Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 בדקתי ביד שתיים איביזות ידניות (אחרי ההמלצות פה בפורום)

והרבה מהם שבתקציב שלי (15000 בערך) הם עם 3/4 ידיים לפחות

זה בגלל שזה ידני והרבה עוברים לאוטומט, או שפספסתי משהו?

תודה לעונים

פורסם

3/4 ידיים לרכב בן 12-15 זה לא כל כך הרבה.

בנוסף, הרבה אנשים התלהבו ממחיר הרכישה הזול של רכב ידני וחשבו שיבתגרו עם תיבת הילוכים יגנית, לאחר זמן קצר הם מגלים שזה לא כל כך נוח ומוכרים את הרכב.

פורסם

מה לא טוב ביד 3-4?

רכב שנקנה ב2010 למשל יד (1), נמכר ב2014 (2), נמכר שוב ב2018 (3) ועכשיו ב2023 נמכר שוב בתור יד רביעית. אפשר לפסק את המרווחים לרכב יד שלישית.

כל כמה זמן אתם מחליפים רכב?

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

מה לא טוב ביד 3-4?

רכב שנקנה ב2010 למשל יד (1), נמכר ב2014 (2), נמכר שוב ב2018 (3) ועכשיו ב2023 נמכר שוב בתור יד רביעית. אפשר לפסק את המרווחים לרכב יד שלישית.

כל כמה זמן אתם מחליפים רכב?

ככה זה נשמע באמת סבבה. 

וכשזה 5 ידיים גם אפשר לחלק יפה

אבל ברכבים אחרים מהשנתון זה פחות ידיים 

 

עריכה אחרונה על ידי עוזי ל
עוד נתון
פורסם

זה לא באמת משנה, אנשים מחליפים רכבים מסיבות אלו או אחרות.

 

קרה י שקניתי רכב יד נמוכה שהיה מלא תקלות וטופל בצורה המנימאלית וקרה לי שקניתי רכב יחסית צעיר יד 3 (החליף 3 ידיים בכמה שנים בודדות) והרכב אצלי כבר יותר מ50 אלף קילומטר ו3 שנים והוא נוסע נהדר.

פורסם

גם אנחנו מכרנו את הפיאסטה שלנו שנה שעברה (גם לחבר פורום) והרכב היה אצלנו יד חמישית. בפועל הוא היה מתוך 8 השנים שהוא חי, 5 שנים רק ב2 בעלויות. בעלות אחת אפילו הייתה רק לחודשיים. והוא נסע מדהים ונראה טוב יותר מרכבים יד ראשונה ושניה שחיפשנו.

פורסם

מניסיון אישי זה רכב שהוא פתרון זמני, אני למשל קניתי 2012 יד 3, נסעתי עליו כולה 8 חודשים, כי היה לי איזה צורך ספציפי בעבודה עד שעברתי למקום אחר ואז מכרתי אותה. היום היא אז כבר תמכר כ יד 5.

אבל באמת זה רכב כל כך פשוט,בסיסי ואמין שכל עוד החליפו שמן בזמן הכל יהיה בסדר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...