Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שווה לבדוק מה יש למשרד התעסוקה להציע, לפעמים הם מפתיעים לטובה.

 

בגדול אבל, חינוך מקצועי בתחומים שאינם הייטק, רפואה או עריכת דין זה לא תחום מפותח במיוחד בישראל. עניין של סדרי עדיפויות לאומיים.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

בגדול אבל, חינוך מקצועי בתחומים שאינם הייטק, רפואה או עריכת דין זה לא תחום מפותח במיוחד בישראל. עניין של סדרי עדיפויות לאומיים.

אני אמור בעוד חודשיים לסיים קורס חשמלאי מוסמך, קורס ערב שארך שנתיים. 

 

נראה לי שזה לא הייטק, לא רפואה וגם לא עריכת דין 😁

אבל יש לזה ביקוש גדול במיוחד עם כל ההתקנות של עמדות טעינה למכוניות חשמליות. ודווקא הרמה של הקורס בסדר גמור. לא רמת איוניברסיטה אבל כן מלמדים אותך לעבוד. 

 

כמה רפדי רכב צריך המשק הישראלי בשנה? אני בספק גדול שזו כמות שיכולה למלא כיתה אחת. לא כיתה של 30 תלמידים אלא כיתה קטנה של 5-10 אנשים, משהו שיצדיק בכלל להביא מדריך ולפתוח קורס.

 

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

מקצועות קלאסיים של העולם הישן לומדים מבעלי מקצוע של העולם הישן.

מכתתים רגליים לכמה כאלה ומבקשים לעבוד, כולל לשלם להם על הזמן והידע.

אני כרגע עושה את אותו דבר עם נפחות ברזל.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 9 שעות, itaysamurai כתב:

כולל לשלם להם על הזמן והידע

מדוע?

לעבוד, בלי לגלות את כל הקלפים, וגם בלי לשקר שבאת לשבע שנים

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • אחראי פורום
פורסם

אני רואה בזה התמחות ולא עבודה וחושב שמגיע למייסטרים האלה תגמול על ידע נדיר.

עוד דקה והם לא פה.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

למייסטרים האלה, כלשונך, יש נטיה להיות אנשים מאד לא סימפטיים כשאתה מסיר את משקפי הרומנטיקה ומתחיל לעבוד איתם ביומיום. בנוסף, מעטים מהם ירצו ללמד ומעטים אף יותר ידעו לעשות זאת באופן אפקטיבי. אני שמח בשבילך אם יש בקרבתך דוגמאות חיוביות יותר, אבל הם ממש לא הנורמה. רוב 'בעלי המקצוע' מהפורמט הישן הזה בינוניים למדי, עם כישורים חברתיים מוגבלים, וגם לא אנשים מעניינים במיוחד לבלות איתם את היום, כך שזה לא באמת פתרון פרקטי לשאלה של פותחת השרשור.

 

@Buki - בכל מדינה מתוקנת צריך להיות מקום ללמוד ואז מקום להתמקצע, בסדר הזה או במקביל (במקרה של שוליינות). אם אין בישראל מספיק צורך ברפדי רכב כדי להצדיק קורס בכל עיר, אז לפחות שיהיה קורס אחד בירושלים ואחד בחיפה שיפתח פעם בשנתיים לסירוגין. עצם זה שמקצועות מסויימים כאילו אינם קיימים כלל בארץ ולכל יוצא צבא אין אפשרות להיכנס אליהם בצורה מסודרת זו בעיה מערכתית של התעשייה, לא איזה קוריוז מקומי.

 

פורסם
לפני 31 דקות, Derish כתב:

בכל מדינה מתוקנת צריך להיות מקום ללמוד ואז מקום להתמקצע, בסדר הזה או במקביל (במקרה של שוליינות). אם אין בישראל מספיק צורך ברפדי רכב כדי להצדיק קורס בכל עיר, אז לפחות שיהיה קורס אחד בירושלים ואחד בחיפה שיפתח פעם בשנתיים לסירוגין. עצם זה שמקצועות מסויימים כאילו אינם קיימים כלל בארץ ולכל יוצא צבא אין אפשרות להיכנס אליהם בצורה מסודרת זו בעיה מערכתית של התעשייה, לא איזה קוריוז מקומי.

 

זה נכון במצב אידיאלי אבל אם נגיד נקח מדינה מתוקנת קטנה יותר עם 2 או 3 מיליון תושבים, אתה חושב שיש בה מסלולי למידה לכל המקצועות האלו שהמשק צריך 4 בעלי מקצוע בשנה? אני לא חושב, כי זה צריך בניית מערכי הדרכה, הכשרת מדריכים, מערכת הסמכות, בחינות, עדכונים לבחינות שלא ילמדו את אותו חומר של שנות ה 70 או ה 80 בשנת 2023, וואלה לא מאמין שמישהו עושה את זה בשביל להכשיר כמה אנשים בשנה. 

 

רוצה ללמוד - סע ללמוד לחו"ל למקום שיש יותר ביקוש וקיים מערך הסמכה ונדרכה מסודר שבאמת עובד ולא קורס אחד פעם ב 7 שנים שלא ברור מי יכול להעביר אותו.  

 

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 52 דקות, Derish כתב:

למייסטרים האלה, כלשונך, יש נטיה להיות אנשים מאד לא סימפטיים כשאתה מסיר את משקפי הרומנטיקה ומתחיל לעבוד איתם ביומיום. בנוסף, מעטים מהם ירצו ללמד ומעטים אף יותר ידעו לעשות זאת באופן אפקטיבי. אני שמח בשבילך אם יש בקרבתך דוגמאות חיוביות יותר, אבל הם ממש לא הנורמה. רוב 'בעלי המקצוע' מהפורמט הישן הזה בינוניים למדי, עם כישורים חברתיים מוגבלים, וגם לא אנשים מעניינים במיוחד לבלות איתם את היום, כך שזה לא באמת פתרון פרקטי לשאלה של פותחת השרשור.

מכיר כאלה ומכיר כאלה, סיימתי להתרגש לפני כמה שנים.

לא באתי לחפש חבר חדש לגיל 40 פלוס, באתי ללמוד.

זה אחרת כשאתה לא בא ממקום של הכרח לעבוד.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בתאריך 21.7.2023 בשעה 01:19, המרפדת כתב:

היי,

אולי מישהו יודע איפה אפשר ללמוד לרפד מכוניות אבל ריפודי עור ?

תודה מראש

אולי תעבדי אצלו?! ככה תלמדי את רזי העבודה.

 

×
×
  • תוכן חדש...