Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בהודעה הראשונה.

 

אגב, בכריזמה שלי היתה בעייה שהמזגן היה נכנס לפעולה *לפעמים* רק אחרי 10-20 דקות, בעיקר כשחם, ואילו בערב כשהיה קריר היה פועל מיידית. בסוף מצאתי שהריליי דפוק.  

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

הנה כאן:

היי חברים.

ברשותי סיטרואן סי 1 2017 (דור 2) עם תקלה מעניינת במזגן.

לפני שבועיים המזגן הפסיק לקרר והוציא אויר בלבד, כבדיקה ראשונית נבדקה כמות הגז במערכת והייתה תקינה לחלוטין, כך שנשללה אפשרות לחוסר גז כתוצאה מדליפה.

הפעולה השנייה שנעשתה היא החלפת מדחס למקורי מפירוק. 

 

בברכה  -  רפי לין

פורסם

שמח שפתרת את הבעיה. 

שתי שאלות:

1. הכפתור התקול הוא זה שרשום עליו AC?

2. כשהמזגן עובד בצורה תקינה, האם אתה מרגיש את המדחס נכנס ויוצא מפעולה לזמנים קצרים יחסית? נניח 10-20 שניות?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

עדכון נוסף.

לאחר שדיווחתי על ״הפתרון״, נוכחתי לגלות שהמעקף שבוצע למערכת הפיקוד של המזגן כן מפעיל את המדחס, אבל משהו מצד הרכב, שאני לא יודע אם זה המחשב או מערכת חשמל/מערכת אחרת נלחמת בהפעלתו של המדחס ומכבה אותו מיד. זה קורה אך ורק כשהרכב עומד תחת כיפת השמים, בהנחה והרכב נשמר קר, או בשעות הערב, התקלה לא מופיעה.

 

עדיין אובד עצות, עדיין מחפש את הפתרון.

בכל מקרה, הזמנתי מערכת פיקוד מזגן חדשה מחו״ל, כשתגיע אחליף ואקווה לטוב.

כמו כן אני חושד שיש לחץ גז גבוה מידי, מצאתי את הערכים המדוייקים שטיתם צריך לעבוד ומחר אחבר את הרכב למכונת גז ואדאג למלא בדיוק לפי הערכים המומלצים.

עריכה אחרונה על ידי Avinusha
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

מחשבה בוראת מציאות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 28.8.2022 בשעה 00:07, Avinusha כתב:

עדכון נוסף.

לאחר שדיווחתי על ״הפתרון״, נוכחתי לגלות שהמעקף שבוצע למערכת הפיקוד של המזגן כן מפעיל את המדחס, אבל משהו מצד הרכב, שאני לא יודע אם זה המחשב או מערכת חשמל/מערכת אחרת נלחמת בהפעלתו של המדחס ומכבה אותו מיד. זה קורה אך ורק כשהרכב עומד תחת כיפת השמים, בהנחה והרכב נשמר קר, או בשעות הערב, התקלה לא מופיעה.

 

עדיין אובד עצות, עדיין מחפש את הפתרון.

בכל מקרה, הזמנתי מערכת פיקוד מזגן חדשה מחו״ל, כשתגיע אחליף ואקווה לטוב.

כמו כן אני חושד שיש לחץ גז גבוה מידי, מצאתי את הערכים המדוייקים שטיתם צריך לעבוד ומחר אחבר את הרכב למכונת גז ואדאג למלא בדיוק לפי הערכים המומלצים.

בדיקת תקינות  לחצים זו פעולה ראשונה של מערכת מזגן עוד לפני שמתחילים את כל הניחושים וההחלפות

באבחון תקלות תמיד הולכים מהקל לכבד בטח שלא מחליפים חלקים תקינים סתם(אלא אם יש חשד סביר לכשל באותו חלק)

זה כמו שתנסה להבין למה טלויזיה לא נדלקת תזמין טכנאי שלח למעבדה יחליפו כרטיסים  ובסופו של דבר הסיבה היא שאין מתח מהקיר

בד"כ רוב בעלי המקצוע מחפשים את החיים הקלים של להחליף חלקים ולחייב כי זה יותר משתלם מאשר להשקיע זמן באבחון תקלה ולגלות שזה משהו טריויאלי 

יש מעטים שבאמת רוצים\יכולים לאבחן תקלה כמו שצריך להגיע ולטפל בסיבה האמיתית וצריך לדוג אותם עם פינצטה

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
×
×
  • תוכן חדש...