Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

איזה סט רפידות וצלחות אתם ממליצים למאזדה 2 2011? מתלבט אם ללכת על ברמבו למרות שאני חושב שלרכב די ישן עדיף ללכת על משהו קצת יותר זול אך באיכות טובה?

 

איזה אופציות יש לי וכמה זה אמור לעלות?

 

תודה.

פורסם
לפני 23 דקות, outnex כתב:

ברמבו לא הרבה יותר יקר מדברים אחרים.
יש לך HI Q יש לך FREMAX יש ATE
מאיפה אתה שנמליץ על חנות טובה לחלפים

ראשון לציון. מאיפה כדאי לקנות? Hi Q יחסית זולים בהשוואה לברמבו ממה שראיתי.

פורסם
לפני 4 דקות, roy007 כתב:

שני חנויות חלפים שאני אישית אוהב לקנות מהם אלו:

מספר 1!!! משה חלפים בפ״ת

והשני אוטו ציון ביהוד

כמה אמור לעלות לדעתך סט צלחות של ברמבו ורפידות?

פורסם

תלוי לאיזה רכב..

רפידות זה לא דבר יקר סביב ה100₪ לזוג אמור לעלות.

צלחות סביב ה500₪ לקדמיות, קצת פחות לאחוריות.

אבל סט צלחות ורפידות של hi q יהיו זולות יותר

פורסם
לפני 4 דקות, roy007 כתב:

תלוי לאיזה רכב..

רפידות זה לא דבר יקר סביב ה100₪ לזוג אמור לעלות.

צלחות סביב ה500₪ לקדמיות, קצת פחות לאחוריות.

אבל סט צלחות ורפידות של hi q יהיו זולות יותר

אני אברר מה ההבדל במחיר בין Hi Q לברמבו ואחליט ... מבחינת ביצועים ואורך חיים הברמבו משמעותית טובים יותר?

תודה!

פורסם

לא יודע לא ערכתי מבחנים לאלו ולאלו, את הברמבו יש לי ומנסיוני הם אחלה לגמרי.

Hi q לא היה לי אבל החוות דעת בשטח אומרות שהם מעולות

אישית אם היה לי בחירה הייתי בוחר כרגע ב hiq

אז בחרתי בברמבו כי לא היה במלאי

פורסם
לפני כשעה, roy007 כתב:

לא יודע לא ערכתי מבחנים לאלו ולאלו, את הברמבו יש לי ומנסיוני הם אחלה לגמרי.

Hi q לא היה לי אבל החוות דעת בשטח אומרות שהם מעולות

אישית אם היה לי בחירה הייתי בוחר כרגע ב hiq

אז בחרתי בברמבו כי לא היה במלאי

דיברתי עם אוטו ציון ...

370₪ לזוג דיסקים ורפידות ברמבו קדמי למאזדה 2 2011 שלי.

350₪ להיי קיו.

 

מה אומר?

 

פורסם

אני התקנתי ברמבו ואני מרוצה - ההפרש במחיר מאלטרנטיבות אחרות לא היה גדול, ומדובר בחלק בטיחותי ככה שלא היתה בכלל התלבטות.

אם היו מכוונים לי אקדח לראש, הייתי חוסך בצלחות ולא ברפידות.

פורסם

יש מקום שנקרא "המלטש" מספר 1 בברקסים, תחפש בגוגל תתקשר תקבל מחיר של כמה סוגים ותחליט לפי תקציב שלך. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...