Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חרדים באופן קונסיסטנטי מדורגים גבוה במדד האושר, הגיע הזמן להתקרב לבונה עולם 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

גילוי נאות גרתי בסקנדינביה כמה שנים, והסתובבתי ברובה.

המקומות האלו בדרך מגיעים למקומות הראשונים, בגלל הכסף הפנוי שיש לאזרחים, ביחד עם הרבה זמן פנוי לנצל אותו, ביחד עם מדיניות סוציאלית מלאה.

בנורווגיה זה נקרא מהעריסה עד לקבר אתה מכוסה. כמעט בלתי אפשרי להיות עני במדינות האלו.

כמו כן סביבה בלי לחצים, ואנשים שמכבדים את המרחב הפרטי שלך, ואת הטבע מסביב.

אבל כשאתה גר שם, אתה מוצא סדקים בתוך האור. אם זה מזג אוויר שהרבה אנשים רצים אחרי השמש בחורף, או לפעמים חוקים נוקשים ואכיפה.

גרמניה למשל לא מקום מושלם, מאמין שפה באמת אנשים מרגישים יותר מאושרים. גרמניה ניצבת לפני משבר גדול שהדור הצעיר צריך לממן את כל כספי הפנסיה של הפורשים, ואין מספיק ממנו.

באחד הביקורים שם השתתפתי בהתנדבות בניסוי מה זה להיות זקן, איך זה מרגיש. ואז שיחה עם פנסיונר גרמני שהסביר את הבעיות של גרמניה עם הזקנה. לא פשוט. כי כמות הזקנים שנמצאים לבד במדינה הוא מאוד גדול. גם בסקנדינביה. המון זקנים נפטרים לבד בבתים כל שנה, ואף אחד לא יודע. כי אין משפחה קרובה שתבקר, והמרחקים.

אז צעיר ומאושר, ובודד ועצוב שמבוגר.

קנדה ענקית, וברובה קפואה ברוב השנה.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אני זוכר שבעבר בדקו בעזרת מבחן את רמת הלימודים ובמקום לתת לכלל התלמידים, נתנו לכיתות מחוננים וקיבלו תוצאות גבוהות.

אולי הסקרים בוצעו על עובדי ציבור.

פורסם
לפני 16 שעות, שליקו99 כתב:

מה אתם חושבים שתורם לרמת האושר הגבוה בישראל?

סמים קלים.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמעט כל אחד שהגיב כאן ברצינות צודק.

הסקרים הללו שטחיים ופופוליסטיים, אבל השאלה היא מה זה באמת "מאושר"?

האם תושבי הדרום כרגע, הנתונים למטחי טילים מאושרים? 

האם החיים במדינה קטנה שהריבוי הטבעי שלה ממש לא טבעי והצפיפות בה חונקת, זה אושר?

האם פילוג לאומי, אידיאולגי, דתי, עדתי זה אושר?

האם חיים בתחושת נרדפות וחשש לגורל ולחיים (על זה מושתתת רובה של הפוליטיקה "הלאומית") זה אושר גדול?

האם חיים באחת המדינות הכי מלוכלכות שיש בנמצא (שאיננה מוגדרת כמדינת עולם שלישי) זה אושר?

האם לחיות במדינה שרוב העולם שונא, זה מרומם את הנפש?

האם לחיות במדינה בה המערכת הפוליטית רעועה, בלתי יציבה ולא מקדישה עצמה כל כולה לטיפול באזרחיה זה אושר?

האם חיים במדינה שרבים מתושביה לא מתחשבים באחר והציפור הלאומית שלה היא ה"בידורית" שמקרקרת במקסימום ווליום זה אושר?

 

רבים יענו שכן... הם יתעקשו שכל הנ"ל יוצר "ישראליות" חמה ומלבבת, ביטחון ו"ביחד" וסה"כ נפלא כאן...

 

ולא, אינני מתעלם מכך שלישראל נקודות זכות רבות, יש דאגה לאזרח הבודד ולפחות ברמה העקרונית, השילוב בין סוציאליזם וקפיטליזם כאן ראוי בהחלט, יש גם אנשים נפלאים, יש צבא חזק שיעשה הכל כדי להגן על המדינה, למרות שחלק לא מבוטל מהמדינה מפגר והולך אחורה, המדינה עצמה בהחלט מדינה מודרנית עם גב טכנולוגי וכלכלי, מקובצים כאן מיטב המוחות (כלומר אלה שעוד לא עזבו) ובאמת בשעת צרה, יש נטייה להתאחד ולסייע.

 

אני לא השתתפתי בסקר, אינני חושב ש(כיום) אני מאושר כאן, לא בטוח שהייתי מאושר במקום אחר.

 

  • אהבתי 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

חלק גדול מההאימים שלך נובעים מעצם היותנו אנחנו. שונאים את המדינה כי שונאים אותנו (לא ישתנה כשנגור בחו"ל), נמשיך להרגיש נרדפים כי אנחנו יהודים ונמשיך להתפלג דתית ולאומית כי זה אנחנו.

 

אני מרגיש טוב פה כי אני בעל הבית ואני קובע לא מעט איך החיים שלי ייראו. נכון שזה צריף אבל זה הצריף שלי ולא ארמון שאני אורח בו.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שואלים בסקרים האלה? 

בודקים שביעות רצון מכל מיני פרמטרים או שסתם שואלים כמה אתה מבסוט היום מ1 עד 10?

לפני 20 שעות, שליקו99 כתב:

מה בכל זאת מציב אותנו כמדינה מאושרת?

כלום, כי זה לא קשור למדינה. יכול להיות בן אדם שהמדינה דפקה לו את החיים אבל הוא מאושר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...