Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאיזו מדינה הייתם מהגרים


Coro

פוסטים מומלצים

אם רק הייתם יודעים למה הרכבת הקלה בישראל עוד לא התחילה לנסוע.

זה כל כך ישראל.

יש כל מיני מערכות שונות שאחריות על הבלימה ועל הנסיעה ועל המשהו בתחנות העצירה. חלקן מיצרנים שונים כי מכרז. לא לגמרי הבנתי. אבל בגדול, יש ביניהן בעיה באנטגרציה ולכן היא בולמת בלימות חירום סתם ככה.

איזה ישראל זה מאחד ועד ישראל?

כאילו ברור שבארץ לא יודעים לתכנן דברים ברמה שאף אחד לא צפה אפילו שזה יכול לקרות.

וככה בכל יום שהיא לא נוסעת אנחנו מפסידים כמה וכמה מיליוני שקלים. 

  • מצחיק 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקורה כשהאוצר משתלט ואנשיו חושבים שהם יודעים יותר טוב. כרגיל - שכרנו בהפסדנו.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, sperial כתב:

ואדים, אתה יודע איפה הכביש המהיר עם התנועה הכבדה ביותר בעולם?

אני במתח...

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, ניקו פ. כתב:

אם רק הייתם יודעים למה הרכבת הקלה בישראל עוד לא התחילה לנסוע.

זה כל כך ישראל.

 

בוא נסכים , גם אם זה לא מנחם, שאין לנו בלעדיות על הטימטום בטכנולוגיה וחוסר מקצועיות לעיתים רבות מידי בתכנון וביצוע פרויקטים, ראה מקרה ש.ת פרנקפורט החדש, בזיון מהדהד.

מה שנכון, יש לנו הרבה מקצוענים מוכשרים ורציניים כמו במערכת הבטחון על שלוחותיה, שיודעים להרים פרויקטים מדהימים, הבעיה שלאנשים שכמותם אין סיכוי להגיע לעמדת מקבלי ההחלטות בשוק האזרחי ואנחנו כמובן משלמים טוב על הבזיונות האלה.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, ניקו פ. כתב:

אם רק הייתם יודעים למה הרכבת הקלה בישראל עוד לא התחילה לנסוע.

 

רק לשם השוואה, איפה שבכלל לא התחילו לשרטט את התוכניות כבר נועדנו לכישלון

https://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/תשתיות-ותחבורה/השרה-מיכאלי-בב״ש-נקדם-רכבת-קלה-ונשקיע-בתשתיות/

 

באר שבע עיר די שטוחה וחמה למות בימי הקיץ והולכים על הפתרון שבכלל לא מתאים לעיר דרומית חמה ברוב ימות השנה

זו השיטה בישראל, ללכת על הדרך הכי עקומה

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, ניקו פ. כתב:

אם רק הייתם יודעים למה הרכבת הקלה בישראל עוד לא התחילה לנסוע.

 


יודעים היטב, כבר תקופה, והיו מי שצפו את הבעיות האלו מראש.

בגדול הפעם זה נטו טמטום ויהירות של נערי האוצר יודעי הכל. קבלן סיני אחד לרכבות, קבלן סיני אחר למערכות, קבלן אירופאי למערכות איתות, וקבלן אירופאי אחר אחראי לאינטגרציה. רכבת קלה שנוסעת בתוך מנהרה, עם נהיגה אוטומטית בתוך המנהרה וידנית מחוץ למנהרה - שעטנז יחודי שאני לא יודע אם קיים בעוד מקום בעולם, ולאף אחד מהקבלנים כנראה אין ניסיון עם חיה כזו. נהדר.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנק' שהעליתי זה לא בעיית הפקקים זה גישת ה"לסחוט את הלימון" עד הסוף. 

יום עבודה 9 שעות, יום "לימודים" 9 שעות. 

באירופה יום "לימודים" יותר ארוך מיום עבודה בשביל לאפשר לאנשים להגיע לקחת את הילדים בזמן ולא עם הלשון בחוץ. 

 

בנוגע לפקקים, הוכח כבר בלא מעט מאמרים שבניית כבישים ומחלפים רק מחמירה את הבעיה. 

 

אף אחד בממשלה לא קורא את המאמרים האלה כי עוד לא נולד / נבחר חבר הכנסת שיחתום על הוצאה של 100 מיליארד לטובת תחב"צ תוך ויתור על 100 מיליארד שקל הכנסות ממיסוי רכבים דלק ושאר התחומים. 

 

את הפירות של מהלך כזה הוא לא יראה בקדנציה שלו אז אין טעם להתאמץ. 

עסוקים בהצלחות אישיות ולא בהצלחת המדינה והעם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא מודעים לפקקים- יש להם רכב חינם עם דלק חינם או נהג פרטי, הם גם לא מודעים למחירים בסופר, אבל יש כמה בתים במרכז ועוד שניים שלושה בארה"ב ככה למקרה חירום והילדים כמובן גרים בחול. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

טוב נהייתי קצת m3^3 בגללכם.

 

בתאריך 8.11.2022 בשעה 16:45, oryo כתב:

בכלליות אני חושב שזה משהו שדי מייחד את ישראל/ישראלים - הצורך של אנשים מסוימים לסנגר על המדינה/בחירותיהם בכל מחיר וללא סייג. להטיף שכולם צריכים לחיות כמוהם, אפקט ״דיג׳יי החתונה״ במסגרתו חשוב להצדיק את הבחירות שביצעת בדיעבד בשביל להרגיש טוב יותר עם הבחירה. כבר ראינו את זה בשרשור הזה ממש (הנה ציטוטים), ונראה את זה עוד בהמשך.

 

אין ספק שזה נושא אמוציונלי מאוד בארץ, עורכי העיתונים יודעים לנצל זאת היטב.

 

בתאריך 8.11.2022 בשעה 17:01, יוסי פרנקוס כתב:

זה חלק מההתנהלות הכלכלית הבעייתית.

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לחיות בעיר לווין של תל אביב, אז למה שתעשה את זה? זה פשוט אומר שאתה חי מעבר לאמצעים שלך.

תעבור לחדרה והאזור, והכל יהיה יותר זול.

 

לישראל יש בעיה אינהרנטית של מדינה קטנה, אי כלכלי, תחבורתי ותשתיתי למעשה, עם מרכז כלכלי אחד גדול וכמה סניפים קטנים פה ושם, ומעל זה כל הבעיות של כלכלה מאוד לא מגוונת, ושלל הבעיות החברתיות והתרבותיות כאן. אז אתה יכול לגור בחדרה, זה יהיה זול, אבל תיסע שעה וחצי בפקקים או בתחב"צ לכל כיוון, ותהנה משירותים בממוצע ירודים בכל פרמטר. או שתגור בת"א, תקבל שירותים סבירים, תגור קרוב לעבודה, אבל תשלם על זה ביוקר. מעטים בישראל מצליחים לרבע את המעגל ולנתק את הקשר הגורדי בין מקום עבודה למקום מגורים. אני אחד מהם... רק שבגלל הנסיבות המשפחתיות שלי אני לא יכול לנצל זאת (אגוזים, שיניים וגו').

 

בתאריך 8.11.2022 בשעה 19:20, Liviur כתב:

הציפיה בישראל לחמם את הכיסא כפונקציה לפרודוקטיביות זה משהו שלא נתקלתי בו בשום מקום שגרתי או עבדתי בו (לצורך העניין במקום עבודה הקודם - הייתי טס ועובד עם צוותים מקומיים בהרבה מדינות באירופה , בארה״ב ובמרכז אמריקה) - ואני מדבר לא רק על ימי חופש , אלא גם על החדירה של עבודה לזמן הפרטי בחיים האישיים.

 

יש משהו רוחבי בתרבות שלנו - אני קורא לזה תרבות הפול גז בניוטרל. הרבה עשיה בלי שום אפקטיביות. יש לזה בלי סוף דוגמאות.

 

בתאריך 8.11.2022 בשעה 20:14, David32 כתב:

 

40 שעות ויאללה הביתה.

 


פראייר. בדנמרק זה 37.5 שעות.

 

לפני 11 דקות, rev-Match כתב:

בנוגע לפקקים, הוכח כבר בלא מעט מאמרים שבניית כבישים ומחלפים רק מחמירה את הבעיה.


הבעיה אצלנו מחמירה לא בגלל הכבישים והמחלפים אלא בגלל הריבוי הטבעי העצום והגידול העוד יותר עצום במספר המכוניות. ועדיין רמת המינוע בישראל היא אחת הנמוכות בעולם המפותח. אם היו מדברים על לבנות את האוטוסטרדה החמישית לגליל העליון, היה מקום להרים גבה ולשאול "למה זה צריך?". רק בעשור האחרון מתחילים להבשיל פה פרוייקטי שידרוג ומיחלוף כבישים שמתחילים להביא אותנו לרמה נורמלית, אז הרגע הזה עוד רחוק.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענה לריבוי העצמי העצום צריך לתת בתחבורה ציבורית על תשתית קיימת + פיתוח תשתיות כמענה לדרישות התחבצ. 

 

במקום זה מתלהבים מ 300 אלף מסירות בשנה ומחשבים באקסל כמה כסף זה מכניס לקופה של המדינה.

 

היום מסיימים לבנות תשתיות שתוכננו לפני 5-7 שנים וכבר היום לא נותנות מענה לבעיה כי אז פקידי האוצר לא רצו לשים כסף על 4 נתיבים, נעשה 2 ונרחיב, את התוצאה של כל זה אנחנו רואים בכל כביש במרכז הארץ. 

 

הכל בשיפוצים, הרחבות, מוותרים על שוליים, מוסיפים איזה נתיב תחבצ וכו'

עריכה אחרונה על ידי rev-Match
  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש דבר אחד שצריך ללמוד מההולנדים זו המחשבה לטווח ארוך מאוד. אין להם בעיה לתכנן לטווח של עשורים. אצלנו הפוליטיקאים חושבים לטווח של קדנציה מקוצרת, פקידי האוצר, שהם אלה שצריכים להסתכל מעבר לאופק, מסתכלים לטווחים עוד יותר קצרים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, הבעיה לא בכבישים ובמחלפים, אלא בהעדר תחבורה ציבורית ראויה. עד ממש לא מזמן - כ- 20 שנה, התנהלנו פה בכבישים מרופטים על תוואים מנדטוריים. היום אפשר לנסוע על כביש 6 מהמרכז עד עמיעד בלי לראות רמזור! זה מדהים בהתחשב בכך שרק לפני כמה שנים היו בערך 10 רמזורים בדרך.

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, rev-Match כתב:

באירופה יום "לימודים" יותר ארוך מיום עבודה בשביל לאפשר לאנשים להגיע לקחת את הילדים בזמן ולא עם הלשון בחוץ. 

 

זה לא מה שאני מכיר מקולגות...

 

לפני 21 דקות, קורן בן אשר כתב:

פראייר. בדנמרק זה 37.5 שעות.

 

שוואיה שוואיה :)

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה היום בגיל בר מצווה שלה, היא לא צעירה מדי אבל לא מספיק מבוגרת בשביל להחליט בעצמה, זורקת על עצמה כל מיני בגדים שלא מתאימים, מגדלת שפם בר מצווה, מישהו אמר רכבת קלה בעיר דרומית חמימה ברוב ימות השנה? ולפעמים משתנה לה הקול ברגעים קריטיים. היא חווה גדילה מואצת ועדיין סובלת מסימני גדילה שכאלה..

נחכה שהיא תעלה לתורה ושתסיים עם ריקושטים של ממתקים. 

בגרות זה אחלה אבל לא לעבור את זה יחד עם עוד תאים במוח שחושבים שהבחור בכלל צריך להיות דתי, כי המחב"ת נמצא עם השולחן מחוץ לבי"ס.

 

לא יודע, לא זורם לי ריקושטים של ממתקים אחרי העלייה לתורה..

לפני 6 דקות, sperial כתב:

פקידי האוצר, שהם אלה שצריכים להסתכל מעבר לאופק, מסתכלים לטווחים עוד יותר קצרים.

לא הם לא מסתכלים ככה ואת זה אני יודע ממקור ראשון (;

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...