Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, קצת נהג יותר אוטו כתב:

גם לי יש בטויוטה קורולה 2008 רובוטי על גז רעידות חזקות + נפילת טורים אפילו עד 400סמוך לעצירה מוחלטת ובעצירה מתייצב וכל חצי דקה בעצירות יש רעידות

ניסית ניקוי מצערת?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 23 שעות, שקור כתב:

טוב נעשתה בדיקה של הקוהלים והם מחולקים לשתי חלקים שמצליחים להפרד למטה ולמעלה האם כך זה אמור להיות?

הקפיץ שבהם וכל המסביב נראה בסדר אך שתיים מהם היו מלוכלכים ממש בשמן

קהולים לא אמורים להיות מלוכלכים בשמן יכול להיות שזה גורם לבעיות בהצתה ולכן יש רעידות חזקות

פורסם
לפני 11 שעות, קצת נהג יותר אוטו כתב:

אני כבר ניסיתי תוסף ולא עזר!

כן

איזה רמת גימור יש לך?

יש דגמים של SUN שיש בו חוט גז מיכני ולא מצערת חשמלית ולפעמים צריך לחזק את הבורג שמחבר את החוט לדוושת הגז

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 19 שעות, דידי zz כתב:

קהולים לא אמורים להיות מלוכלכים בשמן יכול להיות שזה גורם לבעיות בהצתה ולכן יש רעידות חזקות

טוב 

קניתי היום אטם מכסה שסתומים עם הגומיות למניעת חדירת שמן לפלאגים

ואני מעוניין להרכיב את זה

לפי מה שהבנתי התהליך לא מורכב אבל כמובן אשמח לטיפים ודברים שצריך לשים

עליהם דגש 

תודה

פורסם

אצלי הרעידות הם רק בדרייב או רווס לא בניוטרל ופארקינג

מה זה אומר?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 12 שעות, race driver כתב:

זה אומר שרעידות הם בגלל טורים נמוכים

בדרייב המנוע 'מנסה' לסובב את הגלגלים

וזה מוריד לו את הטורים עוד יותר. 

והפתרון?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

השורשי,

כמו שכתבו,

בד"כ מצערת

לפעמים שאר תהליך ההצתה

או השד יודע מה,

אצלי לדוגמא כבר התייאשתי

ואני נוקט בפתרון הזמני

מעביר ברמזורים לפארקינג

(כשהעמידה קצרה אני לא עוצר אלא גולש לאט)

ומכבה את המדחס של המזגן. 

פורסם
בתאריך 22.9.2022 בשעה 13:44, איש שמח כתב:

איזה רמת גימור יש לך?

יש דגמים של SUN שיש בו חוט גז מיכני ולא מצערת חשמלית ולפעמים צריך לחזק את הבורג שמחבר את החוט לדוושת הגז

יש לי GLI 

בנסיעה על דלק הרכב פיקס... רק בנסיעה על גז יש רעידות בעצירה, המעניין הוא: כשאני מעביר לדלק עדיין יש רעידות לאחר נסיעה של כחצי שעה על דלק נגמר הרעידות והנסיעה מצוינת,

אולי אחרי שהגז יוצא לגמרי מהסעפת או לא יודע בדיוק מאיפה הרכב מתנרמל.

פורסם
לפני 4 שעות, קצת נהג יותר אוטו כתב:

יש לי GLI 

בנסיעה על דלק הרכב פיקס... רק בנסיעה על גז יש רעידות בעצירה, המעניין הוא: כשאני מעביר לדלק עדיין יש רעידות לאחר נסיעה של כחצי שעה על דלק נגמר הרעידות והנסיעה מצוינת,

אולי אחרי שהגז יוצא לגמרי מהסעפת או לא יודע בדיוק מאיפה הרכב מתנרמל.

ממתי המערכת גז?

עשית טיפול לאחרונה למערכת?

יתכן שהפילטר סתום ולא מגיע מספיק גז בעמידה

יש משהו בכללי שכשהרכב על הגז הוא טיפה יותר רועד

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
בתאריך 22.9.2022 בשעה 16:09, שקור כתב:

טוב 

קניתי היום אטם מכסה שסתומים עם הגומיות למניעת חדירת שמן לפלאגים

ואני מעוניין להרכיב את זה

לפי מה שהבנתי התהליך לא מורכב אבל כמובן אשמח לטיפים ודברים שצריך לשים

עליהם דגש 

תודה

בשעה טובה החלפתי את האטם והגומיות 

הגומיות היו קשות כמו פלסטיק ולא פלא שגלש משם שמן לפלאגים

נקווה עכשיו לתוצאות טובות.....

ודרך אגב במוסך רצו 250 שח על העבודה אבל בחרתי לעשות לבד ונוכחתי לדעת שזה

ממש קל במיוחד עם המדריכים שיש כאן בפורום....

אז תודה לכולם

פורסם
בתאריך 22.9.2022 בשעה 16:53, tribel כתב:

אל תכניס לכלוך לבית השסתומים

 

בתאריך 22.9.2022 בשעה 17:11, איש שמח כתב:

אצלי הרעידות הם רק בדרייב או רווס לא בניוטרל ופארקינג

מה זה אומר?

גם אצלי בגרדניס אותו דבר.... בעמידה בדרייב האוטו רועד וכבר ניקיתי מצערת ושמתי תוסף וכלום לא עזר..... אשמח לפתרון.


×
×
  • תוכן חדש...