Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 סטים באוטו של מורל.

מקדימה יש לי את הMOREL ELATE 6 -2WAY

מאחורה יש לי ה MOREL HYBRID OVATION 6/

אני רוצה מגבר טוב להרים את שתיהם ואני מתלבט בין

PLANET AUDIO VORTEX 75RMS*4

המתקין שלי אומר לי שהוא פצצה של מגבר והוא מביא לי אותו ב1500 שקל

 

או SOUNDSTREAM מסדרת EDGE

שהוא 110RMS*4 ב4 אום...ואותו אני מביא ב1400 שקל

 

מה כדאי יותר?אתם חושבים שהSOUNDSTREAM באמת נותן 110? או שזה סתם הגזמה?

אני אודה לכם אם תעזרו לי...

פורסם

אם אני לא טועה האליט הוא 200RMS אז אתה צריך לפחות איזה 150 כדי ליפתוח אותו יפה....

קח את ה110 לערוץ הוא יותר קרוב ל150....

פורסם

זה שרשום על רמקול 200W לא אומר שהוא באמת צריך את ההספק הזה. גם מגבר של 100WX2 RMS יהיה מצויין בשבילהם.

אם אני זוכר נכון הEDGE זו הסדרה הנמוכה ביותר, אם כבר יש לך סט איכותי עדיף אולי להקציב למגבר קצת יותר ולהגביר אותו כמו שצריך.

פורסם

אבל אם אתה היית בוחר בין 2 המגברים האלו מה היית לוקח?

 

אין לי תקציב למשו יותר טוב - אם תהיה חברה אחרת שאני אעדיף זה רק KICKER

והמגברים שלהם נוגעים ב3000 אני מזה רחוק משם

פורסם

לפעמים סבלנות משתלמת, לדעתי כדאי לך להמתין ולחסוך עוד קצת ולקחת משהו קצת יותר איכותי וטוב.

זו רק הצעה...

 

איציק.

פורסם

אחלה ...תודה על העצה

 

 

אני מוכן להשקיע בסביבות ה1600 שקל כאילו זה מה שיש לי כרגע...

 

ואני לא מוכן לשמוע על LANZAR או MAC AUDIO או MAGNAT///

 

חוץ מאלה -בכיף:)

פורסם
משהו אחד מוזר לי, למה ההיברייד מאחורה, והפולס מקדימה. :?:

 

למה אתה לא מחליף ביניהם. :?:

 

איפה ראית רשום פולס ??

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

×
×
  • תוכן חדש...