Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לעצמי למה לא ?

אז ככה:

1. האם ההתקנה חייבת להיות פולשנית ? - (באוטו של אחי, הם הגיעו עד לדשבורד).

2. האם מתקבלת איזו שהיא הנחה בעלות של הדלק - סה"כ אתה במסלול תדלוק עצמי.

3. האם הדבר אפשרי בכלל ?

4. בהנחה וסעיף 3 אפשרי, איפה עושים את ההתקנה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

1. לא, יש התקנות שזה כולה פלסטיק עגול מסביב לטנק הדלק, כמו אצלי (זה לא סופר ק"מ וכו)

2. לא

3. לא לפרטיים

4. מכון ספידומטרים , למשל בראשון באזה"ת הישן

פורסם

אני יודע שאפשר להתקין פזומט ברכב פרטי שכן שלי עשה את זה בשביל שהוא לא יצטרך לקחת את האשראי של אמא שלו שהוא מתדלק כל הזמן אם תרצה אני יברר פרטים במהלך היום

פורסם

ההתקנה הפיסית היא רק אמצעי תשלום ואפשר לוותר עליו. אתה לא חייב להתקין דלקן/פזומט על מנת להנות מההנחה בעלות הדלק.

 

לפרטיים קיים סידור של כרטיס פלסטיק, עבור תחנה ספציפית או עבור כל התחנות ברשת. ההבדל הוא בעלות החודשית. את הכרטיס מעביר המתדלק לפני התדלוק ואתה מאשר הפעולה בחתימה בדיוק כמו בכרטיס אשראי. החיוב מגיע לבנק פעם בחודש דרך הוראת קבע.

 

החתימה על החוזה מסדירה על ההתחייבות שלך לשלם את הוראת הקבע בבנק. פשוט וקל.

ההנחה היא משמעותית. אני קונה דלק 99 אוקטן בעלות של דלק 95 אוקטן ובנוסף לזה לא משלם את התוספת הליילית/סופ"ש.

 

זה כדאי כלכלית גם לסולר. זה לא כדאי כלכלית לגבי בנזין אוקטן 95 שם ההנחה מזערית.

 

סידור אלטרנטיבי קיים באמצעות רכישת "כרטיס תדלוק ששולם מראש". אתה רוכש, נאמר, 100 ליטר אוקטן 99 בעלות של אוקטן 95 ומנצל את זה בזמנך החופשי בכל תחנה ברשת. רעיון טוב גם כמתנה למי שאוהב לנהוג... :-)

 

.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

בתור בעל רכב בו התקנתי פזומט אני יכול להעיד שהדבר כן אפשרי לפרטיים אך יותקן רק ללקוחות שעושים כמויות מכובדות מאד של קילומטרים (אני עושה 150 ק"מ ליום X 5 פעמים בשבוע).

 

הנטייה של חברות הדלק אין באופן כללי שלא לקבל לקוחות פרטיים למערכת התדלוק הזו.

 

כן יש הנחה על הדלק היא באמת שולית.

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

יש טבעת מסביב לפתח התדלוק, אשר מעבירה את פרטיך לתחנה דרך צינור הדלק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
איך מזהים רכב עם דלקן או פזומט?

כאילו אם פותחים את המכסה של הטנק דלק מה שונה?

שניהם אותו דבר רק של חברות שונות.

דלקן=דלק

פזומט=פז

כלום לא שונה רק שיש סביב המכסה של טנק הדלק טבעת אלקטרונית.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

... קיים סידור של כרטיס פלסטיק, עבור תחנה ספציפית או עבור כל התחנות ברשת. ההבדל הוא בעלות החודשית. את הכרטיס מעביר המתדלק לפני התדלוק ואתה מאשר הפעולה בחתימה בדיוק כמו בכרטיס אשראי. החיוב מגיע לבנק פעם בחודש דרך הוראת קבע..

זהו הפיתרון הכי טוב, חוסך התקנה, והמון כאבי ראש שמכשיר דיגטלי יכול לגרום.

לי יש כזה כרטיס, שאבא שלי (בעל 3 תחנות דלק) אירגן לי.

וזה נוח מאוד וחוץ מחתימה אין צורך במאמץ מיוחד.

החיסרון היחידי, שהכרטיס שלי תקף ל-3 התחנות בלבד. ולפעמיים נאלצים לתדלק באמצעות כרטיס האשראי.

חסרון זה יורד במידה וכרטיס התדלוק תקף לכל תחנות הדלק של אותה חברה.

 

ד"א אם כבר רשמתי הודעה, אז הפג'ו נמכרה. וכרגע אני על 147 מפרי. :?

scan.jpg

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
זהו הפיתרון הכי טוב, חוסך התקנה, והמון כאבי ראש שמכשיר דיגטלי יכול לגרום.

לי יש כזה כרטיס, שאבא שלי (בעל 3 תחנות דלק) אירגן לי.

וזה נוח מאוד וחוץ מחתימה אין צורך במאמץ מיוחד.

החיסרון היחידי, שהכרטיס שלי תקף ל-3 התחנות בלבד. ולפעמיים נאלצים לתדלק באמצעות כרטיס האשראי.

חסרון זה יורד במידה וכרטיס התדלוק תקף לכל תחנות הדלק של אותה חברה.

 

ד"א אם כבר רשמתי הודעה, אז הפג'ו נמכרה. וכרגע אני על 147 מפרי. :?

אני חושבת שניתן לפתוח את הכרטיס לכל התחנות אך צריך לשלם תשלום נוסף(כך לפחות בתחנות התדלוק של פז).

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אתה יודע אם לגבי אוקטן 96 זה יוצא משתלם?

ואיפה אני יכול לקנות כזה?

זה משתלם אך ורק לרוכשי סולר ואוקטן 99. כל השאר הם בפקוח ועל כן אין להם רווח משמעותי ואין מהיכן לתת הנחות.

תיכנס לאתר של www.pazomat.co.il

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

לנהגת שודים - גם לסונול יש מתקן שכזה - ממה שהבנתי גם אצלהם קוראים לזה דלקן... (אולי יש שם רשמי אחר אבל כך המתדלקים קוראים לזה...)

...Carpe Diem

פורסם
זהו הפיתרון הכי טוב, חוסך התקנה, והמון כאבי ראש שמכשיר דיגטלי יכול לגרום.

לי יש כזה כרטיס, שאבא שלי (בעל 3 תחנות דלק) אירגן לי.

וזה נוח מאוד וחוץ מחתימה אין צורך במאמץ מיוחד.

החיסרון היחידי, שהכרטיס שלי תקף ל-3 התחנות בלבד. ולפעמיים נאלצים לתדלק באמצעות כרטיס האשראי.

חסרון זה יורד במידה וכרטיס התדלוק תקף לכל תחנות הדלק של אותה חברה.

 

ד"א אם כבר רשמתי הודעה, אז הפג'ו נמכרה. וכרגע אני על 147 מפרי. :???:

אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אם אתה יכול אולי תספר לנו איזה מכונית יותר טובה בעיניך?

אם אתה יכול תפתח תרד על זה כי אני בטוח שהרבה יתעניינו בהשוואה בינהם(אפילו שהאוטו שלך היה 307 עם 3 דלתות ואני מנחש שנתנו לך 147 עם 5 דלתות).

תודה.

דניאל.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם
לנהגת שודים - גם לסונול יש מתקן שכזה - ממה שהבנתי גם אצלהם קוראים לזה דלקן... (אולי יש שם רשמי אחר אבל כך המתדלקים קוראים לזה...)
הבנתי שיש שיתוף פעולה כל שהוא.

דלקן תופס בכל תחנות סונול

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...