Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפוסתרפיה, מי עשה? מה הרגיש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אובחנה אצלי שחיקת סחוס בשתי הברכיים, סחוס שונה בכל ברך שיהיה מעניין.

האורטופד המליץ לי לנסות טיפול אפוסתרפיה.

עשיתי קצת שיעורי בית ואכן ניראה שיש תמיכה מחקרית ותוצאות חיוביות לשיטה.

מצד שני מדובר בטיפול יקר יחסית, והתחושה שלי שהמכון מתאמץ נורא למכור לי אותו.
אחרי שכבר קבעתי פגישת ייעוץ, אני ממשיך לקבל מהם מלא חומר פרסומי, שלטעמי מלא מידי בשטיקים שיווקיים שנועדו למשוך לקוח.

כל האקסטרא מאמץ מצידם הפך אותי חשדן..

 

אשמח לשמוע מנסיונכם, מי שעבר את התהליך של אפוסתרפיה, איך היה? איך התוצאות? האם התוצאות הן לאורך זמן?

תודה למי שבוחר לשתף

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 11 דקות, Night Driver כתב:

מה דעתו של האורטופד שלך?

 

לפני 30 דקות, Igalz כתב:

האורטופד המליץ לי לנסות טיפול אפוסתרפיה.

 

בכוונה ביקשתי חוויות אישיות.

את סבב האורטופדים\צילומים\מומחי ברך, על שלל דיעותיהם, כבר עשיתי.

יום טוב גם לך

פורסם

פספסתי את זה.

 

שים את הנושא הכלכלי בצד. ממה שאני יודע על השיטה שבמקרה הכי גרוע זה לא יעזור. אישית הייתי מהמר לפני שהייתי הולך לשוחט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה אלה עם הנעליים עם חצאי כדור על הסוליה?

אם כן, אז עשיתי סבב במסגרת פיזיותרפיה לפני מעל 15 שנה. סה"כ זה מכריח את השרירים שלך לעבוד (כדי לשמור על איזון) וחיזוק השרירים אמור להוריד חלק מהעומס מהסחוסים.

האם זה הועיל? לא יודע... בערך כמו כל פיזיותרפיה... מועיל מעט ורק כל עוד מתרגלים. כשמפסיקים הכל חוזר. אצלי זה היה משולב עם תרגילים ומתקנים אחרים, אז בכלל לא יודע מה תרם. לא חושב שכל כך משנה שיטת חיזוק השרירים.

דרך אגב, גם לי יש את התחושה שהם משווקים את עצמם בהגזמה. מניח שזה נועד למכור מוצר פשוט במחיר מופקע.

  • אהבתי 2
פורסם

שני הורי מטופלים כבר שנים ארוכות (עוד לפני שפורסמו בכל מקום), כל אחד בגלל בעיותיו הוא (אבי ללא סחוס כמעט באחת הברכיים) וטוענים לשיפור גדול בזכותם.

הם מקפידים לתרגל וללכת לביקורות.

 

לפני כשעה, A_lex כתב:

מניח שזה נועד למכור מוצר פשוט במחיר מופקע.

אתה לא קונה מוצר, אתה קונה ידע ומומחיות. מחיר הנעליים הוא רק מרכיב אחד.

אם זה שווה יותר או פחות מפיזיותרפיה אחרת, אין לי מושג.

  • אהבתי 1
פורסם

וגם נבדקו על מטופלים שיש להם osteoarthritis. אם אני זוכר נכון פות"ש בשנות ה-30 לחייו ולכן הסבירות שיש לו oa היא באזור 0 אחוז. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 18 שעות, fatboy1340 כתב:

שים לב שהמחקרים נערכו ע"י אפוסטרפיה בעצמה (התחיל באסה"ר בזמנו)

צודק, לא מצאתי מחקרים בלתי תלויים. 

מצאתי נסיון למחקר השוואתי בארהב ב2017, אבל כתוב שהמחקר הופסק מחוסר מטופלים והפסקת התקצוב.. 

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...