Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Potato כתב:

נמכרה אתמול, תוך 4 שעות מהפרסום לראשון שהגיע.

מסקרנות, מה היתה ההתנהלות עם הקונה, ותהליך הבדיקה שעשו?

פורסם

לפי המהירות שבה זה נעשה, לדעתי הוא הגיע, בדק שאכן הרכב קיים במציאות, הכניס מפתח, העביר בעלות ונסע.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 48 דקות, EliC25 כתב:

לפי המהירות שבה זה נעשה, לדעתי הוא הגיע, בדק שאכן הרכב קיים במציאות, הכניס מפתח, העביר בעלות ונסע.

 

אתה אומר את זה בתור הקונה המאושר 😉

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

רכבים ידניים זולים מחזיקים שוק מצוין

מניסיון של פונטו איבו, 3 איביזות , פיאסטה 206 פלוס

ובטח עוד פספסתי כמה...

אני גם חושב שהפיאסטה היא ליגה מעל הרכבים שצוינו מעלה.

המנוע חלש אבל הכל יצוק הגה מצוין ומעלה חיוך בקלות!

פורסם

קניתי אותה כרכב גישור זמני ולקח לי שנתיים להחליף, כל פעם נפל משהו ברכב שרציתי עד לפני שבועיים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 23 שעות, elera כתב:

מסקרנות, מה היתה ההתנהלות עם הקונה, ותהליך הבדיקה שעשו?

 

הגיע, עשה סיבוב והעביר כסף.

 

לא הייתי מסכים לקחת את הרכב לבדיקה, סתם בזבוז של חצי יום.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כשמכרתי את הקליאו מישהו מהפורום בא התסכל,נסע וקנה ללא בדיקה.

גם אני כאשר רכשתי את הקליאו מחבר פורום לא עשיתי בדיקה.

אבל ממישהו זר, חובה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מה תראה בבדיקה?

מלא X על כל סעיף אפשרי כי הרכב בן 10.

אני יכול להדפיס לך כזו בבית בחינם,חבל על הזמן והכסף.

לפני 3 שעות, elera כתב:

עד כמה נפוצים קונים שיכולים לעשות בדיקה מושכלת לבד (או שפשוט חושבים, יהיה בסדר)?

 

לא לקחתי לבדיקה אף רכב שקניתי, בלי תלות במחיר.

בודק שהרכב מטופל, מוציא דוח סליקה וזה מספיק.

 

זה כלי מאוד גרוע לנסות להוריד במחיר.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כנראה לא מכון, אלא מוסך, כדי לראות מה מצב האלמנטים העיקריים ומה יהיה כדאי להחליף או לטפל בקרוב.

 

ואני לא בטוח שכולם כאן מדברים על מכוניות בנות 10 אלא על חדשות יותר, או יקרות יותר מ-15-20₪?

 

עריכה אחרונה על ידי elera
×
×
  • תוכן חדש...