Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי 

 

אני בחיפושים אחר רכב אוטומט שישמש אותי לטווח ארוך 

 

רוב הזמן נוהג לבד, הרכב משמש בעיקר לנסיעות עירוניות אבל לפעמים אני עולה לירושלים אז שיהיה חזק מספיק 

ובכלל רכב שיהיה נחמד לנהוג בו 

חשוב לי מאוד שיהיה מאובזר חסכוני ואמין. תקציב באיזור מאה אלף אבל גמיש לאור המצב וההיצע אל מול הדרישות שלי 

 

יש לי התלבטות בין שלוש אופציות:

 

קיה סטוניק טורבו - נראה לי רכב נחמד ממש אבל קראתי פה על עניין הגיר וזה די הרתיע אותי. 

שברולט ספארק - קסם לי בעיקר בגלל המחיר אבל האבזור שלו דליל יחסית 

אופל קרוסה - על הנייר הפייבוריט שלי ביי פאר (גירסת elegance), הקטע שלא מצאתי עליו שום דבר ופה אני פונה אליכם. תוכלו לשפוך קצת אור על הרכב? האם מומלץ? 

 

אשמח לעזרתכם וכמובן שאני פתוח לרעיונות נוספים 

 

תודה רבה 🙏 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי hai60
  • מעניין 1
פורסם

דווקא הספרק ברמת אבזור פריימר די מאובזרת, ואף מגיעה עם ריפודי עור, אם כי המושב מרגיש לא נח איתם.

הקורסה כמה רמות מעל, הרכב יותר חזק, מושבים עדיפים, איכות חומרים, אבזור.

שים לב לרתועת טיימינג שמככבת לרעה עקב התפוררות. ההמלצה היא החלפה כול 4 שנים או 60 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי שוקל יונדאי וניו בת כשנה, נותנת חבילה נחמדה מאד במחיר שפוי.

כאן יש מנוע אטמוספרי חדש, די חזק וחסכוני וגם תיבה רציפה שכנראה תהיה אמינה יותר ומתאימה יותר לתנאי הנסיעה בכבישי ישראל מאשר רובוטית (אם כי בישראל נראה לי שטרם הצטבר ניסיון ודעה מגובשת על התיבות הרציפות הללו של יונדאי/קיה).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...