Jump to content

Soundclub_garage

  • הודעות

    97
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Soundclub_garage

  1. כמו שהסברתי מקודם הסים יכול להסתתר בהרבה מקומות כל מתקין שם אותו איפה שנוח לו אין איזה מקום ״קבוע״
  2. אז כמו שאמרתי כנראה החבילה נגמרה וזהו בכל רכב נוגע מתקין אחר ואין מקום קבוע לדברים האלה צריך לחפש אני ממליץ להשים כרטיס סים שמתחדש כל חודש תחפש חבילות ב30 שח וככה לא תתקע בלי אינטרנט
  3. יתכן שהחבילה נגמרה שם אם רכשו כרטיס אינטרנט לפי כמות גיגה במידה וכן תצטרך להחליף
  4. אהלן אפשרי לבדוק לך לגבי מכשיר תואם מקור הנה דוגמא ל volvo s60 עם תואם מקור התמונות נלקחו מעמוד הפייסבוק של המותג zeta מכשירי אנדרואיד מומלצים
  5. בוקר טוב מה שאתה מבקש זה תיבת פיברגלאס בבניה אישית לבגאז שלך אני אישית לא מתעסק עם זה אבל דברים כאלה לא זולים כלל במיוחד ביחס לתיבה רגילה מעץ
  6. יש מגוון מכשירים חדישים עם אנדרואיד מתקדם יותר 4,6,8 גיגה ראם החל מ2000 שח כולל התקנה
  7. חג שמח כיום יש מערכות 8 גיגה ראם מהירות עם ביצועי מיטביים בעלות של 2700 שח כולל התקנה ואחריות שנה מול היבואן אם תרצה לשמוע עוד פרטים 0536221240
  8. אם אתה מאזור אור יהודה תלך לקארלד בחור טוב אם אתה מאזור הצפון אני יכול למכור ולהתקין לך
  9. אהלן בתקציב שלך למנחת ניתן לרכוש dsp באזור ה2000 שח אפילו מעט פחות וזה יתן לך פתרון ושליטה יותר מדויקים מוזמן להתקשר 0536221240
  10. הכל תלוי ברמת המגברים אם תקח class a/b זול לא תשמע הבדל גדול בין קלאס די במגברים יקרים עם חלקים איכותיים יותר יש אופי צליל אחר ולכן יש הרגשה אחרת מול קלאס די
  11. אהלן חבר כן ה2 גיגה ראם עייפים היום מומלץ לא פחות מ4 גיגה ויש עד 8 גיגה ראם תואמי מקור הטווח מחירים זה בין 2000 ל3200 כולל התקנה פלסטיקה וצמות חשמל וקנבאס אחריות שנה
  12. אני יכול להציע לך מוצרים של חברת sinfoni addzest helix כולם בטווח מחיר דומה חלק משולבי מגבר והכי חשוב יש לי את כל הציוד והידע הנדרש בשביל לכוון את המכשירים כמו שצריך
  13. לגבי wireless אינני בטוח ולגבי המחיר בארץ teyes -2800 עם עברית ושנה אחריות והaddzest -2500 גם עם שנה אחריות
  14. תודה על ההמלצה דני אכן teyes מכשיר מעולה יש גם מסכים של חברת addzest שהם מעולים ומתקדמים מאוד באפשרויות שלהם טווחי המחיר הם בין 2600-3000
  15. אהלן מה אתה רוצה בדיוק להתקין? אני נמצא בחולון ומתעסק רק בסאונד
  16. אמת מכשיר טוב יש גם עוד מספר חברות כמו סינפוני , musway , awave וגם במחירים מאוד אטרקטיבים
  17. אני יכול לתת לך לדבר עם לקוח שלי שעשה את זה ושתבין מה ההבדל
  18. לא דיברתי על שטיח דיברתי על איטום בתי גלגלים מחוץ לרכב יצא לי לעשות עבודות מהסוג הזה זה אכן תורם לשקט גם ברכבים יקרים כמו סקודה סופרב
  19. ניתן לאטום בתי גלגלים אבל זו לא עבודה קלה לפחות כמה שעות עבודה וגם צריך להרים את הרכב
  20. רק מעבד סאונד (dsp) יתן לך מענה להישאר עם המקורי או מסך אנדרואיד למניהן ולקבל איכות שמע טובה כמובן צריך ציוד ומכשור לכוון את המעבד סאונד
  21. דני היקר אתה באמת עברת דרך ארוכה עד שהגעת לרמת האודיו שיש לך היום אני עדיין זוכר לפני כמעט כ3 שנים שהיה לך סט רמקולים של אלפיין והטווטרים היו צורחים ואתה לא הבנת אפילו את הכוונה שאמרתי לך והנה היום יש לך תוצאה מהטובות ביותר ברכב
  22. לנסות להביא עוד סט קרוס בשביל הרמקולים שלך לא יעלה 2000 אבל תוכל לשלוט בעוצמה של הטוויטרים בנפרד
  23. אתה עכשיו בשלב שנקרא דמי לימוד אם תמשיך לעשות הכל בעצמך ולא להקשיב לבעלי מקצוע גם יהיה לך צורם ובסוף יתכן שתקבל נזק באוזן שזה הכי גרוע יש כמה אופציות או שתקנה 2 סטים זולים ותקח מהם את הקרוס אוברים כדי שתוכל לעשות התקנה שהיא חלקית אקטיבית ואז תוריד עוצמה לטוויטר איך שאתה רוצה או שתרכוש פרוססור ותקבל איכות אמיתית
  24. בוודאי אני מוכר כאלה ממגוון חברות מוזמן להתקשר 0536221240
  25. כל המסכי מולטימדיה היום לא ברמה טובה יש מסכים שמוציאים אופטי או כבל קואקס ואותם אתה מחבר ל פרוססור למשל כמו ביט1 שלדעתי הוא מיושן ביחס למתחרים בשוק היום אבל זה העיקרון הייתי ממליץ לך על פרוססור שיש לו בלוטוס מובנה וסוגר את העניין וככה גם יש שליטה ביכולת הכיוון ברמה גבוהה
×
×
  • תוכן חדש...