Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העליתי את השאלה ב"אספנות" וטרם קיבלתי תשובה, כמובן כי שם תעבורה נמוכה.

אז אני מנסה את זה פה.

 

 בעבר היתה במשפחתי, חיפושית ותמיד היה לי חלום לרכוש אחת דומה לשיפוץ. 

אף פעם לא מצאתי את הדגם המדויק, פתאום היום ראיתי חיפושית קבריולט עם אותם דברים כמו דאז נזכרתי בפורום, אמרתי אספר ובטח יהיה מישהו או מישהי שמכירים את הדגם.    

 

החיפושית היתה שנות ה-70, אולי אולי 76, לא בטוח. 

היו פנסי רגלי פיל. 

ההגה עצמו הוא עם צופר גדול, לא קטן כמו בראשונות ועם סימון מוזר על ההגה ולא vw.    

 

הפרט הכי חשוב, בעיני, זה האיתות.  בניגוד ל-98% שאני רואה, האיתות לא היה על הכנף אלא על הפגוש עצמו.    

 

האם מישהו יכול להגיד לי איזה דגם זה היה?  אני יודע שהיה דגם מברזיל וגרמניה, לא?.     אשמח למידע ומה לחפש בישראל או בעולם

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 12 שעות, ariel000 כתב:

הפרט הכי חשוב, בעיני, זה האיתות.  בניגוד ל-98% שאני רואה, האיתות לא היה על הכנף אלא על הפגוש עצמו

במתיחת פנים של  1975, בכל הדגמים האיתותים ירדו מהכנפיים לפגוש, זה עדיין היה ייצור בגרמניה שהסתיים שם ב 1978 ובצורה הזו המשיך הייצור בברזיל.

 

מכיוון בארץ מכירות החיפושית אחרי 1975 כבר היו נמוכות (כי הייתה גולף, פולו ודגמים אחרים טובים פי כמה ולא הרבה יותר יקרים) רוב החיפושית בארץ הן עם האיתותים בכנפיים. 

 

שלי הייתה 1977 יצור בגרמניה עם איתותים בפגוש. 

 

https://carsforum.co.il/topic/653380-יום-עבודה-עם-חיפושית-פעם-הכל-היה-אחרת/

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, ariel000 כתב:

ההגה עצמו הוא עם צופר גדול, לא קטן כמו בראשונות ועם סימון מוזר על ההגה ולא vw.    


על ההגה היה מוטבע הסמל של העיר וולפסבורג (טירת וולפסבורג), שם שוכן המפעל וההנהלה של VW

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...