Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם 

ברשותי מיצובישי גרנדיס שרועדת בעמידה וגם קצת בהאצה

החלפתי תושבות מנוע מקוריות והבעיה לא נפתרה 

ביצעתי ניקוי בית מצערת שכלל פירוק וניקוי יסודי ועדיין הטורים עומדים על 600 סל"ד

בעמידה החלפתי פלאגים והאוטו נהיה ממש קליל בסחיבה אך הבעיה של הרעידות

לא נפתרה 

בנוסף התווספה לי לאחרונה עוד בעיה שבמצב עמידה כנ"ל הטורים פתאום צונחים ממש (מתחת ה600 סלד)

ומיד עולים מה שיוצר דפיקה  כל שהיא 

אשמח אם למישהו יש עצה בנדון הדבר כבר מציק מאוד!!!!

האם צריך גם ניקוי מנוע צעדים או משהו אחר?

תודה

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני סובל מאותה בעיה (מאזדה 5)

החלפתי מצערת קומפלט 

[לפי הנאמר לי זה כולל מנוע צעדים]

לא עזר,

התייאשתי.

ברמזורים אני מעביר לפארקינג / מכבה מדחס מזגן

זה שומר קצת על הטורים.

פורסם

כן יש לי מערכת גז וזה קורה בדרייב  

בניוטרל הטורים קצת עולים והרעידות מפסיקות

ביום חמישי רציתי לנקות את המנוע צעדים  ולא מצאתי אותו האם

מישהו יודע היכן הוא נמצא?

תודה

פורסם
לפני 4 שעות, דידי zz כתב:

בדקת קהולים?איך ההנעה בבוקר?

תודה דידי על הנסיון לעזור 

איך בודקים קוהלים?

שהרכב היה מונע ניסיתי להוציא מעט את הקונקטור של כל אחד מהקוהלים וכשהוצאתי

הרכב מתחיל לגמגם ואז החזרתי וזה מראה שלכאורה הם עובדים

האם יש בדיקה יותר מעמיקה?

ואגב ההנעה היא הנעה כמו כל הגרנדיסים לא בנגיעה אך לא ארוך מידי

תודה

פורסם

צריך לפרק את הקהולים שהאוטו כבוי ולראות שהם שלמים ולא סדוקים למטה כי הגז עובד בטמפרטורה יותר גבוה ומייבש אותם תבדוק ותעדכן

 

הקהולים יושבים מעל הפלאגים

 

פורסם

קופץ על השרשור יש לי את אותה בעיה בקורולה 2009 על גז

 

אבל זה גם בבנזין

כהלת חדשות

 

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
בתאריך 18.9.2022 בשעה 21:56, דידי zz כתב:

צריך לפרק את הקהולים שהאוטו כבוי ולראות שהם שלמים ולא סדוקים למטה כי הגז עובד בטמפרטורה יותר גבוה ומייבש אותם תבדוק ותעדכן

 

הקהולים יושבים מעל הפלאגים

 

טוב נעשתה בדיקה של הקוהלים והם מחולקים לשתי חלקים שמצליחים להפרד למטה ולמעלה האם כך זה אמור להיות?

הקפיץ שבהם וכל המסביב נראה בסדר אך שתיים מהם היו מלוכלכים ממש בשמן

פורסם
לפני 7 שעות, איש שמח כתב:

קופץ על השרשור יש לי את אותה בעיה בקורולה 2009 על גז

 

אבל זה גם בבנזין

כהלת חדשות

גם לי יש בטויוטה קורולה 2008 רובוטי על גז רעידות חזקות + נפילת טורים אפילו עד 400סמוך לעצירה מוחלטת ובעצירה מתייצב וכל חצי דקה בעצירות יש רעידות


×
×
  • תוכן חדש...