Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 308 מודל 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אבל השרשור המאיים זה על מנועים מ 2014 והלאה. 

לדעתי בשנת 2012 היה מנוע אטמוספרי , 1.6 ליטרים, 120 כ"ס שהיה בעייתי בעיקר בגרסת הטורבו (thp 156 כ"ס).

בגרסה הלא מוגדשת , שנמצאת ב 308 , הוא היה סביר מינוס. כמו כן , כנראה שכבר הוחלפו ביד1 הרכיבים החלשים.

משאבת מים , קיט תזמון וכו. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הרצועת הבעייתי נמצאץ במנוע פיירטק 1.2 טורבו, בשנים הללו, בפיגו יש מנוע אחר.

אתמול נפתח שירשור באותו רכב:

פיגו 308

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ברשותי פיגו 308 2010 150 אלף ק"מ

וסיטרואן C4 מודל 2011 (צורה חדש) עם אותו מנוע וגם עם 80 ומשהו אלף ק"מ

 

הפיגו אצלי שנתיים לא היה בעיות בכלל, רק שלפני כמה ימים ראיתי שנעלמים מים (כנראה ומקווה נזילה צריך לבדוק)

בכל מקרה ביחס למחיר זה אחלה אוטו במיוחד עם נתונים כאלה, תבדוק טוב את המזגן וחימום ואל תשלם מחיר או קרוב לזה 

בתאריך 29.4.2022 בשעה 07:35, save כתב:

אבל השרשור המאיים זה על מנועים מ 2014 והלאה. 

לדעתי בשנת 2012 היה מנוע אטמוספרי , 1.6 ליטרים, 120 כ"ס שהיה בעייתי בעיקר בגרסת הטורבו (thp 156 כ"ס).

בגרסה הלא מוגדשת , שנמצאת ב 308 , הוא היה סביר מינוס. כמו כן , כנראה שכבר הוחלפו ביד1 הרכיבים החלשים.

משאבת מים , קיט תזמון וכו. 

 

המנוע שם זה מנוע 1.6 - 120 כ"ס ללא טורבו ולא טיימינג, יש שרשרת 

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם (נערך)

אז יש לך מזל טוב. הפורום בחו"ל של 308 מזכיר לא מעט בעיות סביב השרשרת וממיר קטליטי. אצלהם זה נקרא פשוט VTi 120 .

השאלה האם הרכבים אצלך יד1 ?

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...