Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על אתר אינטרנט שהקמתי


גל1
שימו לב! השרשור הזה בן 358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:59, ברווז כתב:

נראה שמי שאמור לקדם לך את האתר לא עשה הרבה מאמצים, לפי השורות "שמאי מקרקעין ב..." שחוזרות על עצמן- ומיעוט התוכן הרלוונטי בכל אחד מהלינקים האלו. 

זה גם די מוגזם בעיניים וגם לא נותן מענה למי שכבר נכנס לשם, וגם לקידום זה לא הכי מועיל (גוגל שונא "העתק הדבק" ותוכן שנראה שנכתב רק עבור קידום ומוריד בניקוד של האתר על דברים כאלו). 

 

אני רוצה להדגיש את הנקודה לעיל, כי דף הנחיתה בסה"כ מתחיל יפה מאד אבל אז הופך לחובבני כשמגיעים לחלק הזה. מדובר בתרגיל מאד פופולרי אצל מפתחי אתרים בינוניים ומטה בישראל, שאני כמעט ולא פוגש אותו באף מדינה אחרת. גם באתרים איכותיים בארץ לא פוגשים אותו, כי זה לגמרי לקוח מספר ההוראות של קורס מפתחי אתרים שמקבלים בלשכת התעסוקה אחרי שלושה חודשי אבטלה.

 

אם היית אומר שאתה שמאי אבל לקחת קורס פיתוח אתרים בזמן הפנוי וזה מה שיצא - הייתי אומר אחלה, עכשיו קח אותו למומחה ותן לו לעשות מקצה שיפורים. אך היות ובתחתית הדף מופיע 'סטודיו' - פה אני ממליץ לדרוש החזר חלקי על מה ששילמת, כי אנחנו לא ב-2003 כשהקופי-פייסט הזה עוד היה רלוונטי והרשים מישהו (כולל מנועי חיפוש טמבלים).

 

מנקודת מבט של לקוח - בחירת המקומות שלך נראית לי קצת תמוהה. או שתגיד ש'אנחנו' (גם אם אתה משרד של איש אחד) עובדים בכל הארץ, או שתתמקד באזור מסויים (למשל עפולה והעמקים, או גוש דן והשפלה). ההתפזרות הזאת ביחד עם החזרתיות של הטקסט מייצרת רושם שמדובר בגנרטור הזמנות שבסוף רק יעביר את הג'וב לקבלני משנה בכל מיני מקומות, תמורת עמלה וללא שמירה על סטנדרט אחיד של איכות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספר נקודות שצורמות לי:

1. בלוגו - בשורה האחרונה אחרי פסיקים חסרים רווחים.

2. שימוש באימוג'י

3.image.png.8404013d28c648c7883f3c504712c8a5.png

 התוכן צמוד מדי לגבול של הצורה.

4. הביקורות מגוגל לא נראות לי אמינות וגם אי אפשר לילחוץ עליהן להגיע למקור.

5.image.thumb.png.4baee95142bcd68ed1eea1adbc12c1d1.png

המשפט הזה מנוסח לא טוב. וזה לא @ אלא © וצריך להיות רווח.

6. בעמוד אודות יש גלילה אופקית ללא צורך.

 

עריכה אחרונה על ידי snoop90
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@גל1 אני מתנצל מראש, תתייחס לזה כביקורת בונה.

 

1. כשאני רואה אתר שיש בו 15 שירותים שונים ומי שמופיע באודות זה בנאדם אחד - אצלי זה מייצר תחושה מאוד זולה ולא מקצועית בבחינת תפסת מרובה לא תפסת.

2. יש לך כמה שניות לעניין אותי בשביל שאני לא אמשיך הלאה. כשאני רואה את העומס של השירותים, מידע שימושי, דירוגי גוגל ועוד - זה גורם לי להרגיש כאילו זה אתר שפותח לצורך דבר אחד בלבד - קידום אורגני והשגת קלילקים.

 

עכשיו תלוי מי קהל היעד שלך, אם זה אותו אחד שמעמיס הרבה מעבר למה שהוא יכול לאכול בחדר אוכל במלון ואתה מנסה לתפוס אותו בקידום - זה לחלוטין מדבר אליו. 

אם אתה מנסה לשדר מקצועיות, אמינות וכו' - זה לא זה.

אני (למרות שאני  שמן) הייתי ממשיך לחפש בעל מקצוע אחר.

 

*ותעשה טובה, שמאי מקרקעין בדרום/צפון/כל נקודה על המפה זה מראה שאתה מת לעבודה ומוכן להגיע לכל מקום, לא שאתה מקצוען.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר נראה בסדר, לא משהו שהותיר בי רושם מקצועי אבל זה בסדר. כל אחד ונקודת המבט שלו.

 

  • שים לב לכותרות הדפים (תגית TITLE) - כותרת כמו "עמוד הבית - מושקה שמאות מקרקעין" היא עלובה מבחינת SEO. זאת משום שצמד המילים "עמוד הבית" לא תורם שום דבר לקידום במנועי חיפוש. תעבור על כל דף ותתקן כותרות היכן שרלוונטי לכותרת עניינית וקולעת לתוכן הדף וביטויי החיפוש הרלונטיים. ממליץ בחום להיעזר בכלי מילות המפתח של גוגל ובאמצעותו ליצור כותרת יעילה יותר בסגנון"הערכת שווי נכס | שמאות מקרקעין | שמאות נדלן" וכולי שתתרום משמעותית - לכל דף צריכה להיות כותרת רלוונטית משלו.
  • כותרות הדפים באתר - צריכות להיות זהות ככל שניתן לכותרת הדף (TITLE)
  • תן קדימות לתכנים החשובים - "קצת עלינו" עוד לפני התכנים בדף הראשי לא תורם כלום מבחינת קידום האתר במנועי חיפוש. עדיף להעביר לתחתית הדף או להסיר לחלוטין.
  • בהירות ונוחות קריאה - כבר כתבו לפני אז אני רק אדגיש. שנה את שקיפות ה header לצבע לבן אטום. הקוראים ירגישו יותר בנוח עם פחות בלאגן בעיניים.
  • קישורים - העוגן (הביטוי המקשר) צריך להיות תואם ככל שניתן לדף היעד. כולל כתובת הדף (URL) וכותרתו. רצוי (עד רמת חובה ממש) שהביטוי יהיה רלוונטי למילות\ביטויי חיפוש רלוונטיים. זה כולל (בראש ובראשונה) את תפריט הניווט באתר: שרותי המשרד, מאמרים מקצועיים ומידע שימושי הם מונחים מאוד כללים. רק בכדי להמחיש את כוונתי אציין כי במקום "שרותי המשרד" יעזור יותר להשתמש בעוגן "שרותי שמאות מקרקעין". במקום "מאמרים מקצועיים" יכול להתאים יותר "מאמרי שמאות מקרקעין" או "מידע על שמאות מקרקעין"

זה רק על קצה המזלג. יש לא מעט דפים באתר ובדקתי חפיף רק את השכבה הראשונה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי ברפרוף ואולי יש מצב שאני חוזר על הערות שכבר נכתבו אבל הנה ההתרשמות שלי

1. יצירת קשר -> https://moshka.co.il/יצירת-קשר-מושקה-שמאות-מקרקעין/ 

אם אתה לא נמצא קבוע בעיר או עובד חזק עליה, אז תוריד את התמונה של המפה 

2. באותו עמוד אפשר להוריד את המילה "או" -> זה די ברור שזו אופציה ליצירת קשר נוספת.

3. באותו עמוד, אם יש מיקום של המשרד למה לא להשים אותו כבר בלוגו המתאים מבלי שתהיה המפה של גוגל למטה? יותר עדיף לכתוב מתחת ללוגו את הכתובת עם קישור להכוונה דרך אפליקציית מפות גוגל ואפליקציית waze, עדיף את שניהן לנוחות המשתמש.

4. באותו עמוד, אפשר להוריד את הבאנר של השארת הפרטים האדום, כאשר יש כבר טופס מפורט יותר (יותר פרטים מהלקוח-> יותר ידע שתוכל להשתמש בו -> אופצייה לגבות יותר כסף).

5. בדף מאמרי שמאות מקרקעין -> אתה מצלם הרבה תמונות של נדלן, למה לקחת תמונות סטוק? לא עדיף כבר להשים תמונות מתוך המאגר שכבר צילמת מעבודות קודמות. אתה רוצה ליצור בידול, אתה רוצה להראות את העבודה שלך.

6. דף "שירותי שמאות מקרקעין" -> לא שונה משאר הדפים האחרים, זה או שכולם אפשר ללחוץ עליהם ולהגיע לדף עם כל הפריטים שמופיעים בתפריט באופן מלא על גבי דף או שהם רק מתפקדים בתור drop down.

7. בדף הראשי הייתי קודם כל שם את ה"קצת עלינו" למעלה ואז שם את הטופס שליחת פרטים מתחתיו ולא כמו המצב הנוכחי.

8. בדף הראשי, נראה שעשו לך משפך הפוך שזה קצת מוזר במחוזותינו..

9. "

Google דירוג דירוג:5 מתוך 5,מבוסס על 5 ביקורות" צריך להוריד 5 אחד משם...

אפשר להוסיף לינק לעסק בגוגל, זה לא יהרוג אף אחד..

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מאד אהבתי את הפואנטה של המפה. יעיל ונוח, חוסך חיפוש נוסף. 

ממליץ להשאיר. יש לזה גם משמעויות בתוך גוגל עצמו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ברווז כתב:

אני דווקא מאד אהבתי את הפואנטה של המפה. יעיל ונוח, חוסך חיפוש נוסף. 

ממליץ להשאיר. יש לזה גם משמעויות בתוך גוגל עצמו.

אם זה משפר SEO אז ברור להשאיר אבל לא לשכוח להוסיף לינק למפות של waze.

ת'כלס אפשר גם להוסיף את המפות של אפל, ככה שזה פונה גם לאייפוניסטים.

כשאני כותב "מפות של..." אני מתכוון להכוונה לכתובת שמופיעה במפת גוגל בדף יצירת קשר.

זו הטמעה של מפת waze

ציטוט

<iframe src="https://embed.waze.com/iframe?zoom=16&lat=31.684691&lon=34.579180&ct=livemap" width="600" height="450" allowfullscreen></iframe>

אלו ההוראות של זה -> https://developers.google.com/waze/iframe

 

ואלה ההוראות של מפות אפל -> https://developer.apple.com/maps/web/

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...