Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע באיזה סורק אתה משתמש, אבל לרכב שלך המינימום זה VCDS כדי לעבוד כמו בן אדם ולא סורק גנרי.

 

בכל אופן,

  1. מי המוסך שלך?
  2. האם בנוסף לעליות וירידות בסל"ד אתה מרגיש גם תזוזה לא סדירה של המנוע בסרק?
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 16 שעות, CiUiK כתב:

לא, אם המעבר סתום זה יקרה בעיקר בעומס בסרק

תשלח לוגים של המחשב רכב באמצעות הOBD ואני מוצא לך את התקלה בחמש דקות

 

אני במהלך היום אעלה את זה. מקווה שאמצא את זה. אני עם OBD11 רגיל .

 

לפני 15 שעות, Fraysa כתב:

לא יודע באיזה סורק אתה משתמש, אבל לרכב שלך המינימום זה VCDS כדי לעבוד כמו בן אדם ולא סורק גנרי.

 

בכל אופן,

  1. מי המוסך שלך?
  2. האם בנוסף לעליות וירידות בסל"ד אתה מרגיש גם תזוזה לא סדירה של המנוע בסרק?

אני עם OBD11 רגיל . 

לגבי 1 אני מעדיף לענות בפרטי , לגבי 2 - כן. זה לא רק שהטורים עולים ויורדים, המנוע חד משמעית "זז" בצורה לא רגילה כשזה קורה.

 

 

פורסם (נערך)

אוקיי, אם כך יכולות להיות לזה מספר סיבות, וזו לא בהכרח תקלה שתעלה בסורק תקלות, מתקדם ככל שיהיה.

זו תקלה שמצריכה דיאגנוסטיקה של מספר מכלולים.

 

אני לא יודע מה הסיבה שאתה לא רוצה לפרט היכן אתה מטפל, אבל בכל מקרה, הייתי הולך למוסך מהמולצים כאן (שאתה בוודאי מכיר)

ומנסה לראות אם הוא יכול לסייע עם הדיאגנוסטיקה הזו.

 

להגיד לך שיש קשר לסטייג' 1 אני לא יודע, וזה שהרכב היה תקין אחרי הסטייג' זה לא אומר כלום. אבל במצב כזה, אני אישית, לכל הפחות,

הייתי מסיר את התוכנה ומנסה לראות אם זה משפיע באיזשהו אופן. אני יכול להגיד מניסיון שלי שגם עם רכב שהיה תקין לפני סטייג' 1,

התחילו תקלות הזויות. בסופו של דבר האנשים שמבצעים את זה בארץ יושבים בסככה בחולון, הם לאו דווקא מבינים בכל מכלולי הרכב שלך,

הם יודעים לצרוב תוכנה וזה הכל.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם

הסיבה שאני לא מציין כאן את שם המוסך היא כדי לא להוציא לו שם רע. בסה"כ הם מאוד הגונים איתי מאוד עוזרים גם מעבר לדברים הרגילים, המוסך מבין שאני פדנט ולפעמים עושה איתי בדיקות שהם בהחלט אובר.

 

בוא נגיד שזה מוסך מהמומלצים ובאמת שאין לי טענה אליו, הבעייה כשיש תוכנה (או כל שינוי אחר במרכב הרכב) הם (ולא רק המוסך הזה ספציפי) מפילים את התקלה בדרך כלל על השינוי הלא מקורי שיש ברכב.

 

לדוגמא - פעם התחילו לי רעשים מהמסרק הגה, והמוסך הפיל את זה על הקוילאוברים. לקח לי הרבה אנרגיות וגיחות למוסך עד שבאמת בדקו את המסרק הגה לעומק ובסוף באמת היה צריך להחליף אותו, הכל היה שם משוחרר.

 

 

פורסם

כן אני מבין, אם כי אני כן מסכים עם המוסך לפחות בתקלה הזו - שאין באמת לדעת אם הסטייג' הוא הגורם לזה או לא.

 

ברוב המקומות שעושים תוכנה ממה שאני מכיר אין בעיה להסיר אותה ולשים אותה שוב, זה אפילו ללא עלות. מה שהייתי עושה,

זה הייתי מסיר, עושה ניסוי שבוע ורואה אם זה מסתדר. ככה תוכל לשלול אם מדובר בתוכנה או לא.

2016 BMW M235i.

פורסם

היי,

היום למשל זה לא קרה. התנעתי את הרכב (עומד בשמש כל היום לצערי בנוסף לזה שהאוויר בחוץ חם בטירוף), הדלקתי מיד את המזגן על הכי גבוה, והפעם זה לא קרה. אני אמשיך לבדוק את זה בימים הקרובים, לפני שאני קופץ להסרה של התוכנה, כי אני לא בטוח עד כמה פיטסטופ יזרמו עם הסרה של התוכנה והחזרה שלה ... ולגבי הלוגים מהבדיקה אני אנסה להוציא לוגים ולהעלות אותם לכאן.

פורסם

יש לי את אותה התופעה בפורד פוקוס 2010 ללא שום תוכנה...

כשחם מאוד והמזגן דלוק על קירור הרכב כאילו נותן גז לסירוגין ומעלה ומוריד את הטורים,

מכבה מדחס ומדליק שוב ונרגע...

  • מעניין 1
פורסם

טוב אז יש עדכון, 3 ימים רצופים כבר שאני בודק את העניין, ונראה שהתקלה לא קיימת (כרגע). יכול להיות שהניקוי בית מצערת עשה את העבודה.. מוזר שלקח לזה איזה כמה התנעות.. אולי זה קשור למחשב ואולי משהו אחר.. באמת לא יודע.. אמשיך לעדכן במידה והתקלה תחזור. כרגע זה נראה בסדר.

 

בנוסף אני גם מנסה להביא כאן לוגים מהמחשב רכב, אעלה בהזדמנות הראשונה.

בתאריך 6.7.2023 בשעה 17:54, א.ד.מ. כתב:

יש לי את אותה התופעה בפורד פוקוס 2010 ללא שום תוכנה...

כשחם מאוד והמזגן דלוק על קירור הרכב כאילו נותן גז לסירוגין ומעלה ומוריד את הטורים,

מכבה מדחס ומדליק שוב ונרגע...

זה לא מציק לך ?

פורסם
לפני 4 שעות, hondacivic02es כתב:

אולי זה קשור למחשב

שמעתי כמה שאמרו שזה קשור למחשב רכב.

כי כשהמצערת מלוכלכת יניקת האוויר אחרת מאשר כשהיא נקיה, והמחשב מזהה את זה והוא משתנה

לפי זה עד שזה מגיע למצב כמו שקרה לך שהאוטו היה משחק ואז נכבה כי המחשב כבר מבולבל,

ואז שניקת את המצערת לוקח למחשב כמה ימים לזהות את השינוי שנעשה ואז זה מסתדר, ונקווה שזה יסתדר לעד.

ראיתי את זה בכל מני סרטונים שמסבירים על ניקוי מצערת איך לעשות וכו, וכמה מהם אמרו שזה לוקח כמה ימים לתוצאה סופית בגלל הסיבה הנ"ל.

אתה עכשיו הזכרת לי את זה.

בכל זאת נקווה בעזרת ה' שזה נפתר התקלה וזהו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היי,

טוב אז אחרי יומיים שלושה שזה לא קרה, היום בבוקר זה קרה והטורים שוב שיחקו, הפעם זה היה לפחות זמן - אבל עדיין היה קיים.

 

אני אתן לזה עוד כמה ימים כדי לראות אולי זה עם הזמן יסתדר אחרי שניקינו את הבית מצערת.

 

לגבי התוכנה - דיברתי עם פיטסטופ ואין בעיה מבחינתם להחזיר לסטוק בשביל הבדיקה ושוב להחזיר לתוכנה אחרי שאסיים את הבדיקות, אבל לדעתי אם זה היה הגורם לבעיה, הייתי מוצא עוד אנשים שהיו מתלוננים על זה, לא הגיוני שאין שום אזכור ברשת לתוכנה שגורמת לבעיית טורים, ודווקא במזג אוויר חם בהנעה "קרה" עם מזגן דלוק .... 

 

אעדכן בהמשך,  תודה על העזרה וההתעניינות חברים!!!

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, hondacivic02es כתב:

לגבי התוכנה - דיברתי עם פיטסטופ ואין בעיה מבחינתם להחזיר לסטוק בשביל הבדיקה ושוב להחזיר לתוכנה אחרי שאסיים את הבדיקות, אבל לדעתי אם זה היה הגורם לבעיה, הייתי מוצא עוד אנשים שהיו מתלוננים על זה, לא הגיוני שאין שום אזכור ברשת לתוכנה שגורמת לבעיית טורים, ודווקא במזג אוויר חם בהנעה "קרה" עם מזגן דלוק .... 

 

תהיה בטוח שיש המון בעיות, פשוט אנשים לא פדנטים כמוני וכמוך והם לא שמים לב לדברים האלה.

 

מוזמן לקרוא את השרשור שלי:

 

בסופו של דבר, כל ה"טיונרים" האלה הם ילדים בני 20 שיושבים מתחת לסככה וצורבים לך תוכנה. אני חושב שאתה נותן להם יותר מדי קרדיט, אבל זה שלך.

 

אם אני צריך לנחש, הייתי אומר שכל התקלות שלך יפתרו ברגע שתעיף את התוכנה.

 

בהצלחה ותעדכן.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם

היי בראדר,

אני מכיר את הפוסט הזה ואם תשים לב אני גם הראשון שהגיב לך שם.

 

בגדול מה שאתה מתאר זו תקלה מאוד חמורה, ואני מבין אותך שהורדת את התוכנה. אבל זה לא המצב אצלי קודם כל אצלי המנוע די קטן 1 ליטר יחסית לרכב שלך, ולא קרו לי מקרים כמו אצלך (טפו טפו מקווה גם שלא יקרו). אם תעבור על השרשור הזה תבין שאצלי זה רק העניין של הטורים ולא משהו מעבר, וזה קורה רק בהפעלה של המזגן בהתנעה קרה, זאת אומרת שזה ממש ממש לא בטוח שזה מהתוכנה. אני גם זוכר שאחרי ניקוי מצערת בשנה שעברה העניין נפתר ולא חזר עד הקיץ הנוכחי, ושוב אחרי ניקוי מצערת לפני כמה ימים התקלה מופיעה לסירוגין.. יכול להיות שלמחשב הרכב לוקח זמן להתרגל ל"נתונים החדשים" אחרי הניקוי...

 

אני בכל אופן לא רואה את עצמי נוסע באיביזה בלי התוכנה, יש הבדל של שמיים וארץ מבחינת איך שהרכב מגיב, אני לא חושב גם שיש יותר מידי הגבלות לשחרר ברכב עם מנוע כזה קטן... אם היו לי מזומנים להשקיע בתוכנה אחרת יכול להיות שהייתי מנסה את התוכנה של SLS שקיבלתי עליה המון המלצות מהרבה אנשים עם איביזות דומות עם מנוע ליטר, אבל כרגע זה לא המצב, ויכול להיות שאני אוריד את התוכנה לכמה ימים כדי לבדוק את העניין, אבל לוותר על התוכנה לגמרי קשה לי להאמין שאוותר.

×
×
  • תוכן חדש...