עדכון:
פורקו שתי הדלתות, החלפתי בין הרמקולים (ימין לשמאל) לא עבד.. הבעיה זה לא הרמקול.
פירקתי מולטימדיה לבדוק חיווט, נראה תקין (מסתבר שאין פה מגבר, המולטימדיה מגבירה את הרמקולים)..
ואז ניסיתי לחבר את הרמקול השמאלי (הלא עובד) בכבל אחר, ועובד.
קניתי כבל, עשיתי חיווט חדש בין הרמקול למולטימדיה, הכל עובד, ונשמע בסדר גמור (מאוד מפתיע ביחס למקור, ועוד ללא מגבר)
כרגע לא אשתדרג כלום, הרכב משמש את אמא.
במידה ובעתיד הרחוק אשתמש יותר ברכב, כן אשתדרג למגבר 4 ערוצים ורמקולים 6x9 קדימה ואחורה..
זה הרכב הראשון שאני לא מרגיש צורך בסאב. 😋