Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רגש מול פרקטי: V40 מול ארונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במה מתבטאת הפרקטיות של הארונה? היא סה"כ גבוהה יותר, אבל לא מדובר ברכב גדול.

בV40 בסיס הגלגלים ארוך יותר.

פורסם

אני חושב שהכוונה פרקטיות מבחינת אחזקה,זה לא רכב חדש וב80-90 שקל הוולוו תהיה בלויה יותר וסביר שהתיקונים והטיפולים יהיו יקרים יותר וזמינות חלקים משומשים תהיה נמוכה יותר.

פורסם

למרות שאני מאוד אוהב את הV40, במקרה שלך לא הייתי בוחר את הV40. הרכב מאוד צפוף לנוסעים מאחור ותא המטען קטן יחסית. 

 

אותי הוא שימש כרכב שני בבית ובמקרה הזה הוא היה מושלם!

S60 Rdesign

פורסם
בתאריך 2.3.2023 בשעה 13:35, AK8793 כתב:

אני חושב שהכוונה פרקטיות מבחינת אחזקה,זה לא רכב חדש וב80-90 שקל הוולוו תהיה בלויה יותר וסביר שהתיקונים והטיפולים יהיו יקרים יותר וזמינות חלקים משומשים תהיה נמוכה יותר.

כן, זה החשש

בתאריך 3.3.2023 בשעה 16:50, banji man כתב:

למרות שאני מאוד אוהב את הV40, במקרה שלך לא הייתי בוחר את הV40. הרכב מאוד צפוף לנוסעים מאחור ותא המטען קטן יחסית. 

 

אותי הוא שימש כרכב שני בבית ובמקרה הזה הוא היה מושלם!

חן חן

בתאריך 3.3.2023 בשעה 08:50, yaniv3993 כתב:

יש פה שרשור של אחזקת v40 

 

חן חן

×
×
  • תוכן חדש...