Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

סיאט איביזה 2019, גיר אוטומט. בזמן הפעלת מזגן ורק אחרי הנעה (אני שם לב שבחורף זה לא קורה), הטורים עולים ויורדים, לא חד-פעמי אלא ממש משחקים. באחת הפעמים אפילו הרכב נכבה לי כי הטורים ממש ירדו. אין בעיה בנסיעה הרכב נוסע רגיל. זה קורה רק כשהמזגן דלוק ורק בקיץ כשממש חם .

 

אשמח לעזרה.

פורסם

אולי הקלאץ של המזגן או הפיקוד שלו לא בסדר והוא נצמד ומתנתק.

המזגן מקרר רציף וקר כשזה קורה?

הייתי מציע גם לנסות אולי ניקוי מצערת (אם זה קורה רק בעמידה).

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, Shab00 כתב:

הייתי מציע גם לנסות אולי ניקוי מצערת (אם זה קורה רק בעמידה).

נראה שזה הבעיה.

על הרבה מקרים כאלו ודומים לזה עשו ניקוי מצערת וזה פתר.

כדאי לנסות.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 שעות, Shab00 כתב:

אולי הקלאץ של המזגן או הפיקוד שלו לא בסדר והוא נצמד ומתנתק.

המזגן מקרר רציף וקר כשזה קורה?

הייתי מציע גם לנסות אולי ניקוי מצערת (אם זה קורה רק בעמידה).

יש קצת שינוי בעוצמת האוויר כשזה קורה, אבל זה לא מקביל לקפיצות והנפילות בטורים, זה הרבה פחות מורגש.

 

לפני כשעה, cohen motor 377 כתב:

נראה שזה הבעיה.

על הרבה מקרים כאלו ודומים לזה עשו ניקוי מצערת וזה פתר.

כדאי לנסות.

אני די בטוח שעשו לי ניקוי מצערת בטיפול הקודם לפני קצת פחות משנה.. מה כל שנה צריך לנקות מצערת?

פורסם

טוב היום הייתי במוסך, הקדמתי קצת את הטיפול כי גם ככה הרפידות מקדימה היו גמורות ואני עושה טיפולים כל 6-7 אלף ק"מ.

 

אז באמת ניקוי מצערת היה לפני שנה, וכמו שזה פתר את הבעיה ככה גם הפעם. עשינו ניקוי מצערת, היה שם קצת פיח ובמוסך ניקו שם כמו שצריך וכרגע הכל תקין. (אצטרך לבדוק את זה בהנעה קרה עם כמה שאפשר לקרוא לזה קר במזג אוויר הזה, אבל זו הבדיקה הכי טובה).

 

בנוסף, בדקו\סרקו לתקלות כדי לבדוק שהכל בסדר מבחינת המחשב רכב והכל יצא שם תקין.

 

אעדכן בהמשך שזה פתר את הבעיה לחלוטין.

 

תודה לכולכם על העזרה חברי פורום יקרים!!!

  • אהבתי 1
פורסם

מצערת וחיישן עמידה בסרק אין קשר לקלאץ של המדחס לא הבנתי בכלל למה בכלל לחשוב על כיוון כזה

אולי גם בעיות חשמל

מצבר חלש וכדומה

פורסם
לפני 32 דקות, CiUiK כתב:

מצערת וחיישן עמידה בסרק אין קשר לקלאץ של המדחס לא הבנתי בכלל למה בכלל לחשוב על כיוון כזה

אולי גם בעיות חשמל

מצבר חלש וכדומה

המצבר אצלי הוחלף לפני משהו כמו שנה, ולגבי בעיות חשמל וכו' אני באמת לא יודע, התחברו למחשב רכב בדקו שאין תקלות ואני לא בטוח אבל כנראה אם היו בעיות חשמליות זה היה מופיע בסריקת תקלות.

פורסם
לפני 4 דקות, hondacivic02es כתב:

המצבר אצלי הוחלף לפני משהו כמו שנה, ולגבי בעיות חשמל וכו' אני באמת לא יודע, התחברו למחשב רכב בדקו שאין תקלות ואני לא בטוח אבל כנראה אם היו בעיות חשמליות זה היה מופיע בסריקת תקלות.

חיישן עמידה בסרק

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, CiUiK כתב:

חיישן עמידה בסרק

היי,

אם זה היה חיישן עמידה בסרק, זה היה קורה תמיד, לא?

 

וגם, תקלה בחיישן כלשהו, הייתה מקפיצה שגיאה בסריקת תקלות(או שלא) ? 

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
פורסם
לפני 5 דקות, hondacivic02es כתב:

גם, תקלה בחיישן כלשהו, הייתה מקפיצה שגיאה בסריקת תקלות(או שלא) ?

כן!

 

לפני 5 דקות, hondacivic02es כתב:

אם זה היה חיישן עמידה בסרק, זה היה קורה תמיד, לא?

הגיוני מאד.

  • מעניין 1
פורסם

טוב יש עדכונים - 

 

התקלה לא נפתרה.

 

היום בבוקר, התנעה ראשונה, מדליק מזגן, הטורים שוב משחקים. הרכב לא נכבה (לא קורה תמיד). מה שכן לוקח לעניין הזה איזה דקה-דקה וחצי להסתדר. 

 

שיחה למוסך ולמרבה האכזבה, ובדרך כלל שאין להם רעיונות נוספים, ישר מפילים את העניין על התוכנה (אני עם STAGE1) כבר 3 שנים. אם זה היה תוכנה זה היה קורה מהרגע הראשון, והיה קורה תמיד ולא רק במזג אוויר חם מאוד ועם מזגן פעיל.

 

יש לי OBD אבל סרקתי לתקלות ולא מצאתי מידע שיכול לעזור. אין שגיאות, אין תקלות.

 

איך אפשר לבדוק את החיישן שחלקים כאן דיברו עליו?

מצרף לכם הקלטה שתקבלו אינדיקציה פחות או יותר....

פורסם
בתאריך 3.7.2023 בשעה 15:47, hondacivic02es כתב:

היי,

אם זה היה חיישן עמידה בסרק, זה היה קורה תמיד, לא?

 

וגם, תקלה בחיישן כלשהו, הייתה מקפיצה שגיאה בסריקת תקלות(או שלא) ? 

לא, אם המעבר סתום זה יקרה בעיקר בעומס בסרק

לפני שעה, hondacivic02es כתב:

טוב יש עדכונים - 

 

התקלה לא נפתרה.

 

היום בבוקר, התנעה ראשונה, מדליק מזגן, הטורים שוב משחקים. הרכב לא נכבה (לא קורה תמיד). מה שכן לוקח לעניין הזה איזה דקה-דקה וחצי להסתדר. 

 

שיחה למוסך ולמרבה האכזבה, ובדרך כלל שאין להם רעיונות נוספים, ישר מפילים את העניין על התוכנה (אני עם STAGE1) כבר 3 שנים. אם זה היה תוכנה זה היה קורה מהרגע הראשון, והיה קורה תמיד ולא רק במזג אוויר חם מאוד ועם מזגן פעיל.

 

יש לי OBD אבל סרקתי לתקלות ולא מצאתי מידע שיכול לעזור. אין שגיאות, אין תקלות.

 

איך אפשר לבדוק את החיישן שחלקים כאן דיברו עליו?

מצרף לכם הקלטה שתקבלו אינדיקציה פחות או יותר....

תשלח לוגים של המחשב רכב באמצעות הOBD ואני מוצא לך את התקלה בחמש דקות

 

×
×
  • תוכן חדש...