Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים.

ברשותי סיטרואן סי 1 2017 (דור 2) עם תקלה מעניינת במזגן.

לפני שבועיים המזגן הפסיק לקרר והוציא אויר בלבד, כבדיקה ראשונית נבדקה כמות הגז במערכת והייתה תקינה לחלוטין, כך שנשללה אפשרות לחוסר גז כתוצאה מדליפה.

הפעולה השנייה שנעשתה היא החלפת מדחס למקורי מפירוק. מיד עם ההחלפה המזגן קירר בצורה מרשימה למשך שבועיים שכללו נסיעות לירושלים והתמודד עם המשימה בכבוד רב. בכל השבועיים הרכב עמד בחניון מקורה ונשמר קר והמזגן עבד מצויין. אך בכל פעם שהרכב עמד תחת כיפת השמים וחזרתי לרכב חם, עם הפעלת המזגן המדחס לא קיבל פקודה להידלק.

 

דעתכם? יש קשר בין הדברים? או שיתכן וגם המדחס מפירוק תקול?

עריכה אחרונה על ידי Avinusha

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

גם אתמול והיום הדברים נבדקו ואכן כשהרכב עומד תחת כיפת השמים בשעות החום המזגן לא מקבל פקודה להידלק. כשמתקרר או כשחונה בחניון תת קרקעי- המדחס נכנס לפעולה ומקרר מאופן מיטבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

במע' המזגן יש מתג לחץ (טרינרי/קוודרינרי) שבין תפקידיו זה גם לנתק את הפעלת 

המדחס כשלחץ הגז במע' גבוה מדי.

כשהחום הסביבתי גבוה אז לחץ הגז במזגן עולה, גם כשהוא לא בפעולה.

לכן החשד שלי הוא שמתג הלחץ מנתק את הפעלת המדחס בלחץ גז נמוך מדי.

אם תשאיר המכונית אצל מקצוען כשהיא בשמש ובעייה תהיה קיימת,

אז הוא יוכל לבדוק מה מנתק את הפעלת המדחס.

זה הכי טוב לבדוק אצל מי שיש לו גם את השרטוט החשמלי של מע' המזגן.

אני מקווה שמילאו גז בכמות הנכונה שמכתיב יצרן הרכב.

התקלה מעניינת ונא עדכן ממצאים ותוצאות לכשיהיו.

בברכה  -  רפי לין

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, רפי לין כתב:

במע' המזגן יש מתג לחץ (טרינרי/קוודרינרי) שבין תפקידיו זה גם לנתק את הפעלת 

המדחס כשלחץ הגז במע' גבוה מדי.

כשהחום הסביבתי גבוה אז לחץ הגז במזגן עולה, גם כשהוא לא בפעולה.

לכן החשד שלי הוא שמתג הלחץ מנתק את הפעלת המדחס בלחץ גז נמוך מדי.

אם תשאיר המכונית אצל מקצוען כשהיא בשמש ובעייה תהיה קיימת,

אז הוא יוכל לבדוק מה מנתק את הפעלת המדחס.

זה הכי טוב לבדוק אצל מי שיש לו גם את השרטוט החשמלי של מע' המזגן.

אני מקווה שמילאו גז בכמות הנכונה שמכתיב יצרן הרכב.

התקלה מעניינת ונא עדכן ממצאים ותוצאות לכשיהיו.

בברכה  -  רפי לין

היי רפי היקר.

לדעתי התכוונת שבעקבות החום לחץ הגז גבוהה מידי. והטענה שלך נשמעת הגיונית.

אבדוק ברשת כמה גרם גז יש להכניס במערכת ואחזור לבדוק את הכמות הקיימת במוסך.

 

אם לומר את האמת לאחר החלפת המדחס מילו לי גז ממיכל ללא מכונה.. יתכן ופה קבור הכלב.

עריכה אחרונה על ידי Avinusha

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

צריך למלא את הקרר (גז) עם מכונה ובמשקל שמוכתב ע"י יצרן הרכב.

ברכב המודרני כמויות הקרר קטנות לעומת העבר ולכן ההקפדה על כמות הקרר חשובה.

יתכן שמתג הלחץ לא תקין כך שהוא מנתק את הפעלת המדחס בלחץ גז לא כל כך גבוה ולכן

החום הסביבתי משפיע עליו, מה שבאופן נורמלי לא קורה.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

אצלי נגד מהירות מאוורר מנוע גרם לבעיה דומה. (c4 פיקאסו)

המאוור עבד רק על מהירות נמוכה. מה שגרם בשעות החום בנסיעה עירונית /עמידה להעלאת הלחץ במערכת הקירור ואז לניתוק מדחס.

 

תבדוק אם זה קורה גם כשאתה נוסע במהירות בינעיורונית (שם אין השפעה למאוורר המנוע כי הרוח מקררתת את הראדיאטור)

פורסם
בתאריך 22.8.2022 בשעה 01:26, yd b-4 כתב:

אצלי נגד מהירות מאוורר מנוע גרם לבעיה דומה. (c4 פיקאסו)

המאוור עבד רק על מהירות נמוכה. מה שגרם בשעות החום בנסיעה עירונית /עמידה להעלאת הלחץ במערכת הקירור ואז לניתוק מדחס.

 

תבדוק אם זה קורה גם כשאתה נוסע במהירות בינעיורונית (שם אין השפעה למאוורר המנוע כי הרוח מקררתת את הראדיאטור)

אצלי המדחס לא נכנס לפעולה בכלל כל זמן שהרכב עמד תחת השמש.

אל אם עמד תחת קורת גג, הוא יכנס לפעולה ולא יעצור גם כשהחום בחוץ קיצוני.

לצורך הדוגמה, כשאני מפעיל מזגן בשעה 14:00 לאחר שהרכב עמד בחניון תת קרקעי הוא נכנס לפעולה ובנסיעה מאומצת עד לבאר שבע המזגן מקרר באופן מושלם.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

איפה קראת שהוחלף מדחס?

 

אכן תקלה מענינת, תודה על השיתוף

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...