Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אתמול בערב מוצש רכב משלוחים של הדואר חתך אותי וכמעט גרם לתאונה. יש לי וידאו ממצלמת הרכב. יש מה לעשות עם זה? לפנות למישהו?

 

(וואן אדום כזה) 

 

פורסם

אני יכול לכתוב מה אני הייתי עושה, הולך לבית כנסת ואומר הגומל עם כל הלב. אפשר להשתעשע עם המשטרה בתקווה שיקרה משהו, לדעתי התסכול שבסוף לא שווה את זה.

פורסם

שיעשו לו מה? נו נו נו?

מילא אם מדובר על נהג שהשתולל ונהג בצורה מסוכנת לאורך כל הנהיגה ואתה רוצה להתריע למעסיק שיש לו פצצה מתקתקת.

אבל סתם להתלונן על מישהו שחתך אותך, אולי אפילו בתום לב, רק בגלל שיש למעסיק שלו קצין רכב?

פורסם

תלוי בעבירה. רכב שעוקף אותי כשאני עוצר למעבר חציה ועוד איך יקבל טלפון למעסיק עם נקודות בונוס אם היו ילדים על מעבר החציה (לצערי קרה יותר מפעם אחת).

פורסם
לפני 20 דקות, Be roo כתב:

שיעשו לו מה? נו נו נו?

מילא אם מדובר על נהג שהשתולל ונהג בצורה מסוכנת לאורך כל הנהיגה ואתה רוצה להתריע למעסיק שיש לו פצצה מתקתקת.

אבל סתם להתלונן על מישהו שחתך אותך, אולי אפילו בתום לב, רק בגלל שיש למעסיק שלו קצין רכב?

נוהג בצורה מסוכנת. שיטפלו בזה.. נו נו נו לא מרגש אותי 

יש לחלק מהארגונים מדבקת איך אני נוהג? 

אשמח לשתף סרטון, ואולי תראו כמה זה חמור (או לא לדעתכם)

 

 

פורסם

שיטפלו איך? מה אתה מצפה שיעשו לנהג כזה? שיפטרו אותו? שינקו לו מהשכר?

לא רואים את הסרטון, חמור ככל שיהיה, מקרה נקודתי לא ישנה לאף אחד.

מדבקת איך אני נוהג הוכיחה את עצמה לפני שנים חסרת טעם בדיוק מהסיבות האלה, אין למעביד שום תגובה רלוונטית לדיווחים כאלה, או רצון להתעסק איתם.

מעביד אולי יפטר נהג אם יבואו הוכחות שבאופן עקבי הוא נוהג בצורה מסוכנת, כדי שלא יצטרך להתעסק עם מקרי ביטוח בעתיד.

פורסם

אתה יכול כמעט לתבוע אותו על כמעט תאונה - אם תזכה במשפט הוא יצטרך לשלם לך כמעט פיצויים

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 14 דקות, Be roo כתב:

שיטפלו איך? מה אתה מצפה שיעשו לנהג כזה? שיפטרו אותו? שינקו לו מהשכר?

לא רואים את הסרטון, חמור ככל שיהיה, מקרה נקודתי לא ישנה לאף אחד.

מדבקת איך אני נוהג הוכיחה את עצמה לפני שנים חסרת טעם בדיוק מהסיבות האלה, אין למעביד שום תגובה רלוונטית לדיווחים כאלה, או רצון להתעסק איתם.

מעביד אולי יפטר נהג אם יבואו הוכחות שבאופן עקבי הוא נוהג בצורה מסוכנת, כדי שלא יצטרך להתעסק עם מקרי ביטוח בעתיד.

 

אם מצטברות מספיק תלונות אמורים לנקוט כלפיו צעדים משמעתיים. זה התפקיד של קצין הרכב. מאידך, אם זו היתה מעידה חד פעמית מקסימום יזהירו אותו.

פורסם (נערך)

לא יודע מהם צעדים משמעותיים, אם מדובר על הורדה מההגה או משהו דומה, נראה שספקי השינוע בארץ היו בליית ברירה חוזרים לעשות שימוש בעגלונים על עגלות מונעים על ידי גמלים וחמורים.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

בו נסתפק בלפצוע מישהו, כמה שאתה צודק - לפני שזה יקרה הוא ישאר פצצה מתקתקת נוהגת.

אחרי זה יהיו כותרות  ואולי וועדות וכנראה משפטון, ואחכ יוולד מישהו שישאל אם לזה צריך לחכות והתשובה תהיה אותה תשובה.

פורסם

הייתי שולח את זה לכל עמוד פייסבוק פופולרי לעמוד של המשטרה לעמוד של הדואר ואולי יעשו על זה פוסט וזה יהיה מספיק חם בשביל למשוך את צומת ליבם

×
×
  • תוכן חדש...