Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכח מהמגנט לW7,הוא הולך על הטופ מה הוא צריך את זה?

 

מה הDAMPING של המגנט? עיוותים? שלא לדבר על זה שהוא ממש חלש על הW7!

 

אם לא רוקפורד אז JL בהחלט יתאימו להגדרה,והוא גם די עולה קצת פחות מהרוקפורד(1000/1 לעומת T20001BD),אם לא יש לך גם הייפוניקס,PPI בסביבה,האמת הייתי הולך על ה1000/1,יתאים פיקס וגם אחד האיכותיים.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

אני נתתי רק דוגמא חביבי, לא אמרתי לקנות אותו, חוץ מזה הוא משלם ביוקר על דברים שלא מתאימים אחד לשני...

הW7 הולך עם ה1000\1,ההגברה של הקומפוננטים לפי דעתי XTA600.2 של SOUNDSTREAM יתן תמורה הרבה יותר טובה...

 

*עריכה*

 

אל תינעל על רוקפורד יש עוד המון חברות.

פיניקיס גולד

סאונד סטרים

פלאנט אודיו

אינפיניטי

הייפוניקס

אלפאסוניק

אוריון

נאקאמיצ'י

MTX

קיקר

אלפיין

וזה רק אחוז מעשרות חברות...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

לפי דעתי... תוציא את המוראל מאחורה

ותחבר את המונו לסאב

ואת השאר לקומפוננט אבל שלא יהיה עליו עומס כמובן.

זאת דעתי בכל אופן.

חופש בחירה...זה בכי רע! :-P

גבר תקשיב לי ואל תצחק, לנהוג עם נשים זה לא משחק

פורסם

אולי תוסיף עוד איזה כמה גרושים שיהיה לך את ה9835, כי יש הבדל עצום בתצוגות בין ה 9833 ל9835

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
אולי תוסיף עוד איזה כמה גרושים שיהיה לך את ה9835, כי יש הבדל עצום בתצוגות בין ה 9833 ל9835
מה הוא רוצה???..

 

 

ובקשר למערכת שלי נירא לי שאני יזמין את הMOREL ELATE כי גם יצא לי לשמוע אותם....

והמגברים אני כבר נעול עליהם דיברתי עם כמה אנשים שיש להם מילה בעסק הזה והם נתנו את אישורם...(בכל אופן תודה רבה.....)

ורק עוד דבר אחד איך הסאב הזה הוא טוב יש לו את העוצמה ואת האיכות???.(JL Audio 13w7)

 

ומה שלא הזכרתי זה הHU שלי שהוא Panasonic CQ-VD7700U (זה בישביל NEO19 אם תוכל ליתרום מהידע שלך וזה מה שחסר לך כדי להשתלב בדיון בקשה....)

> [color=#000000]

פורסם

מה המצב..?

 

דבר ראשון סאב ומגבר מטורפים...

דבר שני אם אתה יכול להרשות לעצמך מחירים כאלה אז אל תגע ב mb ותקח כבר קומפוננט של רוקפורד fnq או של קיקר...

דבר שלישי למה אתה מחבר מגבר של 2 ערוצים ל2 זוגות של קומפוננטים..???

תקנה כבר מגבר של 4 ערוצים חזק ...כי המגבר 2 ערוצים זה סתם בזבוז כסף..

דבר רביעי תעיף את המוראל מהאוטו ותביא מידבאס למאחורה ולא 2 זוגות קומפוננט...

ככה שיהיה לך קומפוננט מקדימה,מידבאס מאחורה ,מגבר 4 יציאות עליהם, סאב ,ומגבר חזק עליו...

רק חשוב מאוד!!!! שאם אתה משקיע כבר ככה כסף אז אל תשכח ללכת למתקין ברמה ולא לסתם מתקין חאפר שרק יקח כסף על ההתקנה ,תלך למישהו מקצועי שגם יכוון לך את כל המערכת באופן מקצועי

ואל תשכח ללכת על חיווט ברמה כמו כבל פלוס של 4g ו-rca מזוכך ...

ודבר אחרון....תעשה דוחף איטום לאוטו אם אתה מתכוון להרכיב את הכל ביונדאי...(לא משנה באיזה אוטו תעשה איטום אם כבר אתה קונה מערכת כזו ברמה...)

תתחדש....!!!!!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

אוקי .....

 

תודה רבה על התגובה....

אבל למה מגבר 4 ערוצים 2 זה לא יספיק??. (עזוב את העינין של הכסף דבר דוגרי אם זה מה שהכי טוב למערכת אני יחליף?...)

> [color=#000000]

×
×
  • תוכן חדש...