Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הספייס זה מעניין, כי במייקרה כן היו תלונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פות"ש - האם עשית נסיעה על הרכב והתרשמת ממנו בלי קשר לגיר?
בזמנו התענייני בדגם וגם הדאיג אותי נושא הגיר, אבל אחרי שעשיתי סיבוב על הרכב כבר לא הייתה לי התלבטות - הרגיש לי לא נוח, רועש, שיכוך כמעט ולא קיים, כל זה גרם לי לרדת מהקרוסאובר.

פורסם

אכן קופצני ולא מצטיין בשקט .

אלו חסרונות שאני מודע להם וחי איתם , אך הגיר הולך ונעשה מעצבן יותר ויותר.

יש גם יתרונות לאוטו - ישיבה גבוהה , מרחב פנימי טוב , מזגן טוב , לא שתיין דלק (1 ל12 בערך לעומת 1 ל9 בקיה ספורטאז' למשל)

פורסם
לפני שעה, סולל הדרך כתב:

למשל מיצובישי ספייס-סאטר, אין תלונות, מנוע קטן... למה אין תלונות?

תראה, יצרן בדר"כ משתמש באותו תכנון ובאותם ספקי משנה
בסדר... נגיד שהגיר מסדרה 15 שהותקן ברכבים עם נפח מונע קטן יותר, בנוי מרכיבים שמויעדים לעומס נמוך היותר
זה לא אמור להיות גיר "עדין" אלא אחד שמותאם למנוע קטן עם דיזין דומה לאחיו הגדול ועם אותם החלקים או יצרני החלקים האיכותים.

אלא אם כן יש דיזיין אחר כמו במקרה של DSG6 ו DSG7 שהם שונים בדיזיין.


לפעמים תלונות לא מגיעות לידיעה של הציבור הרחב, יש עוד הרבה רכבים עם בעיות שבקושי שומעים עליהן למרות שהן קיימות ודיי נפוצות (למשל בעיות בגירים דו מצמדיים בקיה\יונדאי), בדר"כ הפורום וקבוצות רכב זה לאנשים שחובבים רכבים ואנשים כאלה מעדיפים לא לרכוש מכוניות כמו האטראז', לכן אתה גם לא תשמע חוות דעת עליהן בפורום מלבד מקרים מאוד בודדים.

שים לב שרוב הרכבים בהם הגיר JF015E היה קטסטרופה לגמרי אלו רכבים כבדים יחסית עם מנוע 1.6, סוזוקי קרוסאובר, ניסאן ג'וק וניסאן קשקאי... בהם לא נדיר לשמוע שהחליפו גיר לאחר 50-40 אלף ק"מ.
ברכבים יותר קלים כמו המיקרה, אטראז, ספייס סטאר, ספארק, סוויפט החדשה ובאלנו. יש פחות תלונות כי יש פחות עומס על הגיר.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, zvit כתב:

מה שנאמר כאן - לא מדויק.

 

במכוניות בהן הוחלף הגיר ברוב המוחלט של המקרים הגיר הוחלף בגיר משופר בו הבעיה לא קיימת. באלה שלא, החליפו שוב במסגרת האחריות.

 

למיטב ידיעתי כל רכב עם תקלה בגיר שמגיע למוסך מורשה יבואן הגיר מוחלף ללא תלות בטיפולים במוסכים מורשי יבואן.

לא הבנתי את ה"החליפו שוב במסגרת האחריות" אשמח להסבר

לפני 10 שעות, sperial כתב:

וקיום של אחד מבין מספר קודי תקלה, ועוד איזה ממצא בבדיקה על יגי קריאת מתונים בנסיעה.

יכול לומר שלפני שנתיים וחצי, כשהיתה לי התקלה, הבעיה המרכזית היתה למצוא זמן בו הבוחן פנוי לבצע את הבדיקה, מאותו רגע ההליך היה פשוט. בינתיים נסעתי כרגיל, רק עם נוריות ההתראה.

והם באמת מחליפים גיר לאחד שאין לו אותה בעיה?
כאשר בעיה קוראת יש סכנת תעונה כלשהי בגלל שרכב מעבד יכולת דינאמית?

לפני 3 שעות, rolling_stony כתב:

פות"ש - האם עשית נסיעה על הרכב והתרשמת ממנו בלי קשר לגיר?
בזמנו התענייני בדגם וגם הדאיג אותי נושא הגיר, אבל אחרי שעשיתי סיבוב על הרכב כבר לא הייתה לי התלבטות - הרגיש לי לא נוח, רועש, שיכוך כמעט ולא קיים, כל זה גרם לי לרדת מהקרוסאובר.

כן עשיתי נסיעה, אני סבבה עם הרכב, במחיר זה רכב גבוהה חסכוני בדלק אין הרבה אופציות

פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

בדר"כ הפורום וקבוצות רכב זה לאנשים שחובבים רכבים ואנשים כאלה מעדיפים לא לרכוש מכוניות כמו האטראז', לכן אתה גם לא תשמע חוות דעת עליהן בפורום מלבד מקרים מאוד בודדים.


פה אתה טועה, יש בפורום חובבי רכב שאוהבים רכבים אבל לא יכולים להרשות לעצמם או מתעדפים את החיים אחרת ועדיין חובבי רכב.


יש לי מכר עם אטראז עם 250 אלף ק"מ כנראה על הגיר המקורי! (רכש אותה עם 100 פלוס) וגם לא מתחזק אותה...

אני רק אומר שזה מוזר אלא אם יצרנים ספציפים שילמו פחות על גיר מסויים ו"חסכו" על חשבון הלקוחות שלהם.
 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, Gavrik כתב:


לפעמים תלונות לא מגיעות לידיעה של הציבור הרחב, יש עוד הרבה רכבים עם בעיות שבקושי שומעים עליהן למרות שהן קיימות ודיי נפוצות (למשל בעיות בגירים דו מצמדיים בקיה\יונדאי), בדר"כ הפורום וקבוצות רכב זה לאנשים שחובבים רכבים ואנשים כאלה מעדיפים לא לרכוש מכוניות כמו האטראז', לכן אתה גם לא תשמע חוות דעת עליהן בפורום מלבד מקרים מאוד בודדים.

שים לב שרוב הרכבים בהם הגיר JF015E היה קטסטרופה לגמרי אלו רכבים כבדים יחסית עם מנוע 1.6, סוזוקי קרוסאובר, ניסאן ג'וק וניסאן קשקאי... בהם לא נדיר לשמוע שהחליפו גיר לאחר 50-40 אלף ק"מ.
ברכבים יותר קלים כמו המיקרה, אטראז, ספייס סטאר, ספארק, סוויפט החדשה ובאלנו. יש פחות תלונות כי יש פחות עומס על הגיר.


החל מ2017 שיפרו את הנקודות תורפה שבגיר הזה לכן גם אתה לא שומע יחסית על הרבה תקלות,מה שלא ברור למה בארץ בוחרים לא לתחזק את התיבה הזו למרות שהתיבה מצריכה החלפה של שמנים ופילטרים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יכולה להיות בעיית תכנון, גם בעיה בייצור, ועולים עליה רק כעבור מספר שנים, כשהמוצר מזדקן ומצטברות תלונות.

אגב, בתחום הרפואה היצרנים מחוייבים במעקב מסודר, לפעמים עולים על תקלות סדרתיות רק אחרי די הרבה שנים. ודומני שזה קיים בעוד תעשיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, סולל הדרך כתב:


פה אתה טועה, יש בפורום חובבי רכב שאוהבים רכבים אבל לא יכולים להרשות לעצמם או מתעדפים את החיים אחרת ועדיין חובבי רכב.


יש לי מכר עם אטראז עם 250 אלף ק"מ כנראה על הגיר המקורי! (רכש אותה עם 100 פלוס) וגם לא מתחזק אותה...

אני רק אומר שזה מוזר אלא אם יצרנים ספציפים שילמו פחות על גיר מסויים ו"חסכו" על חשבון הלקוחות שלהם.
 

 

חובב רכב שלא יכול להתרשות לעצמו יעדיף מאזדה 2 או פורד פיאסטה עד מיצובישי אטראז.

שוב כמו שאמרתי, ברכבים קטנים וקלים יותר הבעיה פחות נפוצה אם כי הסיכוי עדיין קיים.

באטראז' גם ניתן לפגוש את זה, לחבר שלך יש מזל כמו לחברי פורום שמספרים שעברו 200 אלף + עפ מנוע פיורטק או גיר DSG ללא תקלות.

 

לפני 12 שעות, ArikC כתב:

החל מ2017 שיפרו את הנקודות תורפה שבגיר הזה לכן גם אתה לא שומע יחסית על הרבה תקלות,מה שלא ברור למה בארץ בוחרים לא לתחזק את התיבה הזו למרות שהתיבה מצריכה החלפה של שמנים ופילטרים.

 

מאיפה המידע הזה? אני אישית ראיתי פוסטים של אנשים עם קשקאי 2018-2019 שמתלוננים על הגיר, אבל יכול להיות שזה מלאי ישן.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

זה שלא שומעים על בעיות לא אומר שזה לא קיים. 
שמעתי על מקרים אצל יבואנים מסויימים שהיו מוכנים לתקן תקלות לאחר תקופת האחריות "לפנים משורת הדין" בתמורה להשתקת הסיפור (ראיתי טופס שהוצע ללקוח לחתום עליו בו כתוב בפירוש שהוא לא יתבע אותם וישמור את ההסכם בסודיות מוחלטת). 

פורסם
לפני 12 שעות, Gavrik כתב:

מאיפה המידע הזה? אני אישית ראיתי פוסטים של אנשים עם קשקאי 2018-2019 שמתלוננים על הגיר, אבל יכול להיות שזה מלאי ישן.

 

https://thecar.co.il/תיבת-ההילוכים-הדפוקה-של-סוזוקי-ניסאן-ו/

מציינים שם כי מאפריל 17 שינו 2 נקודות תורפה בגיר:
"אין מחלוקת שבתיבה האוטומטית הזאת התגלו שני כשלי ייצור סדרתיים שבאו לידי ביטוי ברוב הדגמים של יצרניות הרכב השונות: פגם ראשון במסב כניסת הכוח לתיבה, ופגם נוסף בשסתום לחץ שמן. שני הכשלים לא קשורים זה לזה ולא נובעים מאופן האחזקה של הרכב או מן השימוש שנעשה בו, אלא מפגם ייצור סדרתי."

"בעיית המסב התגלתה שנים אחדות לפני בעיית השסתום, ולאורך השנים נקטה יצרנית התיבות בשני פתרונות הנדסיים לצורך התיקון: בשלב ראשון הוחלפו מסבים בחדשים, ולאחר מכן הוחלף סוג המסב ממסב כדורי למסב גלילי, יקר יותר. שסתום השמן הוחלף בשסתום בעיצוב שונה, ובמקביל לכך הוצב מסנן השמן של התיבה במיקום שונה."

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...