאני יודע שיש צפי לכך שהמערכת תעבוד כמה פעמים, סביר להניח שבתחילת הנסיעה אכבה.

בשגרת היומיום יש לי 2 צמתים סה"כ עד העבודה, ככה שאין הרבה אפשרויות בשבילה להיכנס לפעילות.

פורסם

בידני שאני מכיר (פיאט) עם המערכת הזאת זה משתמש בדוושת קלאץ' ולא רק בלם כמו באוטומטי. ברגע שלוחץ קלאץ' (כדי לעבור מניוטרל לראשון) זה אמור כבר להדלק, גם אם בלם לחוץ. אם אתה יושב עם קלאץ' לחוץ במקום לעבור לניוטרל אז זה לא יכבה.

בכל מקרה עדיף לא להפעיל את זה, לא לדאוג שזה יפעל, לכבות את זה תמיד אם זה עובד עדיין וכו'. 

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...