Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

קניתי לאחרונה סובארו B4 Legacy 2010 והיא הגיעה עם המערכת שמע המקורית. 

אני רוצה לשדרג ואני אשמח להמלצות. 

מוסיקה זה משהו שחשוב לי ואני אוהב סאונד איכותי.

אני צריך המלצות למגבר, סאב ורמקולים. התקציב שלי הוא עד 1500₪ כולל התקנה. 

תודה לעוזרים

פורסם
לפני כשעה, Sqwaden כתב:

לא יכנס הכל בתקציב כולל התקנה. 

אתה יכול לקנות סט קומפוננט+מגבר והתקנה אבל בלי סאב.

 

אוקיי 

אז אפשר המלצה על שילוב טוב?

בתקציב יותר גבוה נגיד 2000₪

פורסם
לפני 9 דקות, BLACKPUMA כתב:

אוקיי 

אז אפשר המלצה על שילוב טוב?

בתקציב יותר גבוה נגיד 2000₪

תשמע התקנות לרכב מתחילות מ500 זה ממוצע שוק להתקנות הפשוטות 

ואילו ההתקנות היותר מסודרות עולות יותר באזור ה1000 פלוס 

תהייתי ממליץ לך על מגבר סאב וקומפוננט ושתעשה בעצמך התקנה 

אם אין אפשרות כזו אז תתחיל מ קומפוננט ומגבר ותתקדם משם

פורסם
לפני 8 דקות, Soundclub_garage כתב:

תשמע התקנות לרכב מתחילות מ500 זה ממוצע שוק להתקנות הפשוטות 

ואילו ההתקנות היותר מסודרות עולות יותר באזור ה1000 פלוס 

תהייתי ממליץ לך על מגבר סאב וקומפוננט ושתעשה בעצמך התקנה 

אם אין אפשרות כזו אז תתחיל מ קומפוננט ומגבר ותתקדם משם

אני מבין. 

אפשר בבקשה המלצות ספציפיות על מגבר, סאב וקומפוננט, הכוונה ממש דגם ויצרן.

ומחירים בערך אם יש לך מושג. 

לגביי התקנה, מצאתי אחלה של מקום מאוד מסודר ורציני בברטעה, התקנה של מולטימדיה ומערכת קומפלט ב 570₪

לא כולם יקרנים מסתבר 

פורסם
לפני 21 דקות, BLACKPUMA כתב:

אוקיי 

אז אפשר המלצה על שילוב טוב?

בתקציב יותר גבוה נגיד 2000₪

 

 

אתה מתקין בעצמך?

פורסם
Just now, Sqwaden כתב:

 

 

אתה מתקין בעצמך?

לא. מצאתי מתקין טוב במחיר הוגן. 

אתה יודע להמליץ על דגמים ספציפיים של מגבר קומפוננט וסאב? 

זה מה שאני הכי צריך כרגע 

פורסם
לפני 12 דקות, BLACKPUMA כתב:

אני מבין. 

אפשר בבקשה המלצות ספציפיות על מגבר, סאב וקומפוננט, הכוונה ממש דגם ויצרן.

ומחירים בערך אם יש לך מושג. 

לגביי התקנה, מצאתי אחלה של מקום מאוד מסודר ורציני בברטעה, התקנה של מולטימדיה ומערכת קומפלט ב 570₪

לא כולם יקרנים מסתבר 

לגבי ברטעה זה החלטה שלך אם לסכן את הרכב ולעשות שם מבחינת ציוד כל חברה יכולה להתאים ברמות בסיס שלה

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 3 דקות, BLACKPUMA כתב:

לא. מצאתי מתקין טוב במחיר הוגן. 

אתה יודע להמליץ על דגמים ספציפיים של מגבר קומפוננט וסאב? 

זה מה שאני הכי צריך כרגע 

 

 

לסאב עדיף מגבר בנפרד, אני לא חושב שיכנס לך בתקציב..

 

https://www.alexsander.co.il/product/11716/jbl-stage-a9004  מגבר

 

https://www.alexsander.co.il/product/8645/pioneer-ts-wx306b  סאב

 

סט קומפוננט

https://www.alexsander.co.il/product/9032/6-5-infiniyt-ref-6530cx

https://www.alexsander.co.il/product/11236/6-5-pioneer-ts-d65c

https://www.alexsander.co.il/product/15411/helix-f-62c

 

המלצות שלי הן בגדר המלצה ואני ממליץ לך בעתיד לקנות מגבר מונו בשביל הסאבוופר.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בתקציב 1500-2000 שח 

אפשר ללכת על מערכת הגברה בסיסית שתוכל להגיע איתה לרמת אכות סאונד טובה 

 

קומפוננט HERTZ DSK165.3

מגבר PIONEER 6704 

אם התציב שלך  מצומצם יותר אתה יכול ללכת גם על המגבר של סרוון ווגה  CVP1200.4D

סאב פיונר 306B

 

אלה יוכלו לתת לך מענה יפה מאוד

×
×
  • תוכן חדש...