Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 190K תקלת חיישן לחץ הידראולי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י צמיגי,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

מבקש יעוץ עבור בתי

לפני שנה וחצי ו20K היתה תופעה שהגיר היה מדי פעם קופץ לניוטרל מהילוך ראשון ונשאר שם עד כיבוי והתנעת הרכב ובנוסף היתה מופיעה אתראת check transmission

הגיר שופץ אצל "חשמל מוטי" מרחובות בעלות של 3000 ש"ח עם אחריות לשנה

 

לאחרונה שוב החלה להידלק  לסירוגין אתראת check transmission

מעבר לכך אין תופעות נלוות

חיברתי סורק אוניברסלי וזה מה שהופיע

 

לפני שניגשים למוסך נשאלת השאלה מבעלי הנסיון האם באמת תקלת חיישן כמצוין או משהו מעבר?

תודה 

ניצן

 

IMG-20230412-WA0001.jpg

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם (נערך)
בתאריך 4.5.2023 בשעה 10:41, רפי לין כתב:

מורשה היבואן מקצועי ואמין "מוסך שמשון" שברח' העצמאות 24 יהוד,

טל' 03-5360748 ומומלץ לתאם עם חיים את בואך מראש.

בהצלחה ובברכה  -  רפי לין

במקרה ביקרה אצלו בפעם הראשונה

נתן לה הצעה של 10K להחלפת רובוט

בכל מקרה תודה, אבל היא הרימה ידיים וכנראה תפטר מהרכב הזה שגם ככה האכיל אותה קש ושיש לו עוד בעיות כמו צריכת שמן חריגה

זה פשוט לא נגמר

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
  • פיתרון
פורסם (נערך)

קרוב לוודאי שאין לך שום תקלה באוטו.

דרך אחת לדעת היא לפתוח את דלת הנהג ולספור כמה זמן יש זימזום חשמלי. אם הוא מעל לשלוש שניות חסר לך שמן במערכת של הרובוט.

שמן 75w. רוב הסיכויים שיש לך נזילה קטנה. והמפלס שמן יורד לאט במשך הזמן. כשתוסיף שמן הכל יסתדר קרוב לוודאי. ממש קל גם לעשות את זה. מצרף סירטון. במקרה שלך אתה רק צריך להוסיף.

דרך אגב השמן עולה 60 שקל לליטר. צריך חצי ליטר.

 

ד

תחזור לעדכן. 

עריכה אחרונה על ידי צמיגי
פורסם

ובנוגע לצריכת שמן החריגה. תשתמש בשמן בצמיגות נכונה. ואם עדיין אוכל תעלה טיפה בצמיגות. חושב שאצלך זה 5w30 תעלה ל5w40

ואם עדיין אוכל תעלה הלאה הבנת תרעיון. זה המחיר על הזנחה בטיפולים.

פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, צמיגי כתב:

ובנוגע לצריכת שמן החריגה. תשתמש בשמן בצמיגות נכונה. ואם עדיין אוכל תעלה טיפה בצמיגות. חושב שאצלך זה 5w30 תעלה ל5w40

ואם עדיין אוכל תעלה הלאה הבנת תרעיון. זה המחיר על הזנחה בטיפולים.

כנראה שיש נזילה אבל לא בטוח

כאמור הרכב של בתי והוא אצלה שנתיים היא השקיעה המון בטיפולים ובזמן(יותר מדי...)

או שהרכב סבל הזנחה אצל הבעלים הקודמים או שזה מין רכב כזה בעייתי, אני מהמר על שני המקרים

פעם בחודש נדלקת מנורת שמן והיא מוסיפה בתחנת דלק

כשניסיתי לבדוק בעצמי לא הרחתי ריח של שמן שרוף 

נזילה לא ראיתי אבל זה מה שבעלה אומר נו שוין השמן נעלם לאן שהוא...

בכל אופן תודה על העצות גם בשמה, העברתי לה את המידע אז היא כנראה תתן עוד צ'אנס

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם
לפני 38 דקות, nit_zan כתב:

כנראה שיש נזילה אבל לא בטוח

כאמור הרכב של בתי והוא אצלה שנתיים היא השקיעה המון בטיפולים ובזמן(יותר מדי...)

או שהרכב סבל הזנחה אצל הבעלים הקודמים או שזה מין רכב כזה בעייתי, אני מהמר על שני המקרים

פעם בחודש נדלקת מנורת שמן והיא מוסיפה בתחנת דלק

כשניסיתי לבדוק בעצמי לא הרחתי ריח של שמן שרוף 

נזילה לא ראיתי אבל זה מה שבעלה אומר נו שוין השמן נעלם לאן שהוא...

בכל אופן תודה על העצות גם בשמה, העברתי לה את המידע אז היא כנראה תתן עוד צ'אנס

 

תסתכלו מתחת למצבר שם יושב הרובוט אם יש נזילה היא תהייה שם או מהמשאבה שבונה את הלחץ. לכן יש רעש כשפותחים את דלת הנהג. מעין זימזום חשמלי. ריח שרוף לא יהיה כי זה שמן גיר הוא לא נשרף כמו שמן מנוע. אכילת שמן מהמנוע זה כבר סיפור אחר. בנוגע לרובוט גיר, נורא פשוט יש כשל לרוב או במשאבה שהיא נוזלת או בצינור גומי עם מתאם פלסטיק שמתייבש ונסדק ואז יש איבוד שמן גיר. זהו קיבלת את כל התורה. האוטו אמין מאוד ומוצלח. עדיף לעשות יישור קו אצל מוסך שלא יישר מספיד את האוטו ודוחף לך סכומים מפגרים. לדאבוננו זאת השיטה לתפוס אדם בשעת קושי. בהצלחה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...