Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה לכולם על העזרה.

רכשנו סקודה קאמיק 2021 מנוע 1.0 עדיין באחריות.

 

2 שאלות:

 

1. הבדיקה בקומפיוטסט יצאה תקינה לחלוטין + הדינמומטר הראה שההספק של המנוע הוא 124 כ"ס שזה יותר מהצהרות היצרן שאני מניח שזה נחמד ומעיד שהמנוע במצב טוב. הרכב נוסע מצוין וזה שדרוג משמעותי מהקיה ריו 2019 שמכרנו. דבר אחד אני מרגיש וזה רעידות קטנות בדוושת הבלם וההגה כשאני במצב סרק או עצירה מלאה בפקק. היה לי משהו דומה בקיה (גם מנוע 1 ליטר 3 צילינדרים עם הספק דומה) וגם התייעצתי עם אנשים שלכאורה מבינים וכולם אמרו לי שזה הגיוני ממנוע מהסוג הזה שהוא קטן מאד ויחסית עוצמתי. השאלה שלי האם אכן כך או שכדאי לי להיכנס למוסך של סקודה ולבקש לבדוק?

 

2. עשיתי חיפוש קצר של מוסכים מורשים באיזור שלי (איזור השרון) והביקורות בגוגל עשו לי חושך בעיניים. אז אם מישהו יכול להמליץ מניסיון בלבד על מוסך באמת מומלץ (הכי חשוב שיהיה מאד מקצועי) באיזור השרון או המרכז אני יותר מאשמח!

 

שוב תודה לכולם.

פורסם
לפני 12 דקות, NTL83 כתב:

ממליצה בחום להגיע למוסך רון.

הוא ישר, מקצועי והגון.

תודה רבה על ההמלצה.

שאלת תם - כאשר מטפלים במוסך מורשה משרד התחבורה שאיינו קשור ישירות ליבואן - יכולים לעשות בעיות אם יהיה צורך לתקן משהו במסגרת האחריות?

פורסם

אם אתה תחת תקופת האחריות הרגילה אז לא, הם מחוייבים לתת שירות.

אבל אתה יכול לשכוח מ"רצון טוב" שאחרי תקופת האחריות.

 

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
לפני 5 דקות, NTL83 כתב:

אם אתה תחת תקופת האחריות הרגילה אז לא, הם מחוייבים לתת שירות.

אבל אתה יכול לשכוח מ"רצון טוב" שאחרי תקופת האחריות.

 

תודה. לא מצפה לצערי לרצון טוב מאף יבואן בישראל. ברגע שישברו את היבוא הבלעדי באמת אז היבואנים יתחילו לספור את הלקוחות.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

1. לא הייתי ממהר להתנתק ממוסכים מורשים של היבואן במהלך האחריות. רון מקצוען, לניסיוני עדיף משמעותית על מוסכי היבואן, אבל לצ'מפיון, כמו לאחרים, יש יותר רצון טוב כשאתה מטפל במוסכים שלהם, קצת פחות כשלא.

2. לענין רעידות, מאפיין כנראה את מנועי שלושת הצילנדרים של וואג, גם אצל אחרים אגב. בקאמיק שאני מכיר זה קיים, גם בפולו עם מנוע דומה ששכרתי בחו"ל. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • מעניין 1
  • ספונסר פורום
פורסם

הרעידות אכן אופייניות למנועי 3 צילינדר, אבל רק מכונאי טוב יוכל להגיד אם הן בגדר הסביר או שמא יש אולי בעיה קטנטונת במנוע הצעדים של בית המצערת והסל"ד בסרק טיפונת נמוך מידי - מה שיגביר מיד את הרעידות.

לא כתבת כמה ק"מ יש לרכב - אך יש להניח שהתושבות עדיין בריאות ולא הן הגורם לרעידות חזקות מידי.

מישהו כמו רון יידע מיד לאבחן.

 

לגבי מוסך כגון מוסך רון - אני לחלוטין מצטרף לאלו הסוברים שהיתרון אצל רון עולה בהרבה על הסיכון שבהפסד של "רצון טוב" אם תהיה תקלה עתידית.  כשאני חושב על הכסף שתחסוך רק בטיפולים השוטפים אצל רון לעומת מוסך צ'מפיון, ועל המומחיות שלו באיתור ופתרון תקלות בצורה שיכולה לחסוך הרבה כסף ועוגמת נפש בעניינים שאינם נוגעים לאחריות - זה די ברור לי לאן הייתי לוקח את הרכב לטיפולים גם בתקופת האחריות. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

בסקודה יש אחריות לשנתיים ובמעמד הרכישה יש אפשרות להרחיב אחריות לשנה שלישית בעלות של 1,000 ש"ח, בדקת אם יש הרחבת אחריות לשנה השלישית?

בנוסף לרון אני ממליץ על אופיר המכונאי האקדמי, נמצא באותו איזור וגם נותן שירות מעולה.

פורסם
לפני 5 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

לגבי מוסך כגון מוסך רון - אני לחלוטין מצטרף לאלו הסוברים שהיתרון אצל רון עולה בהרבה על הסיכון שבהפסד של "רצון טוב" אם תהיה תקלה עתידית.  כשאני חושב על הכסף שתחסוך רק בטיפולים השוטפים אצל רון לעומת מוסך צ'מפיון, ועל המומחיות שלו באיתור ופתרון תקלות בצורה שיכולה לחסוך הרבה כסף ועוגמת נפש בעניינים שאינם נוגעים לאחריות - זה די ברור לי לאן הייתי לוקח את הרכב לטיפולים גם בתקופת האחריות. 

 

מניסיון -- כל מילה. 

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 11 שעות, Mike808 כתב:

בסקודה יש אחריות לשנתיים ובמעמד הרכישה יש אפשרות להרחיב אחריות לשנה שלישית בעלות של 1,000 ש"ח, בדקת אם יש הרחבת אחריות לשנה השלישית?

בנוסף לרון אני ממליץ על אופיר המכונאי האקדמי, נמצא באותו איזור וגם נותן שירות מעולה.

יש הרחבה לשלוש שנים עד 3.24.תודה על ההמלצה. 

פורסם
בתאריך 7.9.2022 בשעה 19:28, הלוחש למכוניות כתב:

 

 

לגבי מוסך כגון מוסך רון - אני לחלוטין מצטרף לאלו הסוברים שהיתרון אצל רון עולה בהרבה על הסיכון שבהפסד של "רצון טוב" אם תהיה תקלה עתידית.  כשאני חושב על הכסף שתחסוך רק בטיפולים השוטפים אצל רון לעומת מוסך צ'מפיון, ועל המומחיות שלו באיתור ופתרון תקלות בצורה שיכולה לחסוך הרבה כסף ועוגמת נפש בעניינים שאינם נוגעים לאחריות - זה די ברור לי לאן הייתי לוקח את הרכב לטיפולים גם בתקופת האחריות. 

כמה כבר  תחסוך אם תלך למוסך רון במקום מוסך צמפיון ??? מדובר בסך הכל בכמה מאות שקלים בשנה על טיפולים ..זה ממש לא שיקול

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 17 שעות, hagai_al כתב:

כמה כבר  תחסוך אם תלך למוסך רון במקום מוסך צמפיון ??? מדובר בסך הכל בכמה מאות שקלים בשנה על טיפולים ..זה ממש לא שיקול

ניסית? יש לך מושג על מחירי השחיטה של צ'מפיון? 

 

דין פרוטה כדין מאה, ובמקרה של תחזוקת רכב יש הרבה, הרבה פרוטות על הפרק.

בוודאי כאשר מדובר בתקלות יותר רציניות, אך גם מאות ש"ח לטיפול שוטף זה לא כסף שמוצאים ברחוב.

 

הדוגמא האחרונה שלי - חסכתי לחבר טוב מעל 2000 ש"ח בהחלפת בלמים ב-A3, כמובן אותה איכות בדיוק, וברמת העבודה של מוסך כמו רון אפשר לטעון שאפילו יותר שקט נפשי...

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם (נערך)

כן ואז כשתרצה למכור את הרכב אתה מאבד לקוחוצ פוטנציאליים כמוני שלדוגמא אם לא טופל בחברה לא יקנה ממך את הרכב

 

דבר שני כל עוד הרכב באחריות עדיף לך לטפל בחברה כי אם יקרה משהו הם יתנערו ממך ולך תתבע אותם ייקח לך שנים

 

דבר שלישי  אם תטפל במוסכי החברה במיוחד בצמפיון יש את העניין של רצון טוב כך שאם לדוגמא ילך לך גיר בשנה הרביעית אז במקום שיגבו ממך תיקון מלא הם יגבו ממך חצי ואף פחות בגלל שטיפלת רק אצלם

 

 

אז לא הכל מסתכם בכמה מאות שקלים שתחסוך אצל רון או אחרים .. בסוף זה יעלה לך יותר

ועוד דבר … המחירים בצמפיון לטיפולים שוטפים בכלל לא יקרים מנסיון עם טיגואן מנוע 1.5 ליטר 3 שנים

 

המחירים במאזדה ובקיה לדןגמא יותר יקרים מנסיון

עריכה אחרונה על ידי hagai_al
×
×
  • תוכן חדש...