Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

EliC25

מה שכתבת חוויתי בדיוק אותו הדבר בנסיעה שלי לאילת עם משפחה וגם מבחינת עלות של הנסיעה,נכון שרכב חשמלי יותר חסכוני אבל לא פי 10 כמו אחרים חושבים והפרש הוא לא כזה משמעותי, כי עלות חשמל לא כמו מחיר של טעינת ביתית  וגם עם טעינה ביתית הפרש לא כזה מנצח.

אני גם לא רואה את אישתי מתעסקת עם הכבלים כל בוקר או ערב .

ובנוסף רכב  חשמלי חדש בהשוואה לרכב חדש בנזין וגם היברידי הרבה יותר יקר  ואם לעשות חשבון לפי הפרש במחיר ,הדבר יכול לסבסד לי את עלות של נסיעות עם סולר לעוד -10 שנים קדימה ( כמובן הכל נכון למצב של היום ) .

ועוד דבר נוסף - רכב בנזין/סולר יכול להמשיך לשרת אותי לאחר 10 שנים מה שאני בכלל לא בטוח לגבי רכב חשמלי. 

אני בספק אם רכב טסלה בעוד 13 שנים ( כמו רכב של EliC25) יעשה אותו סיבוב לאילת על אותה סוללה ומחיר של סוללה לפי כתבות הוא 23000 דולר.

כל הכבוד לחלוצים עם רכב חשמלי. כי אתם סוללים דרך קלה ובטוחה יותר לכולם בעתיד.

 

  • אהבתי 2
  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה אתה חושב שתהיה יריד הערך של רכב הבנזין/סולר כעבור 13 שנים?

אחרי זמן כזה גם לרכב בעירה פנימית מתחילות כמעט תמיד בעיות בכל מיני רכיבים כמו גיר ועוד כל מיני משאבות, טורבו ועוד רכיבים מכאנים שאין ברכב חשמלי.

 

יש הרבה טסלות מודל S מ 2012 שהראו ירידה די מינורית של 10 אחוזים בקיבולת הסוללה לאחר 10 שנים ו 300,000 קילומטרים.

כמובן שתלוי באקזמפל הספציפי, כמו שיש גם מאותו הדגם של רכבי בעירה פנימית ששורדים בלי טיפולים ויש כאלה שעושים צרות מהיום הראשון, זה תלוי גם על איזה פריט שיצא מהמפעל אתה נופל.

 

 

פורסם

במדינה שלנו הכל נהרס יותר מהר בגלל האקלים, נחכה ונראה מה יעלה בגורל הטסלות בעוד כעשור.

פורסם

לא יודע לגבי בלאי אבל כשבטווח של 3-4 שנים סביר להניח שנראה סוללות יותר מתקדמות עם טווחים ומשקל עדיפים וטעינה יותר מהירה סביר להניח שהחלוצים של היום יסבלו מירידת ערך גדולה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 18 דקות, EliC25 כתב:

במדינה שלנו הכל נהרס יותר מהר בגלל האקלים, נחכה ונראה מה יעלה בגורל הטסלות בעוד כעשור.

האקלים במרכז הארץ לא יותר קשה מקליפורניה, נוואדה, אריזונה.

פורסם
לפני 19 שעות, evc כתב:

 

מה שבעיקר משנה זה ירידת הערך של הרכבים ולא מחיר הרכישה וברכבים חשמליים משומשים הייתה בכלל עליית ערך, כך שאם כבר אתה שילמת עלויות חשמל של כמה שנים קדימה....

 

לענין רכב חשמלי, כפי שציינו כאן, יש עדיין בעייתיות בנסיעות ארוכות שהולכת ומחריפה ככל שעולים עוד רכבים חשמליים על הכביש עם טכנולוגיית הסוללות הקיימת ותשתית הטעינה לא מדביקה את קצב העלייה, לעומת נסיעות יומיומיות שבהן אין בעייתיות כל עוד יש עמדת טעינה ביתית.

 

 

 

 

לא משוכנע שחכם לנבא את מה שאינך יכול לדעת, כן אפשר לנסות ולזהות מגמות ועל פיהן לנסות ולשער מה יילד יום. אז נכון להיום אני מבין שמכוניות הנעה חשמלית שומרות ערך טוב יותר מכאלו עם הנעה פוסילית, אבל כדאי לזכור שגם התחום הזה מתקדם באופן מאוד מהיר ובאותו יום שיפתחו סוללות מתקדמות בהרבה או יכולת טעינה שונה משמעותית מזו שאנחנו מכירים היום, או פתרון לקושי של מי שאינו יכול להקים עמדה ביתית, משהו מאלה, אולי כל אלה, המכוניות שנמכרות היום יהפכו לגרוטאות מתכת שאף אחד לא רוצה ובהתאם מחירן. אז לא יודע מה יקרה, גם קשה לשער איזו דרך תמצא המדינה לפצות עצמה על אובדן הכנסות הבלו ממכירת דלק למשל ותנוח דעתך, היא תמצא, אבל בכל מקרה דבר אחד יש להניח יקרה, סיום החיים הטובים והמאוד זולים של בעלי חשמליות.

פורסם

סך הכל אפשר לסכם את השרשור שנסיעה בטסלה לאילת זה נחמד וננינוח ולרכב יש מלא כח זמין ולעקוף זה כל, זה גם זול יותר מרכב בנזין, במיוחד אם מטעינים בבית.
מה שהיה מיותר זה כל הסופרלטיבים והדרמה ה(סליחה על הביטוי) קצת מזויפת, שאורי יצק לתוך הסיפור.
אבל בסדר נו, אולי זו דרכו להביע התלהבות - אנחנו לא נגד, רק נשמח להישאר בתחום המציאותי והאמת ולא הגזמות והקצנות סטייל תוכנית ריאליטי.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

המנכל חברה שלנו, שלא חסר לו כסף, או מקום גם ל 10 עמדות טעינה פרטיות בבית, ובמקום העבודה שלנו, בחן לפני חודשיים את המרצדס EQC,  לקחתי אותו גם לסיבוב, מאיץ כמו טיל ושקט כמו רוח.

מה עשה בסוף..

קנה מרצדס GLE מנוע 4 ליטר טורבו דיזל.

רציתי לומר, אנחנו עוד לא שם. נראה לי פה שרתמו את הסוסים אחרי הכירכרה.

זרקו הכול לקערה ורצו לראות איזה עוגה תצא.

בית קרקע,מקום לעמדה משלך, כסף פנוי לרכישת רכב חדש, מעולה.

כל השאר עדיין לא שם, מצטער.

כל מי שיכול שיקנה, בכלל למה אין פה עדיין רק אוטובוסים חשמליים? נתחיל בזה.

כל השאר עוד יחכה.

מי ישמע, נוהג ברכב בין 17 שעושה 1 ל 20 על הכביש המהיר, נכנס פעם ב 3 שבועות לתחנת דלק.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

עצם זה שצריך לתכנן פעולה פשוטה כמו לנסוע לאילת מחזיר אותי 30  שנה אחורה כשעשינו את הדרך 4 חברים בפיאט 127 בת קרוב ל 20.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בסדר, הרכב החשמלי עוד לא מנצח את ה-ICE בכל פרמטר - אבל אל תשכח שבלא מעט רכבי בנזין צריך לתכנן פעולה פשוטה כמו עקיפה.

 

נראה לי שמטרת השרשור הייתה להראות איך החוויה עם רכב חשמלי במקרה שימוש הכי גרוע מבחינתו, שזה בינעירוני על קצה הטווח.

סה"כ נשמע שהיה סבבה, גם עם זה שצריך לתכנן מראש את העצירות. זה לא שהיה מצב שהוא היה חייב לעצור לחמש שעות באיזה חור בערבה לטעון את הסוללה.

במקרי שימוש אחרים, כמו נסיעה יום יומית של 100 ק"מ, והטענת לילה בעמדה הפרטית שלך, אין ספק שרכב חשמלי מנצח.

פורסם

 

לפני 5 דקות, stx כתב:

אבל אל תשכח שבלא מעט רכבי בנזין צריך לתכנן פעולה פשוטה כמו עקיפה

ברור כי כל רכב חשמלי זה מינימום האנטרפרייז

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני כשעה, stx כתב:

יותר טוב, כי לאנטרפרייז היה קלאץ׳.

מה אתה חושב שהמילה אנגייג׳ אומרת?

אני חושב שזה היה גיר רציף של ניסאן. כל פעם היו להם בעיות שהחללית לא סוחבת ולא מצליחה לתפוס מהירות.

  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

, בכלל למה אין פה עדיין רק אוטובוסים חשמליים? נתחיל בזה.

יש אוטובוסים חשמליים בישראל, אבל עדיין לא הרבה. יצא לי לנסוע בכאלה כמה פעמים עוד לפני הקורונה.

 

https://www.gov.il/he/departments/general/electric_buses

https://wheel.co.il/ישראל-מתחשמלת-אוטובוסים-עירוניים-חדש/

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...