Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי קיה קרניבל v6 ex אוטומט שנת 2020 שעשתה 13,000 ק"מ, הרכב הוא רכב של נכה ז"א הותקן ברכב מעלון בתוספת תשלום ויש כרגע לרכב 5 מקומות, כרגע לרכב אין טסט כי הוא עומד בצד כבר כמה חודשים

רציתי לדעת איך אני מחשב את הערך של הרכב לצורך מכירה שלו? המחירון שלו באזור 194,200 לפי מה שראיתי באתר אבל יש לו תוספות שעלו כסף אך ירדו כיסאות איך ניתן לחשב את זה? בנוסף האם בכלל אפשר למכור אותו ככה או שצריך אישור ממשרד כל שהוא או שצריך להחזיר לו את הכיסאות?

 

אשמח לעזרה

תודה מראש 

פורסם

האם הרכב נרכש בסיוע ביטוח לאומי? אם כן, לפני המכירה יש להסדיר את העיניינים הכספיים איתם.

 

הרכב חדש ולכן כדי שיהיה לו טסט יש לשלם אגרת רישוי בלבד.

 

יש להסיר את המעלון, ואז (אולי) יהיה אפשר להוסיף את המושבים הנוספים. המושבים הנוספים זה לא עניין של חישוב. לרכב ללא המושבים ועם המעלון אין כמעט שוק

(אולי מישהו שצריך רכב עם מעלון, ולא זכאי לרכב כזה מביטוח לאומי)

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 9 דקות, zvit כתב:

האם הרכב נרכש בסיוע ביטוח לאומי? אם כן, לפני המכירה יש להסדיר את העיניינים הכספיים איתם.

 

הרכב חדש ולכן כדי שיהיה לו טסט יש לשלם אגרת רישוי בלבד.

 

יש להסיר את המעלון, ואז (אולי) יהיה אפשר להוסיף את המושבים הנוספים. המושבים הנוספים זה לא עניין של חישוב. לרכב ללא המושבים ועם המעלון אין כמעט שוק

(אולי מישהו שצריך רכב עם מעלון, ולא זכאי לרכב כזה מביטוח לאומי)

 

-לגבי ביטוח לאומי התשלום הוסדר 

-תודה לגבי המידע על הטסט

-מצאתי אדם שמעוניין ברכב עם המעלון (אחד שמשכיר רכבי נכים) השאלה מה מחיר ההתחלתי שאציב לו? המעלון מוריד/מעלה/משאיר את ערך הרכב?

פורסם

לאדם שזה מה שהוא צריך המעלון מעלה כי הוא חוסך לו התקנות. רוב האנשים מוכרים את הרכב סביב מחיר המחירון. ברמת המחירים הזאת אתה "מוכר שבוי" והוא "רוכש שבוי".

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...